Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Haluan keskittyä sinussa olennaiseen, siihen mitä nyt näen. Muuri on luja molemmin puolin, mutta ehkä aika vielä saa senkin rapistumaan. Tai kaatumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaipaajan ja kaivatun etunimen ensimmäinen kirjain?
S&J
Tervetuloa evakkoon!
Tarjolla on ikioma suljettu/avo/osasto/huone ja keittiö, elokuvahuone, kylpyhuone/WC, parveke tupakointia varten sekä eteinen uloslähtemistä varten kuten tupakan ja kahvin hakemista varten omilla rahoilla. Evakossa sinulla on omahoitaja joka auttaa sinua elämässäsi eteenpäin mutta ei jaksa kaikkea yksin ja jonka selkää saa hieroa täydellisin urheiluhierojan ottein.
Olon salliessa voimme ulkoilla, käydä kaupungilla, syödä hyvin ja nauraa tyhmille ihmisille. Kyykkyviiniä erityisiin hetkiin.
Ikkunoita täytyisi pestä vielä ulkopuolelta. Vesilasku on maksettava itse joten suihkussa saa käydä ilman huolta.
Täällä mä olen. I'm so lonely. I have nobody. On my own. By myself. Happy and sad at same time. And my very bad english with me. Menee siirappiseksi. Tahmaiseksi. Imeläksi. Äiteläksi. Äklönmakeaksi. Liisteriseksi. Kumimaiseksi. Kaikenlaiseksi liialliseksi ällöttäväksi lässyttämiseksi.
Tuu mua vastaan ?
Täällä mä olen sinuakin varten. Hei. Tutustutaan uudestaan ja uudestaan! 👋
Maanantai taas saapui liian aikaisin kai...
On liian helppoo olla onnellinen...
Sinä tiedät kyllä sen...
Toivottavasti meidän telepaatti ei nyt kellu ja seilaa, tai olisi tukala olo molemmilla. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu oikein on? Vuosisadan rakkaustarina vai kolmannen vuosikymmenen farssi?
Oletko sinäkin sekaisin?
Kyllä, löytyy ihan dokumentti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan keskittyä sinussa olennaiseen, siihen mitä nyt näen. Muuri on luja molemmin puolin, mutta ehkä aika vielä saa senkin rapistumaan. Tai kaatumaan.
Mitä siis nyt näet?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti meidän telepaatti ei nyt kellu ja seilaa, tai olisi tukala olo molemmilla. 🔥
Telepaatti:
https://lilaco-offshore.com/fi/kalusto/telepaatti
Mummille terkkuja sinne jonnekin 💙
Toinen meistä on 43. Toista en kerro.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaipaa sellaista tarpeeksi outoa joka ei sovi mihinkään muottiin?
Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Koiranainen... On ikävä sua <3
Ikävä on🐕. Pitkä aika siitä kun nähty.
On minulla kissakin😽.
Näkisipä erään miehen💙
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä on 15 naista ja 8 miestä, mikä on todennäköisyys että kaipaatte täällä toisianne?
Mä voin vaihtaa sukupuolta niin tasoittuu yhdellä, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Kysyttiin jo kirjaimia, nyt ikää ja ikäeroa?Sopivasti ikää ja ikäeroa. Ihan sama, ei onnistu. Hän ei halua olla tekemisissä.
Onko siihen jokin syy tai joitakin syitä miksi ei halua olla tekemisissä? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu oikein on? Vuosisadan rakkaustarina vai kolmannen vuosikymmenen farssi?
Oletko sinäkin sekaisin?
Kyllä, löytyy ihan dokumentti siitä.
Kiitos varoituksesta. Hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Rekkarin vika?
Viisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Rekkarin vika?Viisi
Sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telepaatti:
https://lilaco-offshore.com/fi/kalusto/telepaatti
Kivat. Nyt sitten ajattelen kaapelin laskemista syvänteeseen.
Voisinpa kertoa sinulle mitä oikeasti ajattelen. Niistä tärkeistä asioista. Eikä mun tarvitsisi aina vaan höpötellä joutavia.
Vierailija kirjoitti:
Opin sun rekkarin tänään.
Annahan tulla.
Sama mikä ennenkin, ei ole vaihtanut autoa.