Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sun peffasta ja sääristä.
Muodokas peppu ja pitkät missin sääret?
Ei. On mies eikä missi.
Vierailija kirjoitti:
Ça fait quand même un mal de chien d'être bien.
Oui, bien süre mais je ne regrette pas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaipaajan ja kaivatun etunimen ensimmäinen kirjain?
S&J
Tervetuloa evakkoon!
Tarjolla on ikioma suljettu/avo/osasto/huone ja keittiö, elokuvahuone, kylpyhuone/WC, parveke tupakointia varten sekä eteinen uloslähtemistä varten kuten tupakan ja kahvin hakemista varten omilla rahoilla. Evakossa sinulla on omahoitaja joka auttaa sinua elämässäsi eteenpäin mutta ei jaksa kaikkea yksin ja jonka selkää saa hieroa täydellisin urheiluhierojan ottein.
Olon salliessa voimme ulkoilla, käydä kaupungilla, syödä hyvin ja nauraa tyhmille ihmisille. Kyykkyviiniä erityisiin hetkiin.
Ikkunoita täytyisi pestä vielä ulkopuolelta. Vesilasku on maksettava itse joten suihkussa saa käydä ilman huolta.
Täällä mä olen. I'm so lonely. I have nobody. On my own. By myself. Happy and sad at same time. And my very bad english with me. Menee siirappiseksi. Tahmaiseksi. Imeläksi. Äiteläksi. Äklönmakeaksi. Liisteriseksi. Kumimaiseksi. Kaikenlaiseksi liialliseksi ällöttäväksi lässyttämiseksi.
Tuu mua vastaan ?
Täällä mä olen sinuakin varten. Hei. Tutustutaan uudestaan ja uudestaan! 👋
Maanantai taas saapui liian aikaisin kai...
Mikä tämä juttu oikein on? Vuosisadan rakkaustarina vai kolmannen vuosikymmenen farssi?
Jos täällä on 15 naista ja 8 miestä, mikä on todennäköisyys että kaipaatte täällä toisianne?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu oikein on? Vuosisadan rakkaustarina vai kolmannen vuosikymmenen farssi?
Molempia
Mitä jos kaipaa sellaista tarpeeksi outoa joka ei sovi mihinkään muottiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä on 15 naista ja 8 miestä, mikä on todennäköisyys että kaipaatte täällä toisianne?
100?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta 15 naisesta puolet kaipaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Farssi.
Vierailija kirjoitti:
Itken ikävää
Minä itken sisäänpäin..
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaipaa sellaista tarpeeksi outoa joka ei sovi mihinkään muottiin?
Et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaipaajan ja kaivatun etunimen ensimmäinen kirjain?
S&J
Tervetuloa evakkoon!
Tarjolla on ikioma suljettu/avo/osasto/huone ja keittiö, elokuvahuone, kylpyhuone/WC, parveke tupakointia varten sekä eteinen uloslähtemistä varten kuten tupakan ja kahvin hakemista varten omilla rahoilla. Evakossa sinulla on omahoitaja joka auttaa sinua elämässäsi eteenpäin mutta ei jaksa kaikkea yksin ja jonka selkää saa hieroa täydellisin urheiluhierojan ottein.
Olon salliessa voimme ulkoilla, käydä kaupungilla, syödä hyvin ja nauraa tyhmille ihmisille. Kyykkyviiniä erityisiin hetkiin.
Ikkunoita täytyisi pestä vielä ulkopuolelta. Vesilasku on maksettava itse joten suihkussa saa käydä ilman huolta.
Täällä mä olen. I'm so lonely. I have nobody. On my own. By myself. Happy and sad at same time. And my very bad english with me. Menee siirappiseksi. Tahmaiseksi. Imeläksi. Äiteläksi. Äklönmakeaksi. Liisteriseksi. Kumimaiseksi. Kaikenlaiseksi liialliseksi ällöttäväksi lässyttämiseksi.
Tuu mua vastaan ?
Täällä mä olen sinuakin varten. Hei. Tutustutaan uudestaan ja uudestaan! 👋
Maanantai taas saapui liian aikaisin kai...
On liian helppoo olla onnellinen...
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Kysyttiin jo kirjaimia, nyt ikää ja ikäeroa?
Sopivasti ikää ja ikäeroa. Ihan sama, ei onnistu. Hän ei halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vaihtoehto on enemmän minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin sekaisin?
Näin unta hänestä. Miten voi olla, että hän pyörii yhä mielessä näin vahvasti, kun ei olla edes oltu tekemisissä tänä vuonna?
Kalamies, en ilmoittanut paikallaolostani
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Rekkarin vika?
Sama kuin aiemmassa kulkuneuvossa.
The - jäi välistä. En huomannut oikolukiessa! Terveisin foliohattutäti tietotekniikan ihmemaasta
Mu poika meni töihi