Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2481/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla katsoin uima- altaalla tähtitaivasta ja ajattelin sua. Tunnuit niin lähellä...Miten luontevaa olis olla seurassasi ja samalla just niin polttavaa.

Vierailija
2482/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin sut illaksi seuraani, testaisin ensimmäiseksi hymysi herkkyyden.

Millä tämän testaisit?

Olisihan se kumma, jos mun seurani ei hymyilyttäisi. Huolestuisin.

Huomestuminen on tervettä. Tätyy muistaa tämä. Saattaa olla vakava paikka.

I'm serious! 🤨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vaan hetken nähdään huomenna? Monta tuntia oon laskenut siihen että nähdään.

Ehkä näet oman kaivattusi pidempään. Minä en.

Mihin aikaan tapaatte huomenna?

Ehkä kasin maissa. Ehkä nähdään ysin, kympin välillä.

Eiiii. Olen huomenna vapaalla.

Vierailija
2484/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin rakastunut suhun.

Kuka kehen

Minä kollegaan.

Kuka on sun kollega?

Mies, parasta A-luokkaa.

Joo, se a-luokan ope on kyl aika hot.

Vierailija
2485/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kokeilla mua vain kerran, niin älä yritä kokeilla ollenkaan. Kukaan ihminen ei ole niin ihmeellinen, et edes sinä, että luovuttaisin tuntevan sydämeni yhtä yötä varten. Jos pidät minua niin halpana, niin anna iäksi olla. En ole mikään läpiajettava kokemus, vaan ihminen. Sinusta syvästi välittävä, tunteva ihminen, joka ei jaksa saada enää yhtään halpuutusta ja epäarvostuksen tekoja niskaansa. Joko haluat minut kokonaan tai pysyt poissa. Sen vähempi ei enää kelpaa tai käy. Olen arvokkaampi. En ole roska. En ole salarakas. En ole rakastajatar. En sääliprojekti. En panokaveri. En tylsyydenpoistaja, harhautus onnettomasta elämästä tai intohimottoman vakisuhteen piristäjä. Olen arvokkaampi kuin muruset. Unelmani ja toiveeni elämältä ovat arvokkaampia kuin muruset, tai salailu. Jos haluaa minut, on myös annettava itsensä. Jos haluaa vartaloni, on haluttava myös sydämeni ja oltava omalla sydämellään mukana.

Ymmärrän sinua tämän kirjoittaja. Kirjoituksestasi välittyy kokemuksia

Hyvin kuvaa sellaista, joka haluaa toisen kokoaan. Aina se ei ole mahdollista.

Jos tunteet ovat molemminpuolisia, yhdessäolo on mahdollista jos vain haluaa. Ne mahdollisuudet on itse tehtävä ja itse valittava. Muu on tunteiden puutetta tai selittelyä. Jos sanoo "mahdotonta" ei oikeastaan haluakaan. Se tietysti on kiva naamioida ilkeiden jumalien järjestämien nk. mahdottomien elämäntilanteiden syyksi, ei suinkaan omaksi valinnaksi tehdä asiasta mahdotonta tai halun puutteeksi. Yksipuolisuus taas on elämän tylsä realiteetti, joka joidenkin osaksi lankeaa.

Vierailija
2486/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hullua sitä ihminen keksiikin. Moi, hei näin sut ikkunasta! Ja moi vaan, viimeksi sulla oli punaiset pikkarit. XD

Kuva? 🥵

Vierailija
2487/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen:

Öitä ja lempeitä unia lempeälle miehelle. Olet

Todella ihana.

Vierailija
2488/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Lähdetkö kanssani vihille tässä joku päivä? Tai edes meren rannalle katsomaan aaltoja ja lintuja? Tai rallia johonkin? Otetaan vähän eväitä ja pidetään pique-nique?

Voi että olet suloinen. Rallia? Piknikki olisi kiva.

Vierailija
2489/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hullua sitä ihminen keksiikin. Moi, hei näin sut ikkunasta! Ja moi vaan, viimeksi sulla oli punaiset pikkarit. XD

Kuva? 🥵

Mielen arkistossa jonne pääsee vain jos pääsee.

Vierailija
2490/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin sut illaksi seuraani, testaisin ensimmäiseksi hymysi herkkyyden.

Ei mun tarvitse kuin ajatella sua, niin hymyilen.

Aivan! Aiheutat mulle kestohymyn.

Vierailija
2491/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala ikävä mun rakasta kaivattua. Milloin tuut taas mun luo? Oltais vaan kaksitaan, ehkä joskus vielä enemmänkin..

Vierailija
2492/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä elävästi, kun nähtiin ensimmäisen kerran. Joskus ne suuret tunteet ei kohtaa, vaikka kuinka toivoisi.

Vierailija
2493/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinullakin sellainen bädäng-tunne, kun näit kaivattuni ekan kerran? Ns. isku halolla päähän?

Ei varsinaisesti, mutta vaikutti heti hottikselta.

Vierailija
2494/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey Mickey! 😛

Vierailija
2495/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva? 🥵

Mielen arkistossa jonne pääsee vain jos pääsee.

Miks vain jonne? Miksei muut?

Vierailija
2496/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love you, T.

Vierailija
2497/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey Mickey! 😛

You're so fine you blow my mind...

Vierailija
2498/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kauniissa paikassa, jossa aina ajattelen sinua. Vielä jonakin päivänä haluan tulla tänne sinun kanssasi.

Oletko lahden rannalla?

En.

Vierailija
2499/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Lähdetkö kanssani vihille tässä joku päivä? Tai edes meren rannalle katsomaan aaltoja ja lintuja? Tai rallia johonkin? Otetaan vähän eväitä ja pidetään pique-nique?

No en oo kuin kerran vihille päätynyt ja sekin oli vasta useampien vuosien jälkeen. Ei mulle ole vihille pääsy itseisarvo. Meren rannalle voin lähteä jos pyytäisit kanssasi Loofooteille tai pohjois- Norjaan. Rallia en ole koskaan käynyt katsomassa, enkä ymmärrä mitä siellä taipaleella näkee. Mutta voinhan mä sinne pulloja ja tölkkejä tulla keräämään. Itikoista en oikein välitä. Kyllä mä sulle ralliseuraa mukaan lykkään. Piknic ok , salaisessa paikassa.

Vierailija
2500/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on terveinen kaivatulle, jos nyt ei mene jollekulle jakeluun.

Jos haluat kokeilla mua vain kerran, niin älä yritä kokeilla ollenkaan. Kukaan ihminen ei ole niin ihmeellinen, et edes sinä, että luovuttaisin tuntevan sydämeni yhtä yötä varten. Jos pidät minua niin halpana, niin anna iäksi olla. En ole mikään läpiajettava kokemus, vaan ihminen. Sinusta syvästi välittävä, tunteva ihminen, joka ei jaksa saada enää yhtään halpuutusta ja epäarvostuksen tekoja niskaansa. Joko haluat minut kokonaan tai pysyt poissa. Sen vähempi ei enää kelpaa tai käy. Olen arvokkaampi. En ole roska. En ole salarakas. En ole rakastajatar. En sääliprojekti. En panokaveri. En tylsyydenpoistaja, harhautus onnettomasta elämästä tai intohimottoman vakisuhteen piristäjä. Olen arvokkaampi kuin muruset. Unelmani ja toiveeni elämältä ovat arvokkaampia kuin muruset, tai salailu. Jos haluaa minut, on myös annettava itsensä. Jos haluaa vartaloni, on haluttava myös sydämeni ja oltava omalla sydämellään mukana.

Varmaan parhaiten menee jakeluun, jos laitat suoraan tämän hänelle. Ehkä sinun ei kannata yrittää väkisin tätä tänne syöttää.

Ketju on lukittu.