Marcus söi 4 pannupihviä buffetissa Ruotsi sekosi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011583161.html
Vähissä on ongelmat Ruotsissa, ja jutunaiheet Suomessa.
Kommentit (26)
Tosi outoa. Minäkin voisin ottaa neljä ja menisi helposti. Buffetin idea on juuri siinä että saa vatsan täyteen.
"Omistaja soitti minulle ja selitti, että olin ottanut neljä pannupihviä. Hän sanoi, että ei ole normaalia syödä niin montaa ja että minun kaltaiseni asiakkaat eivät ole kannattavia. Omistajan mukaan buffetin säännöissä sanotaan, että saisi ottaa vain kaksi pihviä, Vadeby sanoi"
:D mitä ihmeen paskaa nyt taas? Tästä huomaa hyvin, millaisia useimmat työnantajat ja pomot ovat: mulkkuja.
Mäkin sekoisin jos joku söisi noin monta mitä ne nyt olikaan piffejä. Hemskligt!
Tässähän ollaan jännän äärellä; määritellään normaaliuden ja epänormaaliuden hiuksenhienoa rajaa.
Voi voi kun ei selvitetty, että minkäkokoisia piffit olivat?
Tämä jäi harmittamaan.
Marcus åt för mycket panpiffar!
Hur mycket får man äta på puffé??????
Onneksi meillä Suomessa ei voisi nousta kohu täysin tyhjästä ikinä?
Me kun ollaan sillalailla järkeviä.
En puffé är en puffé, säger Marcus.
Tottakai mitä isompi ihminen sitä enempi syö, Eläin kunnassa sinivalaan poikanen juo 600litraa maitoa päivässä.
Jos olisi syönyt kolme niin Ruotsi ei olisi seonnut se on pienestä kiini lauloi kerran eräs Samuli.
Ilman muuta IS:n piti tarttua tähän älyttömyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sekoisin jos joku söisi noin monta mitä ne nyt olikaan piffejä. Hemskligt!
Jauhenenlihapiffejä?
Mikä on jauhi ruåttiksi?
Olisin kostoksi mennyt uudelleen pannupihvipäivänä ja syönyt 8 pannupihviä. Jättänyt perunat ja juomat kokonaan väliin.
Kyllä vähintään yhdeksän pitää syödä.
Jospa ne ruotsalaiset haluaakin seota kaikesta ;)
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne ruotsalaiset haluaakin seota kaikesta ;)
Istuvat saunanlauteella kypärä päässä.
Meillä aikoinaan työpaikkaruokalassa annosteltuin pihvit ja sellaiset 1kpl, mutta lisukkeita sai ottaa itse. Minä olin nuori urheilijanainen ja söin paljon. Kävi siinä isoruokaisia miehiäkin, mutta minä nimenomaan ärsytin keittäjää, joka kerran sitten ilmoitti, että otan aina liikaa lisukkeita ja joudun maksamaan lisämaksun. Jo ottamiani ruokia en kehdannut hylätä, joten maksoin, mutta sen koommin en ruokalaan jalallani astunut
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mitä isompi ihminen sitä enempi syö, Eläin kunnassa sinivalaan poikanen juo 600litraa maitoa päivässä.
Ja norsu paskoo 100 kiloa. Ajatelkaa miten paljon siihen tarvii rehuja.
Kauheeta.