Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei tiedä, että en aio hänen kanssaan sänkyyn ensi töikseni mennä. Haluan tutustua ihan rauhassa, nähdä häntä erilaisissa tilanteissa, nähdä miten halu syntyy ja sitten vasta antautua.
Ei minua ole ennenkään vastusteltu... Kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että se olit sinä! Taas niin hymyilyttää... 💕
K
Kuka, missä?
Kollegalleni kirjoitti:
Hei sinä! Jos olen kesällä mielessä, niin viestittele suoraan.
Katoan täältä pian.
Jotain vinkkiä kuka olet/kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Kuka, ketä
Vierailija kirjoitti:
Kollegalleni kirjoitti:
Hei sinä! Jos olen kesällä mielessä, niin viestittele suoraan.
Katoan täältä pian.Jotain vinkkiä kuka olet/kenelle?
Ruutupöksylle, joka nähty aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Eksää enää juttele tääl??
Kyl joo. Ain sillon tällön.
Saankohan koskaan kertoa, kuinka kiehdot mieltäni. Joskus mietin sitä varovaisen toiveikkaasti.
Tietäisin monta suutelupaikkaa tääl meil päin.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti viime yön, mites sä?
Mikä valvotti?
Hyvin, mutta jouduin herää liian aikaisin velvoitteisiin. Nyt sohva kutsuisi löhöilyyn, mutta tiedän sen petollisuuden: uneen vaivuttaa minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Eksää enää juttele tääl??
En mä enää niin kovin jaksa, ja kun ei oo asioitakaan kelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää, oon vaaraton. En aio hyökätä kimppuun salakavalasti
Niin minua kannattaakin lähestyä varovasti, saatan muuten karata🖐😉
Hän on just sellainen <3
Vierailija kirjoitti:
Jaahasjaahas. Mitäs tänään?
Naurua ja herkkuja
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin monta suutelupaikkaa tääl meil päin.
Misäs se on se teil päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahasjaahas. Mitäs tänään?
Naurua ja herkkuja
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?
Voit siis olla ehkä jo huomenna niin vanha ja ryppyinen, etten enää halua sinua. Mitä siis itse odotat? Miksi otat päivästä toiseen sen riskin, ettei kukaan nuorempi ja nätimpi tule ja vie minua?
Tuskinpa kellekään tulee yhdessä yössä niin paljon ryppyjä, että kiinnostus siihen tyssää... Ellei kiinnostus sitten ole 100% pintapuolista, jota se ei omassa tapauksessa ole.
Toki, ei sitä koskaan tiedä kuka "nurkan takana" odottaa. Enpä itsekään odottanut että siellä olisin ihastunut, tai ehkä jotain syvempää.
34v > ~45v
Tämä oli selkeästi viitattu minulle.
Kumpikin ollaan aika nuorekkaita.
Ja yhtä pulassa selkeästi.
N --> M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti viime yön, mites sä?
Mikä valvotti?
Hyvin, mutta jouduin herää liian aikaisin velvoitteisiin. Nyt sohva kutsuisi löhöilyyn, mutta tiedän sen petollisuuden: uneen vaivuttaa minuuteissa.
Sinä valvotit ja pari muuta asiaa
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuumaisit jos huomaisit tyttökalenterin miehen seinustalla.
Huokaisisin helpotuksesta, ettei ole palomieskalenteri.
Alastomat kauniit naiset ovat kauniita miesten ja naisten mielestä. Pirellin 60-luvun kalenterista plussaa
Vierailija kirjoitti:
Mietippä hetki tilannetta, että ootte tutustuneet kaivatun kanssa jonkin aikaa kunnes tulee hetki, jolloin tekee mieli suudella, se hetki, kun huulet koskettaa toisiaan. Taju voi lähteä, jos vielä kielet koskettaa toisiaan. Joten älkää rynnätkö välttämättä mihinkään vaan antakaa tilanteen kehittyä.
Ihmiset ja tilanteet on erilaisia. Oon testannut molempia tyylejä, eli heti himolle valta ja myös pidempään tutustumista ennen seksiä, eikä se pidempään tutustuminen tuonut seksiin mitään lisäarvoa. Eli ei ollut laadullisesti eikä tunnelmaltaan parempi kokemus kuin heti seksiin meneminenkään.
Riippuu siis ihmisestä miten kokee, ja varmaan tilanteestakin.
Mietippä hetki tilannetta, että ootte tutustuneet kaivatun kanssa jonkin aikaa kunnes tulee hetki, jolloin tekee mieli suudella, se hetki, kun huulet koskettaa toisiaan. Taju voi lähteä, jos vielä kielet koskettaa toisiaan. Joten älkää rynnätkö välttämättä mihinkään vaan antakaa tilanteen kehittyä.