Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionseutusi muodot hipovat silmissäni täydellisyyttä. Ne ovat kuin veistoksen muotoja, enkä nyt tarkoita mitään sibeliusmonumentteja, vaan kunnon antiikin kuvapatsaita. Tämä sille naiselle, josta useimmiten ajattelen ja mainitsen täällä henkisempiä juttuja. Halusin vain kertoa, että saat sinä minussa kaikenlaisetkin hormonit hyrräämään, vaikka en sitä korosta mitenkään.
tummalle vai vaalealle naiselle?
Tumma ja tulinen
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionseutusi muodot hipovat silmissäni täydellisyyttä. Ne ovat kuin veistoksen muotoja, enkä nyt tarkoita mitään sibeliusmonumentteja, vaan kunnon antiikin kuvapatsaita. Tämä sille naiselle, josta useimmiten ajattelen ja mainitsen täällä henkisempiä juttuja. Halusin vain kertoa, että saat sinä minussa kaikenlaisetkin hormonit hyrräämään, vaikka en sitä korosta mitenkään.
Tumma ja tulinen
-sivusta
ja mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma on hän.
laitatko kädet naisen lantiolla?
Jos tilaisuus tulee.
Laitan tähän väliin terveiset kaivatulle,
Kehä III:n sisäpuolelle;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?
Voit siis olla ehkä jo huomenna niin vanha ja ryppyinen, etten enää halua sinua. Mitä siis itse odotat? Miksi otat päivästä toiseen sen riskin, ettei kukaan nuorempi ja nätimpi tule ja vie minua?
Kun ei heistä kukaan ole minä
Terveiset kaivatulleni tasan 150 km kehäkolmosesta.
Aamupäivä lenkkeilty ja nautittu kahvikupponen Kaivopuistossa. Näyttää siltä, että toipuminen eilisestä on alkanut hyvin.🧘 Kaikki siis hyvin, sinä vain puutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kollega kesäisen kaunis tänään🥰
Kiitos. 👍
P? 👩🏻🏫
Ei. Toinen ope nuttura.
Heipat 👋 täällä ei ole enää mulle mitään, eikä irl. Aika päästää irti ja keskittyä muihin asioihin. Oot ihana JV 😘
Vierailija kirjoitti:
Se merkitsee paljon, jos mies on valmis viettämään vapaa-aikaa kanssasi.
Paljon eli kaikkea. Uskon jo. Ei meistä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan...
Ei se kerro mitään ihmisestä, millaiset kortit jaettu, vaan se, miten niillä pelataan.
Ei kait paskoilla korteilla voi pelata voitollisesti?
Voi, jos bluffaa. Sivueri
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuumaisit jos huomaisit tyttökalenterin miehen seinustalla.
No empä mitään. On mullakin poikakalenteri ollut omalla seinustalla.
Haitanneeko tuo jos tykkää kauniista/ komeista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
odotan, että mies tulee ja raahaa korvasta :)
Tätäköhän mäkin oon tiedostamattomasti oottanu 🤭😬 biologiaa pelkkää biologiaa
Vierailija kirjoitti:
Me oltais näin
Gorillat on niin ihania 🦍 ollaan vaan
uskon tähän,että kyllä oikea löytää oikean luo ja koira koiran tunnistaa
Mieleni mies kannatteli tänään henkisesti
niinpä, tyhjästä on huono nyhjästä