Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
23341/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?

Voit siis olla ehkä jo huomenna niin vanha ja ryppyinen, etten enää halua sinua. Mitä siis itse odotat? Miksi otat päivästä toiseen sen riskin, ettei kukaan nuorempi ja nätimpi tule ja vie minua?

Koska miehellä ilman aloitekykyä ei tee mitään.

Siinä on iso riski, että jatkossakin saa olla kaikessa se aktiivisempi osapuoli ja mies passivoituu. 

Tämäkin. Mutta itselleni on kyse siitä, että haen tietyn tyyppistä miestä. Mies, joka odottaa minun lähestymistäni, ei ole sellainen.

En odota sinun lähestymistäsi, mutta jos halukkaita on 13 tusinassa, niin en usko, että olet ihan etusijoilla, ellet jotenkin tee vaikutusta. Sivusta.

Mä olen se hämähäkki verkon keskustassa. Muut voi räpiköidä, mä odotan sitä, joka tulee.

Vierailija
23342/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule enää koskaan olemaan niin nuori ja niin kaunis, kun olen tänään. Mitä sä odotat?

Voit siis olla ehkä jo huomenna niin vanha ja ryppyinen, etten enää halua sinua. Mitä siis itse odotat? Miksi otat päivästä toiseen sen riskin, ettei kukaan nuorempi ja nätimpi tule ja vie minua?

Siinä on iso riski, että jatkossakin saa olla kaikessa se aktiivisempi osapuoli ja mies passivoituu. 

Tämäkin. Mutta itselleni on kyse siitä, että haen tietyn tyyppistä miestä. Mies, joka odottaa minun lähestymistäni, ei ole sellainen.

En odota sinun lähestymistäsi, mutta jos halukkaita on 13 tusinassa, niin en usko, että olet ihan etusijoilla, ellet jotenkin tee vaikutusta. Sivusta.

Ota niistä joku. Et ole sopiva tuolle, joka hakee tietyn tyyppistä miestä.

Ei tosiaan. Se mies on hän, joka raahautuu läpi routaisen maan juuri mun luokse eikä kenenkään muun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23343/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota niistä joku. Et ole sopiva tuolle, joka hakee tietyn tyyppistä miestä.

Ei tosiaan. Se mies on hän, joka raahautuu läpi routaisen maan juuri mun luokse eikä kenenkään muun.

:)

Vierailija
23344/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu, ja siinä samalla kaikki kaipuut, rakkaudet ja sydänsurut käyty läpi, enkä mitään selvää niistä saanut. Yhtä solmussa ovat kuin ennenkin. Eli: kaipaan sinua niin kuin aina.

Vierailija
23345/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.K. 😘🧡

Vierailija
23346/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kollega kesäisen kaunis tänään🥰

Vierailija
23347/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylhän se kertoo paljon, jos mies rengastaa sut

Vierailija
23348/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon että tee osasi. Yritä edes tai harmittaa jälkikäteen. Älä nosta itseäsi miehen yläpuolelle. Pääset asiassakin eteenpäin jos kokeilet vaikka itse sopivan tilanteen tullen, rohkeus naisessakin on hyve.

Ei se ole itsensä nostamista miehen yläpuolelle, ettei halua ryhtyä jo alkumetreillä kaulinta heiluttavaksi Justiinaksi tai Lady Dominaksi vaan haluaa antaa miehelle tilaa ja aikaa lähestyä ja jos ei kiinnosta, niin sitten ei, mikään ei synny väkisin.

Sinulla kyllä sitten riittää stereotypioita. Olet varmasti hyvin kateellinen kun kohtaat vastuksen. Uskoisin että jäät helposti kakkoseksi.

Älä koskaan aseta etusijalle ketään, joka kohtelee sinua vaihtoehtona

Äläpäs tee hätilöityjä päätöksiä sillä näen asian hieman toisin kun tarkastelen omasta energiakentästäni. Sitä paitsi joskus täytyy punnita asioita ja kaikenlaista muuta. Go with the flow etc.

Vierailija
23349/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on lukeneet tämän täältä jo 1000x, miksi toistat itseäsi? Ei se mies lähesty sua vaikka täällä miten jankutat. Sivu

Joku jäi jankkaamaan mun viestiini useilla viesteillä ja minä olen se ongelma? Jatkakaa päiväänne ja kirjoitelkaa omille kaivatuillenne.

Mitäpä, jos olisit rohkea, ja kertoisit sille kaivatullesi, että odotat hänen aloitettaan. Ei tarvitse siinä vaiheessa enää täällä itkeä, haluaako vaiko eikö.

Mitäpä jos keskittyisit ihan omiin asioihisi. Kaivattuni ei ole sellainen henkilö, joka arvostaa helposti tulevia asioita.

Vierailija
23350/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos haluaa tuollaisen "dom"-miehen, niin turha jäädä vinkumaan jos joku mielestäsi miellyttävän oloinen mies ei sellainen ole. Sellaiseksi synnytään ja kasvetaan jo nuorena, ei aikuista ihmistä voi muuttaa muuksi mitä hän on. Muutenkin huono lähtökohta sellainen, että pitäisi muuttua joksikin mitä ei ole. 

Samaa mieltä, ettei kenenkään tarvitse muuttua miksikään. Jos parisuhde ei synny luonnollisesti, osapuolet eivät ole toisilleen sopivia. Kenenkään ei tarvitse dominoida. Sivusta 

Vierailija
23351/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylhän se kertoo paljon, jos mies rengastaa sut

If you liked it then you shoulda put a ring on it.

Vierailija
23352/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää, oon vaaraton. En aio hyökätä kimppuun salakavalasti

Niin minua kannattaakin lähestyä varovasti, saatan muuten karata🖐😉

Vierailija
23353/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon että tee osasi. Yritä edes tai harmittaa jälkikäteen. Älä nosta itseäsi miehen yläpuolelle. Pääset asiassakin eteenpäin jos kokeilet vaikka itse sopivan tilanteen tullen, rohkeus naisessakin on hyve.

Ei se ole itsensä nostamista miehen yläpuolelle, ettei halua ryhtyä jo alkumetreillä kaulinta heiluttavaksi Justiinaksi tai Lady Dominaksi vaan haluaa antaa miehelle tilaa ja aikaa lähestyä ja jos ei kiinnosta, niin sitten ei, mikään ei synny väkisin.

Sinulla kyllä sitten riittää stereotypioita. Olet varmasti hyvin kateellinen kun kohtaat vastuksen. Uskoisin että jäät helposti kakkoseksi.

Älä koskaan aseta etusijalle ketään, joka kohtelee sinua vaihtoehtona

Äläpäs tee hätilöityjä päätöksiä sillä näen asian hieman toisin kun tarkastelen omasta energiakentästäni. Sitä paitsi joskus täytyy punnita asioita ja kaikenlaista muuta. Go with the flow etc.

Niin, daoa vastaan ei kannata räpiköidä.

Vierailija
23354/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita + mulle ei tehdä aloitteita = loppulämä kumppanitta. Eipä edes haittaa, olen osani jo saanut.

Vierailija
23355/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuumaisit jos huomaisit tyttökalenterin miehen seinustalla.

Vierailija
23356/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Epäilisin hänen olevan avoimesti hetero ja B) katsoisin, mikä taho kalenterin on julkaissut

Vierailija
23357/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, et testosteronitasot, check.

Vierailija
23358/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Epäilisin hänen olevan avoimesti hetero ja B) katsoisin, mikä taho kalenterin on julkaissut

C) Ja tarkistaisin onko hyviä kuvia naisista.

Vierailija
23359/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love you, T.

Vierailija
23360/27486 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus ja rakkaus lehahtivat ulos ja sisään astuivat odotukset, vaatimukset, dominointi ja roolit.

Ketju on lukittu.