Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä pitkä kuiva kausi aavikolla päättyy ja seksi palaa elämääni. Minulla on salainen toimintasuunnitelma. Neuvottelut yksityiskohdista moraalin kanssa kesken. Joka tapauksessa tänä kesänä saan
Aiotko kellistää kaivattusi? Kerro vähän tuosta suunnitelmastasi? Mieshän sä varmastikin oot.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä pitkä kuiva kausi aavikolla päättyy ja seksi palaa elämääni. Minulla on salainen toimintasuunnitelma. Neuvottelut yksityiskohdista moraalin kanssa kesken. Joka tapauksessa tänä kesänä saan
Älä sotke itseäsi varattuihin. Ei ole sen arvoista.
Mä en ole koskaan ihastunut samannimiseen henkilöön kahta kertaa. Jokaisella on ollut eri nimi
Kymmenen viikkoa saman ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelen mieheni kanssa ja ajattelen sua.
Miksi?
Koska ei kiinnosta oma
Luulis miehen huomaavan, ettet oo läsnä, mutta eihän se kaikille ole tärkeää.
Ei se liity läsnäoloon. Ei se ymmärrä tunneasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko kellistää kaivattusi? Kerro vähän tuosta suunnitelmastasi? Mieshän sä varmastikin oot.
Jos olisin mies, olisin jo kellistänyt kaivattuni. Sivustako?
Miten mulla saattoi olla niin ihana ilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, olisin jo kellistänyt kaivattuni. Sivustako?
Oletko muka ap?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, haittaako?
Monet rakastavat mutta aina jostain kaukaa.
Täysikuuta rakas kanssasi katsoisin. Öisiä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakkaani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, haittaako?
Voi, ei haittaa. Mutta ketä armastat?
Minulla on huono palkka. Olen nyt tehnyt kuvia öisin.
Kuinkahan monelta olisin saanut, jos vain viitsisi aloitetta tehdä. Varmaan kaikilta halukkailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen. En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta lämmintä halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Oon niin ihastunu sinuun 💕Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia myös sinulle. 💕 Lämpöisiä halauksia antaen ja lentosuukkosia yöhön lähetellen. 🤗🤗🤗😘😘😘
Kiitos 💕🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla saattoi olla niin ihana ilta?
Hyvä, että edes jollain. Toivottavasti saat haluamasi.
Varmaan puoliso saattaakin ajatella aivan omia mielikuviaan, en luultavasti halua tietää. eri