Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Lämmin tervehdys kaivattuni ja halaus koleaan perjantai aamuun. Pidäthän tänäänkin huolta itsestäsi, ettei mitään ikävää sattuisi, kun sun työpäivääsi voi kuulua toisinaan paljonkin vaaratilanteita.
Muista! Vain nopeat elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin eilen, että oon kuvitellut kaiken. Ihan kaiken.
Surkea olo ja paha mieli. Olen täysi idiootti
Älä sure ystävä, et ole idiootti. Olet vain normaali terveellä tunne-elämällä varustettu ihminen, joka kykenee vahvoihin tunteisiin. Jopa niin, että joskus lyö yli. Sellaisiksi meidät ihmiset on rakennettu. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Lämmin tervehdys kaivattuni ja halaus koleaan perjantai aamuun. Pidäthän tänäänkin huolta itsestäsi, ettei mitään ikävää sattuisi, kun sun työpäivääsi voi kuulua toisinaan paljonkin vaaratilanteita.
Muista! Vain nopeat elävät.
Jaa, no ei vissiin ole sitten mulle nämä terveiset. Mun työpäivään ei tänään kuulu muuta kuin pullansyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedossa synkkä päivä, mutta huomenna se on onneksi jo taakse jäänyttä elämää. Kaivatulle kuitenkin ehdin lähettää rakkaat terveiset.
Terveisiä takaisin.
Oikea asenne. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Jossain kaukana pilvien takana, pysyvä, vaikka piilossa. Nuku hyvin AT. Toivottavasti elämässäsi on kaikki hyvin.
Kylläpä on taas reaktioiden mukaan joitain hiertänyt mun hyvän yön viesti. Ketä muka kaipaukseni satuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta eräälle liian ihanalle. Olisitpa minun.
Heli, yksi monista, kiittää 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista! Vain nopeat elävät.Jaa, no ei vissiin ole sitten mulle nämä terveiset. Mun työpäivään ei tänään kuulu muuta kuin pullansyöntiä.
Sehän se vasta onkin vaarallista touhua.
Tiedä vaikka tukehtuisit siihen pullaasi. Joten olethan varovainen.
Kauniisti pyydän.
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Kiitos. Huomenta vaan ja mukavaa päivää. 💕
Lämpöisiä aamuhalauksia ja iloisesti lenteleviä lentosuukkosia. 🤗🤗🤗
😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Muistakin rupes tuntumaan nyt ikävältä. Tämäpä yllätys.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eipä ala sun suhde tähän ihmiseen rehelliseltä pohjalta > kun on jotain jättänyt kertomatta, on uusia valeita helpompi keksiä vanhojen päälle > juttu ei tule kestämään. Mutta sitä sä et varmaan edes halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, mut jos se on sun valinta, sillä mennään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ala sun suhde tähän ihmiseen rehelliseltä pohjalta > kun on jotain jättänyt kertomatta, on uusia valeita helpompi keksiä vanhojen päälle > juttu ei tule kestämään. Mutta sitä sä et varmaan edes halunnut.
Eihän hänen viestissään ollut mitään mistään valeista? Täällä joku pakottaa usein jotain valhe-juttuja toisten viesteihin, vaikka niistä ei tule ilmi mitään valehteluun liittyvää.
Kannattaa muistaa, ettet sinä tunne näitä ihmisiä jotka täällä kirjoittavat, eivätkä heidän tilanteensa liity sinun kuvitelmiisi mitenkään.
Äly. Yhteys tunteisiin. Huumori. Halu olla lähellä.
Aamupäiväterveiset kaivatulle
Poistattaja poisti eilisiltaisen biisitervehdykseni. Se oli henkilökohtaista v**tuilua.
Toivon kaikille sellaista päivää, et huolet ja murheet väistyis, itseni mukaan lukien.
Tietenkin, kuitenkin kaivatulle eniten 🍀
Toivottavasti oot ominut täältä jotain, koska irl oon puhunut muuta.