Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin eilen, että oon kuvitellut kaiken. Ihan kaiken.
Surkea olo ja paha mieli. Olen täysi idiootti
Älä sure ystävä, et ole idiootti. Olet vain normaali terveellä tunne-elämällä varustettu ihminen, joka kykenee vahvoihin tunteisiin. Jopa niin, että joskus lyö yli. Sellaisiksi meidät ihmiset on rakennettu. 🤗
XDXD
Vierailija kirjoitti:
Poistattaja poisti eilisiltaisen biisitervehdykseni. Se oli henkilökohtaista v**tuilua.
Ota se nyt vaikka sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Muistakin rupes tuntumaan nyt ikävältä. Tämäpä yllätys.
- sivusta
Miksi yllätys?
Jännä juttu sinänsä. En kestä näitä jänniä ihmisiä. XDXD
Vierailija kirjoitti:
Sie🥰
Mie täällä🥰🥰🥰
Hirmu ikävä💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistattaja poisti eilisiltaisen biisitervehdykseni. Se oli henkilökohtaista v**tuilua.
Ota se nyt vaikka sitten niin.
Niin otan, koska siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista. Kyse ei ollut myöskään siitä, että se olisi hävinnyt jonkin kostopoistattelun seassa, koska yhtään viestiä sen ympäriltä ei poistettu. Se oli ainoa poistettu viesti kymmenien joukossa.
Komia mies tavattu taas aamulla. Tutkiva ihminen. Koira tunnistaa koiran. Emme puhuneet toisillemme. Elämme jänniä aikoja hyvät ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle mukavaa viikonlopun alkua. Aamuhalaus ja suukot.
Samoin sulle. Halaus ja
suukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Kurjaa, mut jos se on sun valinta, sillä mennään
En kestä, jos sieltä tulee vastaus "ihan sama" ja valitettavasti voin kuvitella tämän ihan sieluni silmin, että tulee.
Ootko kaikkien naisten kanssa yhtä flirttaileva?
Anskun silmiä mietin. Huuliakin. Ja takamusta. Sisäreisiäkin olisi kiva suudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivustaMiksi yllätys?
Se, että samaistuin tämän viestin tunnetilaan.
Tuli vielä pieni kirjoitusvirhekin.
Piti olla yksikössä eli mustakin.
Haha, itse asiassa en oo käyttäytynyt ketään muuta kohtaan samalla tavalla.
Aika lapsellista loukkaantua, jos jonkun ihastus hiipuu, kun on itse samaan aikaan viritellyt suhdetta johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista reaktiota pelkäät? Vai ylipäänsä
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä alentuvan puhetyylin ja neuvot, ylemmyydentunnon ja huonosti piilotetut ilkeydet.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivustaMiksi yllätys?
Se, että samaistuin tämän viestin tunnetilaan.
Tuli vielä pieni kirjoitusvirhekin.
Piti olla yksikössä eli mustakin.
Ja mä luin sen heti, että mustakin.
Ei kiinnosta tyyppi, jolla on verkot monilla vesillä.
Muistan kyllä alentuvan puhetyylin ja neuvot, ylemmyydentunnon ja huonosti piilotetut ilkeydet.