Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Sinisilmälle pikkukaupunkiin.
Mitä hänelle?
Se on isompi musta pilvi, johon meinaan upota. Itseluottamus ja oman itsen arvostaminen on syöty tyhjiin. Kosketusta kaipaisin. Halausta. Sitä en sinulta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sarjaihastuja. Siksi.
Ihastun sinuun aina uudelleen. Minkä sille voisin?
Joo, ei ollut sulle. Mä olen kolmas tai neljäs johon hän on ihastunut melko pienissä ympyröissä. Mun jälkeen tulee vielä viides ja kuudes ja...
Mietipä, onko kyse oikeasti ihastumisesta. Ihastuminen on aika vahva sana, ja vaikka te ehkä olette olleet ihastuneet häneen, niin onko hän oikeasti ollut ihastunut teihin? Ei näitä asioita kannata sen toisen päälle kaataa, varsinkaan, jos ei uskaltaudu ottamaan selvää.
Miksi luulet ettei tiedettäis? Tuliko sellainen olo, että täällä puhutaan susta?
Ihmiset on tosi hyviä kuvittelemaan asioita kaikenlaisista teoista ja piirteistä. Tuli sellainen tunne, että näitä analyyseja tehty sopivissa tunnetiloissa, mikä yleensä johtuu ihastumisista.
Jep. Mäkin ollut ihastunut viimeksi edelliseen kumppaniini, vaikka on tässä matkan varrella hänen jälkeensä syytetty jos jonkunlaiseksi vilkkusilmäksi. Sivusta
Ap. lle. Vain kahteen. Sekään ei tarkoita, että haluan heistä mitään. Tykkään monista ihmisenä. Ihastuminen vaatii kohdallani paljon. Se voi myös sammua, jos esim. Kommunikointi tökkii.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hanipöö, olet ainoa laatuaan.
Hauska nimi, onko hän nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Kerranhan sitä vain eletään. Miksi et nauttisi elämässäsi?
nautin aina kun mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Sinisilmälle pikkukaupunkiin.
Voisin myös laittaa samat terveiset, kun en nyt keksi mitä muutakaan laittaisin enää. Eli sellaiset. Ja totta kai sydänlämpöiset terveiseni ja kaikkea ihan parasta hänelle. Minä estän vauva.fi:n kaikissa kännykän selaimissani tänään klo 23. Liian pitkään annoin addiktion viedä. No tulihan tässä muutakin asiaa kuin copypaste Ap:n viesti.
Kiehtovia asioita. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää sinulta.
Vaikket enää täällä kävis, tarviisin huomiselle halauksen😽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Oot ajatuksissani. Lämpimiä pitkiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘Kiitos.. Hyvää yötä myös sinulle kauniiden unien kera. 💕
Lämpöisiä ajatuksia ja halauksia lentosuukkosin.
🤗🤗🤗😘😘
Kiitos kulta 🤗😘
Ihan vähän taas ikävä kiusaa 💕
Vierailija kirjoitti:
Kiehtovia asioita. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää sinulta.
Mikä niissä oli kiehtovaa?
Kännikännikänni. Hitsi oon kyllästynyt Suomeen. Onneksi ei pitkään tarvi katella.
Läpikotaisin sinut suutelisin, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanipöö, olet ainoa laatuaan.
Hauska nimi, onko hän nainen vai mies?
Hauska koko immeinen. Nainen, tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailisitko mua nainen jos laulaisin kuorossa?
Ihailisin mies 😍 Laulavat miehet on vaan seksikkäimpiä kaikista.
Jaahas, taidan sitten liittyä kuoroon, mutta en katollisten. Aikanaan eräs exä vihas noita kuin ruttoa, kun suomessa ei ollut edes tiedossa niiden tapoja.
Vielä, eihän tarvitse olla sopraano?
Ei tarvi, kastraattitenori riittää mainiosti 😊
🙁 😣 😖 😫 😩 🥺 😢
Voi kulta, LÄPPÄLÄPPÄ! Riität ihan omana itsenäsi, ihailen sua vaikka vain suihkussa laulaisit epävireisesti (eikä sielläkään tarvi)🥰
Kauniita unia muruseni. Olet ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vaikket enää täällä kävis, tarviisin huomiselle halauksen😽
Saat, ja lämpimän.😘
K
Päätit oikein näyttää mulle. Noin sitä pitää, nyt rupean pikkuhiljaa uskomaan ettet ookkaan ihan niin mukava kun luulin. Olis pitänyt uskoa kun siitä mulle vihjattiin.
Kiitos.. Hyvää yötä myös sinulle kauniiden unien kera. 💕
Lämpöisiä ajatuksia ja halauksia lentosuukkosin.
🤗🤗🤗😘😘