Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Enten tentten teelika mentten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanipöö, olet ainoa laatuaan.
Hauska nimi, onko hän nainen vai mies?
Hauska koko immeinen. Nainen, tietty.
tunnetteko hyvinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaivannut moneen päivään.
Nyt kaipaan viimeisen kerran ihanaani täällä. Kauniita unia.
Kalle
Hyvää yötä ja kauniita unia Kalle! Toivotaan että löydät kaivattusi irl.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vähennänkin, niin ehkä biisin laitan aina iltaisin. Jos jaksan. Ja jos on tylsiä sadepäiviä tms., niin sitten ehkä palstailen. Mutta aion kyllä kesällä lopettaa sellaisen jatkuvan aamusta iltaan kestävän lurkkaamisen.
Mikset jo tänään, kuten minä? Alkoholistikin ottaa aina vielä vain yhden. T. Nainen, joka vihdoin lähtee
En ehkä näe sua enää koskaan, ellen kuukauden päästä mäihällä.
En palstaile kesällä. Kesä on ihmisen parasta aikaa.
Ei mun aloitteet tarkoita, että olen ihastunut. Jos sen takia nyt vänkäät. Kaikki muut ymmärtää sen asian, paitsi te kaksi. Vai kolme, neljä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaivannut moneen päivään.
Nyt kaipaan viimeisen kerran ihanaani täällä. Kauniita unia.
KalleHyvää yötä ja kauniita unia Kalle! Toivotaan että löydät kaivattusi irl.
Kiitos, ja kiitos samoin.💙
sydän auki uudelle suhteelle, jospa sitten pääsis irti susta
Vierailija kirjoitti:
Ei mun aloitteet tarkoita, että olen ihastunut. Jos sen takia nyt vänkäät. Kaikki muut ymmärtää sen asian, paitsi te kaksi. Vai kolme, neljä?
Hyvin sanottu. Olen tehnyt viimisen 2 vuoden aikana jonkun kymmenkunta aloitetta. Ihan kaikkien kanssa vieläkin väleissä, lopputuloksesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, vuodesta 2019 olen unelmoinut sinusta.
Minäkin eräästä miehestä. Typerää, miten edes ihastuin siellä yhtäkkiä häneen. No, hän oli ihastunut siellä aivan toiseen naiseen. Selvisi myöhemmin.
Olet kyllä ollut ihastunut häneen jo vuodesta 2018 ja olet edelleen. Sivusta
Vuoden 2019 keväästä. Olen kyllä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
sydän auki uudelle suhteelle, jospa sitten pääsis irti susta
Onnea matkaan, toivottavasti onnistaa. Minä taas olen erinomaisessa suhteessa, mutta silti kärvistellyt kiellettyjen tunteiden kanssa. Sick.
Vierailija kirjoitti:
En palstaile kesällä. Kesä on ihmisen parasta aikaa.
Iteki oon miettinyt samaa, että kesätauko ois paikallaan. Kesä elämää ja palsta kiinni, koneella vain pakolliset ja muuten pois ruuduilta.
Tykkäisin kaikesta sinussa.
Jossain kaukana pilvien takana, pysyvä, vaikka piilossa. Nuku hyvin AT. Toivottavasti elämässäsi on kaikki hyvin.
Tahdon vain pitkittää tätä kaipausta. Syyttä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sarjaihastuja. Siksi.
Minä olen ihastunut näiden vuosien aikana vain yhteen ihmiseen. Sinuun.
Minäkin olen harvoin ihastuvaa tyyppiä. Viimeisten ihastusten välillä on 21 vuotta .
Minä ihastun herkästi uusiin tuttavuuksiin, jos en ole suhteessa tai suhde on huono/kuollut. Olen ihastunut täysi-ikäisenä varmaan yli kymmeneen naiseen. Mutta pitkissä suhteissa olen ollut vuosia, jopa vuosikymmenen putkeen ihastumatta. Sitä kaipaa mitä ei ole ja sitä etsii silloin anturit herkillä ja mahdollisuudet avoinna. Jos ei saa vastakaikua, siirtyy eteenpäin. Tuskin se mitään sarjaihastumista on sentään, vaan ei vaan jää jumittamaan menneisiin epäonnistumisiin. Silloin taas kun on täyttymyksen tuottava ihmissuhde, ei muualle katsele. Sivusta.
Tai mieheen😅
Oon todella ihastunut suhun ,mies.😊
Työhön liittyvistä asioista ja vähän muustakin. Kiva, että huolehdit.