Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailisitko mua nainen jos laulaisin kuorossa?
Ihailisin mies 😍 Laulavat miehet on vaan seksikkäimpiä kaikista.
Jaahas, taidan sitten liittyä kuoroon, mutta en katollisten. Aikanaan eräs exä vihas noita kuin ruttoa, kun suomessa ei ollut edes tiedossa niiden tapoja.
Vielä, eihän tarvitse olla sopraano?
Vierailija kirjoitti:
MENEN MIELUUMMIN BILEISIIN. BILEISSÄ TAPAA AINA KAIKKIA HAUSKOJA TYYPPEJÄ JA ON HAUSKAA. HUIPPUHETKET BILEISSÄ. PALSTALLA NYSVÄTÄÄN ARKI-ILTANA KUN EI OLE HUIPPUA.
Oletko 15 vai 16v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää käynkö koskaan mielessäsi.
Rehellisesti sanottu et käy vaan olet siellä jatkuvasti, J***.
Juha?
Mulla ainakin! Nytkin käsi pikkareissa. Ei vaan hänen, harmi. -Tuntematon sivusta
Hyvät yöt hänelle
Vierailija kirjoitti:
If you say KJ, I say?
VHS?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENEN MIELUUMMIN BILEISIIN. BILEISSÄ TAPAA AINA KAIKKIA HAUSKOJA TYYPPEJÄ JA ON HAUSKAA. HUIPPUHETKET BILEISSÄ. PALSTALLA NYSVÄTÄÄN ARKI-ILTANA KUN EI OLE HUIPPUA.
Oletko 15 vai 16v?
Ei, kun se on Sanna.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kerranhan sitä vain eletään. Miksi et nauttisi elämässäsi?
Ai sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sarjaihastuja. Siksi.
Ihastun sinuun aina uudelleen. Minkä sille voisin?
Joo, ei ollut sulle. Mä olen kolmas tai neljäs johon hän on ihastunut melko pienissä ympyröissä. Mun jälkeen tulee vielä viides ja kuudes ja...
Mietipä, onko kyse oikeasti ihastumisesta. Ihastuminen on aika vahva sana, ja vaikka te ehkä olette olleet ihastuneet häneen, niin onko hän oikeasti ollut ihastunut teihin? Ei näitä asioita kannata sen toisen päälle kaataa, varsinkaan, jos ei uskaltaudu ottamaan selvää.
Miksi luulet ettei tiedettäis? Tuliko sellainen olo, että täällä puhutaan susta?
Ihmiset on tosi hyviä kuvittelemaan asioita kaikenlaisista teoista ja piirteistä. Tuli sellainen tunne, että näitä analyyseja tehty sopivissa tunnetiloissa, mikä yleensä johtuu ihastumisista.
Jep. Mäkin ollut ihastunut viimeksi edelliseen kumppaniini, vaikka on tässä matkan varrella hänen jälkeensä syytetty jos jonkunlaiseksi vilkkusilmäksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15 vai 16v?
Ei, kun se on Sanna.
Sivusta
Totta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha?
Tsot, tsot ei mitään nimiä ja ei ollu.
Mikä on kolmas kirjain?
Vaikka n.
Vierailija kirjoitti:
Ihailisitko mua nainen jos laulaisin kuorossa?
Ihailen sua jo nyt. Oot ihana🥰
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta jos ehdottaa nauttimista, niin huomioi mistä toinen nauttii, eikä niin, että pakotat nauttimaan samasta mistä nauttisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha?
Mulla ainakin! Nytkin käsi pikkareissa. Ei vaan hänen, harmi. -Tuntematon sivusta
Hyvät yöt hänelle<3
🤢 T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sankarini alakerrassa.
Kiitos mistä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, vuodesta 2019 olen unelmoinut sinusta.
Minäkin eräästä miehestä. Typerää, miten edes ihastuin siellä yhtäkkiä häneen. No, hän oli ihastunut siellä aivan toiseen naiseen. Selvisi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on antanut huippu harhoja, ja niihin on kyllä kieltämättä jäänyt koukkuun.
Nyt on kuitenkin parempi alkaa käyttämään aika hieman järkevämmin, ja irrottautua tästä koukusta jonka väkäset on pureutuneet syvälle leukaluuhun.
Kaipaan edelleen ihanaani ja todellakin on välillä tuntunut että hänkin on täällä. Nyt vauvan askelin kohti irl. Tsempit kaikille.
Kalle
Tsemppiä itsellesi ja hyvää matkaa minne menetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinun kanssasi?
Kenenkäs muun.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, kun ei ole kesän jälkeen varmuutta, missä joudun asumaan. Niin ovat asiat.
Asiat varmasti järjestyy. Niin se vain on. Yksi ovi menee kiinni, toinen aukeaa. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sankarini alakerrassa.
Kiitos mistä?
Saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Useita kertoja päivässä.
Mä haaveilen, ja sitten katson vierestä kun muut toteuttaa mun haaveet. Ruman naisen kohtalo.