Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille koko elämä on yks valtava illusorinen näytelmä megaspektaakkelimaisineen erikoistehosteineen.
Viittaat tällä varmasti nykyiseen toimituspääministeriin. Ja tästä nuoret ottaa mallia.
Viittasin kaikkiin ihmisiin, jotka fantasioivat ja ovat erityisherkkiä. Kaiken kokeminen tuntuu silloin suuremmalta kuin se todellisuudessa on.
Tätä täytyy oikein miettiä
On aika tuskallista olla erityisherkkä 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en voi olla kaveri, jos oon rakastunut. Ja se ei auta mitään, vaikka kieltäisit sen.
Älä sitten ole kaveri.
En olekaan. Enää.
Jaa. Nytkö se loppui.
Onko teillä kaipaajilla enemmän hellän vai rajun koskettelun haaveita kaipaamaanne kohtaan?
No yritän yritän mutta kiroukset ja loitsut ei tepsi häneen😬😬😬😬😬😱😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaipaajilla enemmän hellän vai rajun koskettelun haaveita kaipaamaanne kohtaan?
Molempia
Vierailija kirjoitti:
Hellän kautta rajuun ja takaisin, välillä päinvastoin. Riippuu fiiliksistä. Joskus pitäisi ehkä vähän kurittaa pepulle, vaikka en m55 olekaan. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en voi olla kaveri, jos oon rakastunut. Ja se ei auta mitään, vaikka kieltäisit sen.
Älä sitten ole kaveri.
En olekaan. Enää.
Jaa. Nytkö se loppui.
Jaa. voi olla.
Plots nam.767toisinpäin lueteltuna sisällä nam
😬🙄älä luonnonmaa rupea nyt sekoilee loitsuines ja kirouksines
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
me laa mek koon
Mistä tulikin mieleeni että löysin tänään ihanan vaalean farkkuhameen. Siinä on nappikiinnitys koko hameen mitalla etupuolella, kaunis kellohameen muoto ja se on myös riittävän pitkä, helma päättyy juuri polvien yläpuolelle. Kesäisempiä kelejä odotellessa. 🌞
Onko se kokoa 4XL
S. Kiitti vaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Ovela, kun sinusta saa sellaisen kuvan, että olisit vähän huithapeli ja melko rento tyyppi. Ehkä olet yhtä aikaa myös noita.
Mun kaivattu ainakin on noita.
Nam plots nam 767nam🤭🤭🤭t.luonnonmaa🧡
Tämä on ikävöinti palsta ja viattomat kärsivät kirouksista ja loitsuista sen takia koska ovat tällä palstalla. T.luonnonmaa🧡
Mä oon kyllä vampyyri, enkä noita-akka.
Kerro nyt S-mies käytsä edes täällä koskaan, vai onko tää kaikki ihan turhaa?
Vastaloitsua etsivä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovela, kun sinusta saa sellaisen kuvan, että olisit vähän huithapeli ja melko rento tyyppi. Ehkä olet yhtä aikaa myös noita.
Mun kaivattu ainakin on noita.
Toivon mukaan iloinen noita. 😂
Tulipa selväksi (irl), kiitos. Pysyn pois näköpiiristäsi aina kun suinkin kykenen. Tarkemmin ajateltuna, en aio väistellä sua, aion elää elämääni, jos mun näkeminen aiheuttaa sulle vatsanväänteitä, sä saat luvan väistää mua. nm
😉halailua yöllä ja viekkuun😏