Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako yli 50 vuotiaat vielä seksiä?

Vierailija
07.05.2023 |

En kehtaa vanhemmiltani kysyä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään harrasta, suuret juhlat pidetään kun täytetään 50v ja siinä hyvästellään samalla seksielämä. Tyhmä kysymys.

En ymmärtänyt pitää minkäänlaisia juhlia kun täytin 50 muutama vuosi sitten. Onnekseni, näemmä!

M53

Vierailija
22/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m65 ja naisia on ollut 50 ikävuoden jälkeen ainakin yhtä monta kuin ennen sitä. Konstit on opittu ja naista luen sujuvasti kuin kirjaa. Niinpä olen haluttu kumppani edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se on aivan sopivaa, naisen kyseessä ollessa taas ruokotonta. Lisääntymisikäisyys on se sopivuusraja jonka raamatulliset säädökset osoittavat. Sitä ei suoraan sanota mutta se on ymmärrettävissä raamatun kirjoitusten tekstiyhteydestä.

- t kristitty aviopari

Vierailija
24/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen m65 ja naisia on ollut 50 ikävuoden jälkeen ainakin yhtä monta kuin ennen sitä. Konstit on opittu ja naista luen sujuvasti kuin kirjaa. Niinpä olen haluttu kumppani edelleen.

Niin...jos ei kukaan muu kehu niin sitten täytyy itse.

Vierailija
25/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan. Edesmennyt kansanedustaja jopa Tuksulta kyseli onko luomu vai posliini. On siinä ollut vaimolla takahampaissa narisuttamista

Vierailija
26/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa. Viisikymppiset ovat jo sinut seksuaalisuutensa kanssa. Tarkoittaa että monet ovat umpipervoja. On avoimia suhteita, harrastetaan kimppakivaa, ollaan avoimesti bi-seksuaaleja, kaapit on täynnä seksileluja ja asuja,  mökkiviikonloppuja spesiaaliystävien kanssa ym. ym.

Vierailija
27/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään ihan viidenkympin yli olla, M49 ja N47. Mutta eilenkin oli taas tosi mahtava seksiä, missä N47 sai useammin kuin kerran. 

Vierailija
28/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän swingaus elämä alkoi 55-vuotiaina, 30 vuoden yhdessä olon jälkeen. It is never too late to became a dirty old couple.

Ja vauva.fi on täyttä timanttia, päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen

Tulkitsenko oikein, että et oikein usko tuota kirjoittamaani. No, tietäjät tietää.

Vierailija
29/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän swingaus elämä alkoi 55-vuotiaina, 30 vuoden yhdessä olon jälkeen. It is never too late to became a dirty old couple.

Olen siis ollut "jännitysseksi"-urani huipulla vasta lähempänä kuuttakymppiä (useamman kerran: FFM, FFFM, FMFM,MMF, iso kimppa jne) ihanan rakkauselämänkumppanini kanssa.

Vierailija
30/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohta 50 lasissa ja melko kuollutta seksielämä. Vielä 15-20v sitten 3-4 viikossa.

Vierailija
31/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa. Viisikymppiset ovat jo sinut seksuaalisuutensa kanssa. Tarkoittaa että monet ovat umpipervoja. On avoimia suhteita, harrastetaan kimppakivaa, ollaan avoimesti bi-seksuaaleja, kaapit on täynnä seksileluja ja asuja,  mökkiviikonloppuja spesiaaliystävien kanssa ym. ym.

Tämä on NIIN totta....ainakin meillä. Aiemmin seksi oli jotain salatiedettä josta nautittiin vähän kuin salaa kaikilta. Nyt tässä 5-kympin kulmilla pikkuhiljaa ymmärttä, että 'juu....kaikki taitaa runkkailla, naida ja ns pervoilla omia juttujaan...eikä ketään tarvitse enää ihmetellä, että miksi tuo tuollaisesta kiihottuu' .  Seksi on kivaa, vapauttavaa ja antaa virtaa elämään, eikä edes kovin vakava asia. Nuorempana oli niin paljon tarkempaa kaikki; auta armias jos olisin 30v  orina sanonut ääneen, että juu...haaveilen tai kiihotun siitä että vaimoa naisi joku toinen mies... :)  Tai että vaimoni olisi sanonut nauttivansa jos minä olen työreissuillani saanut seuraa....

Vierailija
32/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy presidentiltä. Vai onko Aaro koeputkihedelmöitetty?

Voi hyvinkin olla. Olivat pitkään kärsineet lapsettomuudesta ennen kuin Aaro syntyi.

Vierailija
33/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 v M. Niin monta kertaa ja niin usein ku saan. Valitettavasti menee nykyisin kerta kahteen viikkoon. Silloin kun seksiä on, niin se on pääsääntöisesti hyvää.

Vierailija
34/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, elin 30 vuotta rakastamani miehen kanssa ja seksi oli hyvää ja kaunista. Mieheni halusi erota ja jätti, vuoden surin ja nyt itselläni on ensimmäinen rakastaja eron jälkeen.

Olen 50 vuotta ja rakastajani 58 vuotta. En edes tiennyt millaista seksi voi olla, minä joka saan orgasmin todella harvoin millään tavalla niin saan niitä joka ikinen kerta 3-5. Kun tapaamme harrastamme seksiä 3-6h/kerta. Kun yökyläillään niin maltamme nukkua ehkä 6h ja homma jatkuu. Huh, huh.

Vierailija
35/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika sentään. Ei tietenkään enää tuossa iässä paneskella.

Vierailija
36/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 52 minä 54 saan seksiä niin paljon kuin jaksan. Vaimo haluaisi joka ilta , itse jaksan / pystyn 1x / 2vko

No hän hoitaa itse sormin ja lelujen kanssa loput. Olen ehdottanut vakkari auttajaa mutta ei vielä lämpene siihen kun joutuisi tehdä sen toisessa kaupungissa jottei häntä tunnistaisi täällä koti kaupungissa. Muuten taitaisi olla valmiina kokeiluun.

Vierailija
37/57 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kun vain suinkin on aikaa niin ollaan emännän kans sillain vaikka ikäätulee mulle tänä vuonna 53v.

Vierailija
38/57 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös  se jokapäivä ole laitonta täällä.

Vierailija
39/57 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös  se jokapäivä ole laitonta täällä.

On se laitonta, eikä sitä uskota. Vaikka kyllä vaan jokapäivä on ja tapahtuu. olkoom sitten laitonta tai ei. Onneksi itse päätämme.

Vierailija
40/57 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavallan presidenttikin harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä