Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te muut nujertuneet siitepölyallergioiden alle

Vierailija
07.05.2023 |

Nyt Etelä-Suomessa ihan hirveä koivun siitepölytilanne. Eilen ja tänään silmät vuotaa ja tuntuu hiekkaiselta, väsyttää niin että nukahdan jos istun alas enkä herää kunnolla koko päivänä. Olen ottanut allergiakääkkeen, silmätippoja ja nenäsumutteen ja silti aivan hirveä olo.

Muilla yhtä pahana?

Kommentit (5)

1/5 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup. Mutta täytyy vaan koittaa kestää. 

Vierailija
2/5 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Juup. Mutta täytyy vaan koittaa kestää. 

En tiedä olenko edes ajokunnossa tämän pyörrytyksen vuoksi! Invalidisoivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa vielä lunta maassa, eikä mikän pöllyytä. Aina on tabletit, sumutteet ja silmätipat, kannattaa tarkastaa apteekissa että sopivat toistensa kanssa. Kotona pyyhin lattiatt ja pölyt joka päivä, tuuletusikkunoiden verkot myös. Seinät pyhin kerran viikossa, matot pois lattioilta. Joka kerta ulkoa tullessa pesen kasvot ja iltaisin kastelen hiukset ettei siitepölyt tartu tyynyliinaan, ja päiväpeite on sängynpäällä, sitäkin pesen, tai imuroin. Vasta ostin uuden imurin joka on tehokas kaikelle pölylle. Toivotaan sateista kevättä niin pääsee uloskin.. Ja sateen aikana on hyvä siivotakin.

Vierailija
4/5 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lääkäriltä ohjeen tuplata lääkkeet, nyt on kuulemma paha vuosi. Se auttoi!

Vierailija
5/5 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain lääkäriltä ohjeen tuplata lääkkeet, nyt on kuulemma paha vuosi. Se auttoi!

Aijaa miksi niissä on sitten annosrajoitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi