Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram asiantuntijoita paikalla? Tarvitsen apua.

Vierailija
07.05.2023 |

Osaako kukaan neuvoa: minulla on IG stalkkaaja, näitä " romanssihuijareita". Tilini on salainen yms, mutta minulle tulee jatkuvasti näitä aeuraamispyyntöjä. Ja aina kun tykkään esim jonkun seuraamani ulkomaisen julkkiksen postauksesta, tulee heti ko julkkiksen ig- tilillä seuraamispyyntö. Eli siis, tilini on ilmeisesti laitettu seurantaan. Pääseekö noista eroon vain luomalla uuden ig tilin eri nimellä vai auttaako se, että vaihtaa omaa nimeään ko ig- tilillä? Kun uuden tilin perustaminen on hankalaa, pitää etsiä uudestaan kaikki seurattavat , esim ystävät

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
2/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä ne. Tehokasta ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pääse, voit lopettaa tilin ja perustaa uuden noin 4 kk kuluttua.

Vierailija
4/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Minulla. Pyysin lupaa seurata muka Keanu Reevesin yksityistä IG tiliä. Lupa tuli, mutta heti perään alkoi pommittaminen erilaisilla kysymyksillä, jolloin tajusin, etyä ei ole mikään virallinen fanitili. Lopetin seuraamisen,mutta ko tilin pitäjä alkoi vainoamaan minua. Ei auttanut, vaikka laitoin tilin yksityiseksi. Piti poistua IGstä, ei muuten jättänyt rauhaan.

Vierailija
5/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et pääse, voit lopettaa tilin ja perustaa uuden noin 4 kk kuluttua.

Eikö auta, vaikka vaihtaisi nimimerkin?

Vierailija
6/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla salainen tili vai kenties yksityinen tili? Jos tykkäilet jostain julkaisuista, niin tottahan toki kyseisen tilin ylläpitäjä näkee tykkäilysi ja voi tehdä sinulle seuraamispyynnön. Noita tulee, mutta ne voi jättää huomiotta tai estää.

Vierailija
7/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen estänyt ja ilmiantanur, kun esiintyvät jonain julkkiksena, tai muuten huijaavat. Esim minulle laitettu viestiä, etyä olen mukamas voittanut jossain jotain, mutta kyseessä on huijaustili.

En vaan jaksaisi tätä pommitusta.

Vierailija
8/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla salainen tili vai kenties yksityinen tili? Jos tykkäilet jostain julkaisuista, niin tottahan toki kyseisen tilin ylläpitäjä näkee tykkäilysi ja voi tehdä sinulle seuraamispyynnön. Noita tulee, mutta ne voi jättää huomiotta tai estää.

Kyse ei ole nyt tästä. Vaan siitä, että joku yrittää väkisin päästä seuraamaan minua. Esimerkiksi käyn tykkäämässä jonkun julkkiksen VIRALLISEN tilin julkaisua, on joku heti sen jälkeen tehnyt ko julkkiksen nimissä jo kun feikkitilin esim " virallinen fanisivu", ja pyytää päästä seuramaan minua. Minusta tuo on jo stalkkaamista.

Vierailija
9/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on botteja. Kaikki tykkäykset on julkisia, joten jos tykkäät jotain kuvasta niin ne poimivat sinut sieltä. Eli ei uuden tilin tekeminen auta mitään.

Vierailija
10/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia?

Näitä rakkaushuijareita on toki paljon liikkeellä, mutta ne kyllä tunnistaa heti.

Vierailija
11/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on botteja. Kaikki tykkäykset on julkisia, joten jos tykkäät jotain kuvasta niin ne poimivat sinut sieltä. Eli ei uuden tilin tekeminen auta mitään.

Eli pitää vaan lopettaa tykkääminen ja kommentointi. Loppuuko silloin?

Miksi hitossa haluavat seurata jotain random ihmistä jostain huitsinevadasta? Mitä nämä siitä saa?

Vierailija
12/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappas vaan kun alkavat liittämään sinut mainosjulkaisuihin. Ja ei estot auta kun aina vaan uudet tilit @ttaa

Vierailija
13/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen estänyt ja ilmiantanur, kun esiintyvät jonain julkkiksena, tai muuten huijaavat. Esim minulle laitettu viestiä, etyä olen mukamas voittanut jossain jotain, mutta kyseessä on huijaustili.

Et ole estänyt. Estetty tili ei löydä eikä pääse sun tilille enää ollenkaan.

Vierailija
14/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut Facebookiin paljon näitä ydtäväpyuntöjä. Vaikka laitoin, että vain kaverin kanssa erit voi pyytää ystäväksi. Niin olivat nähneet sen vsivan, että ensin pyytäneet kaverin kaveriksi päästä, ja dittrn minun.

Näitä rakkaushuijauksia. Kun ei mitään yhteyttä ko häiskään.

Vierailija
15/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estä myös yksityisviestit.

Siellä ylipäätään on vaikka kuinka monta erilaista estomahdollisuutta.

Vierailija
16/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain vaativan alan asiantuntijoita.

Vierailija
17/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen estänyt ja ilmiantanut. Mutta kun joku/ jotkut luo aina uuden tilin, miltä yrittää.

Pitää olla kova " kiima" että näin paljon joku/ jotkut näkevät vaivaa päästä minua seuraamaan.

Vierailija
18/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estä myös yksityisviestit.

Siellä ylipäätään on vaikka kuinka monta erilaista estomahdollisuutta.

Miten?

Voiko nämä seurantapyynnöt myös estää?

Vierailija
19/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä ja ilmianna tuollaiset tilit.

Vierailija
20/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vain lopettaisi epämääräisten fanitilien

tykkäilyn? Mitä sillä edes yrittää saavuttaa? Luulet että se Keanu Reaves kiinnostuu sinusta ja tulee hakemaan kotoa naimisiin kun tykkäsit kuvasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän