Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram asiantuntijoita paikalla? Tarvitsen apua.

Vierailija
07.05.2023 |

Osaako kukaan neuvoa: minulla on IG stalkkaaja, näitä " romanssihuijareita". Tilini on salainen yms, mutta minulle tulee jatkuvasti näitä aeuraamispyyntöjä. Ja aina kun tykkään esim jonkun seuraamani ulkomaisen julkkiksen postauksesta, tulee heti ko julkkiksen ig- tilillä seuraamispyyntö. Eli siis, tilini on ilmeisesti laitettu seurantaan. Pääseekö noista eroon vain luomalla uuden ig tilin eri nimellä vai auttaako se, että vaihtaa omaa nimeään ko ig- tilillä? Kun uuden tilin perustaminen on hankalaa, pitää etsiä uudestaan kaikki seurattavat , esim ystävät

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estä ne. Tehokasta ja helppoa.

Olen estänyt ja ilmiantanur, kun esiintyvät jonain julkkiksena, tai muuten huijaavat. Esim minulle laitettu viestiä, etyä olen mukamas voittanut jossain jotain, mutta kyseessä on huijaustili.

En vaan jaksaisi tätä pommitusta.

Et ole estänyt. Estetty tili ei löydä eikä pääse sun tilille enää ollenkaan.

Estä myös yksityisviestit.

Siellä ylipäätään on vaikka kuinka monta erilaista estomahdollisuutta.

Miten?

Voiko nämä seurantapyynnöt myös estää?

Tutki niitä asetuksia.

Vierailija
22/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estä ne. Tehokasta ja helppoa.

Olen estänyt ja ilmiantanur, kun esiintyvät jonain julkkiksena, tai muuten huijaavat. Esim minulle laitettu viestiä, etyä olen mukamas voittanut jossain jotain, mutta kyseessä on huijaustili.

En vaan jaksaisi tätä pommitusta.

Et ole estänyt. Estetty tili ei löydä eikä pääse sun tilille enää ollenkaan.

Estä myös yksityisviestit.

Siellä ylipäätään on vaikka kuinka monta erilaista estomahdollisuutta.

Miten?

Voiko nämä seurantapyynnöt myös estää?

Voi estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta aloittajan kysymykseen, mutta minulla on toinen kysymys, onko teistä oikein että yritykset jakavat yksityishenkilöiden instakuvia maksamatta niistä mitään? Minä en ole ko. firmassa töissä vaan täysin ulkopuolinen yksityishenkilö, mutta ko. firma on jo usein jakanut kuviani jonnekin saamieni Instagramin ilmoitusten perusteella.

Yrityksethän toimivat joka alustalla yritystoimintana, yrityksenä, bisnesmielessä. Ilmeisesti kuvani ovat ko. yrityksen mielestä hyväksi heidän bisnekselleen jollainlailla? Eikö yleensä yrityksen kuulu maksaa korvaus käyttämästään mediatuotteesta, kuten kuvista tekijälle?

Vierailija
24/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vain lopettaisi epämääräisten fanitilien

tykkäilyn? Mitä sillä edes yrittää saavuttaa? Luulet että se Keanu Reaves kiinnostuu sinusta ja tulee hakemaan kotoa naimisiin kun tykkäsit kuvasta?

Keanu Reevesillä EI OLE omaa instaa eikä fasea! Yksi on semmonen look-a-like tyyppi!

Niin ja laittakaa suojauksenne kuntoon!

EI mulle ainakaan tule mitään random kyselyitä!

Vierailija
25/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vastausta aloittajan kysymykseen, mutta minulla on toinen kysymys, onko teistä oikein että yritykset jakavat yksityishenkilöiden instakuvia maksamatta niistä mitään? Minä en ole ko. firmassa töissä vaan täysin ulkopuolinen yksityishenkilö, mutta ko. firma on jo usein jakanut kuviani jonnekin saamieni Instagramin ilmoitusten perusteella.

Yrityksethän toimivat joka alustalla yritystoimintana, yrityksenä, bisnesmielessä. Ilmeisesti kuvani ovat ko. yrityksen mielestä hyväksi heidän bisnekselleen jollainlailla? Eikö yleensä yrityksen kuulu maksaa korvaus käyttämästään mediatuotteesta, kuten kuvista tekijälle?

Mulle kävi niin että "Tyyppi X" oli lainannut kuvan mun tililtä. Laitoin että Arvoisa herra, olet luvatta lainannut kuvaani. Asianajajani ottaa sinuun yhteyttä korvauksesta, jonka maksat minulle" HAhahahaha sinne meni, ukko häipyi kuin pieru saharaan! Koko tili hävisi!

Vierailija
26/26 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viittäkymppiä lähestyvä mies ja mulla on harrastukseen liittyviä kuvia Instassa, yleensä tämä harrastus on miesvaltainen harrastus. Usein jos joku on seurannut minut, olen laittanut seurantaan hänet myöskin jos tilillä näkyy yhtään harrastukseen liittyviä kuvia. Joukossa on kumminkin joskus nuoria naisia jotka on seuranneet, eikä heidän kuvissaan ole mitään aiheeseen liittyvää, monesti tili on myös yksityinen jolloin sisältö ei edes näy kuin seuraajille. Mietin vaan että millähän mielellä ovat seuranneet, ja pitäisikö ja ilkeääkö, uskaltaako seurata takaisin nuoria naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän