Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teillä rakastellaan?

Vierailija
07.05.2023 |

Meillä noin kerran kahdessa viikossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi tai joskus kolme kertaa viikossa aika säännöllisesti . Kesällä oltiin useamminkin kun oli kuuma aika...Ollaan kohta eläkeikäinen aviopari ja yhdessä oltu yli 40 vuotta. Tänä aamuna viimeksi.

Vierailija
22/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehen kannalta varmaan on se pano vaan, oloon pika tai ,muu. Minä naisena tarviin sen panon lisäksi sitä mitä täällä ei saa sanoa ilman vihaa ja paskanheittoa.

Siis Klitorishan on se miehen terskan vastine ja siine noin 2 kertaa ememmän hermoja, joten haluan sen koskettelua. Sitten maailma aukee ja tajunta räjähtää!

Hauskoja hinkkaushetkiä sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehen kannalta varmaan on se pano vaan, oloon pika tai ,muu. Minä naisena tarviin sen panon lisäksi sitä mitä täällä ei saa sanoa ilman vihaa ja paskanheittoa.

Siis Klitorishan on se miehen terskan vastine ja siine noin 2 kertaa ememmän hermoja, joten haluan sen koskettelua. Sitten maailma aukee ja tajunta räjähtää!

Luitko muuten aloitusta ollenkaan vai unohditko vaan vastata siihen?

Vierailija
24/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo miehen mieliksi? Pikapanosta ei monikaan nainen saa orgasmia, ainakaan minä en.

Vierailija
25/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo miehen mieliksi? Pikapanosta ei monikaan nainen saa orgasmia, ainakaan minä en.

Se ei nyt varsinaisesti ollut aloituksen aihe.

Ainakin minä suostun mieheni pikapanoihin. Niihin kiimaisiin kassientyhjennys hetkiin. Ja miksi sitten teen niin. Koska saan myös itse kaikenlaista pyyteetöntä kivaa ja nautintoa mieheltäni.

No meillä seksi ei olekaan tuollaista itsekästä, oman orgasmin tavoittelua. Nautintoa voi tuottaa toisella vaikka sillä kertaa jäisi itse ilman.

Vierailija
26/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä suostun mieheni pikapanoihin. Niihin kiimaisiin kassientyhjennys hetkiin. Ja miksi sitten teen niin. Koska saan myös itse kaikenlaista pyyteetöntä kivaa ja nautintoa mieheltäni.

No meillä seksi ei olekaan tuollaista itsekästä, oman orgasmin tavoittelua. Nautintoa voi tuottaa toisella vaikka sillä kertaa jäisi itse ilman.

Itsekästä? Tuossapa ei puhuttu mitään muusta kuin pikapanoista, ei mitä sitten naiselle tekee.

Tuossa oli vain miehinen näkökulma. Tuossahan kysymys oli RAKASTELUSTA ei minulle, no jokainen tietty itse määrittelee mikä on rakastelua.Yleensä se kai on, että molemmat saa.  Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
27/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä? Tuossapa ei puhuttu mitään muusta kuin pikapanoista, ei mitä sitten naiselle tekee.

Tuossa oli vain miehinen näkökulma. Tuossahan kysymys oli RAKASTELUSTA ei minulle, no jokainen tietty itse määrittelee mikä on rakastelua.Yleensä se kai on, että molemmat saa.  Mutta kukin tyylillään.

Mikä ihmeen miehen näkökulma? Kerrotko tästä hiukan lisää.

Vierailija
28/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kertaa vuodessa eli n.joka toinen kuukausi

Vierailija
29/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen miehen näkökulma? Kerrotko tästä hiukan lisää.

En kerro.

Vierailija
30/30 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 x vuodessa, yleensä kerran keväällä ja toisen syksyllä. Kesällä vähän useammin.