Haaveena espanjalainen tai ranskalainen mies
Tilanne on tosiaan se, että olen heikkona komeisiin etelä-eurooppalaisiin miehiin. Olen itse kaunis vaaleverikkö, akateeminen, hyvintoimeentuleva nainen. Minua luullaan monesti ruotsalaiseksi maailmalla. Olen siis hyvin laadukas nainen. Haluan puolisokseni hyvin laadukkaan uroksen. Hyvintoimeen tulevan, hyvinvarustetun, herrasmiehen, joka haluaa hemmotella naistaan. Komeutta arvosta, etenkin tummia piirteitä. Pitää olla pitkä, lihaksikas. Sellainen 10/10 tai oikeestaan 10+.
No ajattelin varata matkan Madridiin ja Pariisiin. Siellä ajattelin mennä kalliiseen hotelliin, vähintään 5 tähden hotelliin. Siellä ajattelin etsiä itselleni sen oikean, sen tulisen espanjalaisen Chorizon.
Kommentit (23)
Tosi huono. Mutta tähänkin on saatu närkästyneitä vastauksia, joten onnistuuhan se vähemmälläkin taidolla!
Miten on tämän laadukkaan naisen kielitaito? Ranskalaiset eivät kyllä puhu muuta kieltä kuin omaansa vaikka osaisivatkin.
"Olen itse kaunis vaaleverikkö, akateeminen, hyvintoimeentuleva nainen. Minua luullaan monesti ruotsalaiseksi maailmalla. Olen siis hyvin laadukas nainen."
Eli siis miksi olet täällä kertomassa tuota? Mikset ole jo tuollaisen unelmiesi miehen kanssa?