Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin hyvän 40-50 vuotiaan miehen?

Vierailija
07.05.2023 |

Itselläni ulkonäkö ja talous kohdillaan, vakituinen työ ja ikää 44v.
Olen eronnut ja pikkuhiljaa valmis uuteen suhteeseen. Käykö tämän ikäiset baarissa vai ovatko Tinderissä?

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua noin vanhaa naista

Ei pidä paikkaansa! Tuon ikäinen, Parasta Jälkeen-päiväyksen ylittänyt nainen on just paras, koska ei tarvi elareita pelätä. Munuaiset on jo kuihtuneet pois ja kohtu on tuhka-tier. Eli siis, sellainen hyvä ja käyttöturvallinen nainen siis :)

Yli 40-vuotiaanakin on mahdollista tulla raskaaksi, että pidä se kortsu vaan tiukasti pienessä pippelissäsi. Jos edes pesää saat.

WebMD:stä lainattua:

"It's still possible to get pregnant and deliver a healthy baby in your 40s. Childbirth at older ages has become more common too. Since the 1990s, birth rates in people aged 40-44 have gone up."

Lotossakin oma mahdollisuus voittaa. Todennäköisyys on sitten se asia mistä kannattaa puhua.

Vierailija
42/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet 44v.

Sori, olet päiväysvanha...osta itelles suosiolla tekomulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotiaalle miehelle optimaalinen nainen on noin 30 vuotias, joten ihan liian iäkäs olet ja paras  synnytysikäkin on jo mennyt.

Vierailija
44/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tuppaavat olemaan varattuja. Kuka nyt hyvästä luopuisi.

Mikä entisessä oli vikana?

Minä luovuin sinänsä hyvästä miehestä, kun rakkaus vain loppui ja halusin asua yksin. Hän löysi uuden joltain sinkkukävelytreffeiltä. 

Ja uusi pitäisi saada? Älä ota kesäkissaa.

Vierailija
45/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v miehet haluavat 20-30 vuotiaan naisen. Yli 40v naiset auttamatta vanhoja. Katsele +60v miehiä niin voit löytää miehen ja hyvän parisuhteen.

Vierailija
46/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotiaalle miehelle optimaalinen nainen on noin 30 vuotias, joten ihan liian iäkäs olet ja paras  synnytysikäkin on jo mennyt.

Ja 30v naiselle n. 30v mies. aika ristiriitaista. Mun mies on 32v olen 31v. Näin se menee!!:D

Vierailija
47/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä naisena vähän hirvittää tulevaisuus. Olen 38vuotias, erosin vuosi sitten 18vuotta kestäneestä parisuhteesta / avioliitosta. En ole vielä todellakaan valmis uuteen suhteeseen, en usko että olen vielä useampaan vuoteen, mutta nyt olisi vielä paljon ottajia oikein häiriöksi asti. Mutta en kyllä nyt halua ruveta väkisinkään mihinkään suhteeseen ihan vain siksi jos myöhemmin olen miesten mielestä "liian vanha"..

Vierailija
48/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viiskymppiset ollaan puolin ja toisin sellaisia elämän marinoimia. Tunnetaan itsemme, tiedetään heikkoutemme eikä suostuta enää toisen määräiltäväksi, jos sellainen on ollut aiemmin tapana voimakkaamman persoonan kohdalla. En oikein tiedä, onko viisikymppisestä enää suhteeseen. Ystäväsuhteeseen ehkäpä, mutta parisuhteeseen......

Vierailija
49/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Tuon ikäinen, Parasta Jälkeen-päiväyksen ylittänyt nainen on just paras, koska ei tarvi elareita pelätä. Munuaiset on jo kuihtuneet pois ja kohtu on tuhka-tier. Eli siis, sellainen hyvä ja käyttöturvallinen nainen siis :)

Jessus! Vai munuaiset kuihtuneet? Mikä on tuhka-tier?

Vierailija
50/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä.

Ulkonäkö ja talous kohdillaan. Työssäkäyvä, luonne rehellinen, kohtelias, ystävällinen.

Työssäkäymätön miljonääri ei siis käy?

Vierailija
51/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai olet 44v.

Sori, olet päiväysvanha...osta itelles suosiolla tekomulkku.

Samaa mieltä.44 vuotias ja tapoihinsa piintynyt nainen, niin tekomulkku on ja luultavasti hänellä jos sellainen on, on paras vaihtoehto. Mies on muutenkin aina elämälle riskisijoitus.

Vierailija
52/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40-vuotiaanakin on mahdollista tulla raskaaksi, että pidä se kortsu vaan tiukasti pienessä pippelissäsi. Jos edes pesää saat.

WebMD:stä lainattua:

"It's still possible to get pregnant and deliver a healthy baby in your 40s. Childbirth at older ages has become more common too. Since the 1990s, birth rates in people aged 40-44 have gone up."

Lotossakin oma mahdollisuus voittaa. Todennäköisyys on sitten se asia mistä kannattaa puhua.

Itselläni on setä kaksi vuotta nuorempi kuin minä olen että...

Vierailija
53/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinänsä melko totta. Moni tuon ikäinen katsoo sen verran nuorempaa että nainen on vielä hedelmällinen ja pystyisi antamaan miehelle vielä lapsia. Miehet tavallaan haluavat tällä takaisin nuoruuteen.

Vierailija
54/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä.

Ulkonäkö ja talous kohdillaan. Työssäkäyvä, luonne rehellinen, kohtelias, ystävällinen.

Tuollainen 40-50-vuotias mies saa helposti 35-40-vuotiaan naisen, jolla ulkonäkö kohdillaan.

Vierailija
55/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä naisena vähän hirvittää tulevaisuus. Olen 38vuotias, erosin vuosi sitten 18vuotta kestäneestä parisuhteesta / avioliitosta. En ole vielä todellakaan valmis uuteen suhteeseen, en usko että olen vielä useampaan vuoteen, mutta nyt olisi vielä paljon ottajia oikein häiriöksi asti. Mutta en kyllä nyt halua ruveta väkisinkään mihinkään suhteeseen ihan vain siksi jos myöhemmin olen miesten mielestä "liian vanha"..

Ei kannata kuunnella pastalahulluja.

Vierailija
56/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkösi tosiaan on kohdillaan, kuten sanoit, niin tinderistä voisi löytyä.

Vierailija
57/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 44v mies ei käy baareissa eikä tinderissä eikä missään muuallakaan. Vain töissä ja ruokakaupassa käyn. En halua suhdetta. Jos haluisin niin ehkä sitten olisin tinderissä

Vierailija
58/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa 44v naisen vaan katsella hieman vanhempaa herraa itselleen tai mokkakorvaa. Niinhän moni tekeekin. Harva saman ikäinen mies etsii naista joka ei kykene lisääntymään enää. Miehille on tärkeää suvunjatko se ei onnistu mummon kanssa.

Mitä ne keski-iässä enää lisääntymistä miettii? Lapset pitäisi olla tuossa kohtaa jo, mielellään isoja ja joillain jo maailmallakin. 40+ on aikaa itselle, vauvojen aika on nuorempien juttuja, ja hyvä niin.

Vierailija
59/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat. Länsimaat? Mitä elämänarvoja miehellä olisi. Mikä kiinnostus tai asia voisi yhdistää, maisema. Suomessa joku tapahtuma, some tai kokoontuminen tms.

Vierailija
60/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous kohdillaan= resurssi haussa. Ja mahdollistaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi