Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin hyvän 40-50 vuotiaan miehen?

Vierailija
07.05.2023 |

Itselläni ulkonäkö ja talous kohdillaan, vakituinen työ ja ikää 44v.
Olen eronnut ja pikkuhiljaa valmis uuteen suhteeseen. Käykö tämän ikäiset baarissa vai ovatko Tinderissä?

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia olisi muuttaa ikähaarukka esim. 45-55 vuotiaisiin, jos vaatimukset ovat muuten korkealla.

Vaimollani (46) on tuttavanaissinkkuja (45-50 v), jotka ovat etsineet nuorempaa tai korkeintaan saman ikäistä ainakin kymmenen vuotta. 40-vuotiaana olisi kannattanut ottaa esim 45-vuotias mies. Nyt 50-vuotiaana ei enää ylety siihen 45-vuotiaaseen, eikä 55-vuotias kelpaa. Jne, jne.

t. Kalevi 55 vuotta

Vierailija
22/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M43 ja kaikki on kohdallaan.

Kerro miksi haluaisin nelikymppisen, kun kolmekymppisiäkin on runsaasti tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista, katkolta, sosiaalikeskuksen aulasta, ruokajakelusta. Kesäisin niitä löytää sammuneen puistosta.

Vierailija
24/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut joustamaan iästä tai hyvyydestä.

Vierailija
25/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua noin vanhaa naista

Ei pidä paikkaansa! Tuon ikäinen, Parasta Jälkeen-päiväyksen ylittänyt nainen on just paras, koska ei tarvi elareita pelätä. Munuaiset on jo kuihtuneet pois ja kohtu on tuhka-tier. Eli siis, sellainen hyvä ja käyttöturvallinen nainen siis :)

Munuaiset on kuihtuneet pois? Ok.

Tahallinen väärin ymmärtäminen on naisilla taitolaji :D

Vierailija
26/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhainkodista tietenkin....

Vierailija
27/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Tuon ikäinen, Parasta Jälkeen-päiväyksen ylittänyt nainen on just paras, koska ei tarvi elareita pelätä. Munuaiset on jo kuihtuneet pois ja kohtu on tuhka-tier. Eli siis, sellainen hyvä ja käyttöturvallinen nainen siis :)

Munuaiset :D

Vierailija
28/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä.

Ulkonäkö ja talous kohdillaan. Työssäkäyvä, luonne rehellinen, kohtelias, ystävällinen.

Tuollaisilla miehillä on näpsät nuoret vaimot.

Vierailija
29/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen 46 v mies, mutta en anna sinulle.

N59

Vierailija
30/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa miehiä joilla on talous kunnossa, kun palkkojen taso on huvittavan hyödytön?

Suurin osa on työttömänä tai pätkätöissä ja palkan taso on sama kuin työttömyysturva.

Lähemmäs viisikymppisiä syrjitään työelämässä, joten talous ei ole taatusti kohdillaan.

Vierailija
31/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi haluaisin nelikymppisen, kun kolmekymppisiäkin on runsaasti tarjolla.

Mietitkö ihmisiä vain iän ja ulkonäön perusteella? Mitä jos tapaat vaikka 39v naisen ja tulet sen kanssa juttuun, dumppatko hänet koska olikin yhtäkkiä kiinnostunut 28 vuotias? Aika outo ajattelutapa.

Vierailija
32/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munuaiset :D

Ja tällä tasolla on miesten anatomian tuntemus 🙄

Vierailija
33/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen, en luovu. 45-v:na jo leppoisa ja kodikkaasti ukkoutunut. Mitään 55-v ei kannata edes ajatella.

Vierailija
34/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tuppaavat olemaan varattuja. Kuka nyt hyvästä luopuisi.

Mikä entisessä oli vikana?

Ehkä niillä miehillä on omakin tahto?

Varmasti on. Siitä seuraa looginen jatkokysymykset: "Miksi ajattelet että juuri sinun pitäisi saada hyvä mies? Eikö kaltaisesi kävisi?"

Vierailija
35/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi seurustelin ja olin kihloissa 10 vuotta nuoremman miehen kanssa eli olen ikäisekseni hyvin säilynyt ja hoikka.

Purin kihlauksen, koska luonne miehellä ei ollut hyvä, vaikka muut kriteerit täyttyi.

Vierailija
36/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40-vuotiaanakin on mahdollista tulla raskaaksi, että pidä se kortsu vaan tiukasti pienessä pippelissäsi. Jos edes pesää saat.

WebMD:stä lainattua:

"It's still possible to get pregnant and deliver a healthy baby in your 40s. Childbirth at older ages has become more common too. Since the 1990s, birth rates in people aged 40-44 have gone up."

Vierailija
37/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat rikkaan ja komean miehen. Mitä sinulla on sellaiselle tarjota?

Joo, mulla tuli ihan sama ajatus heti ekana mieleen. Vaatimuksia näemmä löytyy, mutta mitähän mies mahtaa saada tilalle?

Täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että ei kaikki naisetkaan ole mitään aarteita ja löytöjä. Yleensä parhaat on niitä mitkä mainostaa itseään kaikista vähiten, kun sellaisten naisten ei tarvitse kehua itseään.

Vierailija
38/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olet sinkku? 

Vierailija
39/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa 44v naisen vaan katsella hieman vanhempaa herraa itselleen tai mokkakorvaa. Niinhän moni tekeekin. Harva saman ikäinen mies etsii naista joka ei kykene lisääntymään enää. Miehille on tärkeää suvunjatko se ei onnistu mummon kanssa.

Vierailija
40/216 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusikymppiselle kelpaa, ei nuoremmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi