Mistä löytäisin hyvän 40-50 vuotiaan miehen?
Itselläni ulkonäkö ja talous kohdillaan, vakituinen työ ja ikää 44v.
Olen eronnut ja pikkuhiljaa valmis uuteen suhteeseen. Käykö tämän ikäiset baarissa vai ovatko Tinderissä?
Kommentit (216)
Pointtihan lienee se, että AP ja joku toinen keski-ikäinen suunnilleen asiallisesti keskusteleva halusivat jotain, mikä on... nojoo, ehkä ei ihan helposti saatavaa.
Sitten joku helsinkiläinen vastaavan ikäinen kertoo, että on saanut jonkun soijalattemiehen, joka osaa varmasti toimia kynnysmattona.
Nykypäivänä treffipalstat toimivat aika hyvinä totuuden korrelaatioina, siellä ei ehkä kannata pyöriä yli 35-vuotiaana ihan liian suurilla toiveilla. Tai no, saahan sitä toki halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Pointtihan lienee se, että AP ja joku toinen keski-ikäinen suunnilleen asiallisesti keskusteleva halusivat jotain, mikä on... nojoo, ehkä ei ihan helposti saatavaa.
Sitten joku helsinkiläinen vastaavan ikäinen kertoo, että on saanut jonkun soijalattemiehen, joka osaa varmasti toimia kynnysmattona.
Nykypäivänä treffipalstat toimivat aika hyvinä totuuden korrelaatioina, siellä ei ehkä kannata pyöriä yli 35-vuotiaana ihan liian suurilla toiveilla. Tai no, saahan sitä toki halutessaan.
Kiitos tiedosta. Uskottava se on. Hyvä mies on "ihan liian suuri toive". Pelkkää sekundaa tarjolla.
Vai onko?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Uskottava se on. Hyvä mies on "ihan liian suuri toive". Pelkkää sekundaa tarjolla.
Vai onko?🤔
riippu ihan hyvän määritelmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko?🤔
En tiedä, onko kyseessä tieto. Mitä se hyvä ikinä tarkoittaakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko?🤔
riippu ihan hyvän määritelmästä.
Niin, ehkä minut nyt sitten luokitellaan "ylilaudan ulimieheksi", mutta on hyviä miehiä Suomessa moneen lähtöön. Toki kusipäitäkin riittää, paljonkin, joskus isiensä ja koulukavereidensa kiusaamia.
Itselläni ei ole naisjuttujen suhteen mitään valittamista, joskus silti mukava keskustella aiheesta. :)
Uusioteinien meininki on kyllä irvokasta. Jos ne päätyvät samaan sänkyyn, molemmilla on mielessä sama asia. Ei ole mahdollisuutta nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 vuotiaalle miehelle optimaalinen nainen on noin 30 vuotias, joten ihan liian iäkäs olet ja paras synnytysikäkin on jo mennyt.
Hyi helvetti! En kuuna päivänä ajattelisi ISÄNI ikäisestä miehestä millään tavalla seksuaalisesti tai romanttisesti. Harhaiset fantasiat sinulla.
Ei se miehen ikä naiselle kovin merkityksellinen ole kunhan MUUT asiat on kohdillaan. Toki mitä lähempänä teiniä nainen on niin sitä lähempänä omaa ikää pojan/miehen halutaan olevan. Ja kulttuuri vaikuttaa myös. Etelä- amerikasta tai aasiasta saa vanhempi mies helpommin itseään reilusti nuoremman naisen kuin esim. Suomesta. Itse olen 49 ja ei oman ikäiset naiset tule kyseeseen millään. 35 alkaa olla ylärajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 vuotiaalle miehelle optimaalinen nainen on noin 30 vuotias, joten ihan liian iäkäs olet ja paras synnytysikäkin on jo mennyt.
Hyi helvetti! En kuuna päivänä ajattelisi ISÄNI ikäisestä miehestä millään tavalla seksuaalisesti tai romanttisesti. Harhaiset fantasiat sinulla.
Ei se miehen ikä naiselle kovin merkityksellinen ole kunhan MUUT asiat on kohdillaan. Toki mitä lähempänä teiniä nainen on niin sitä lähempänä omaa ikää pojan/miehen halutaan olevan. Ja kulttuuri vaikuttaa myös. Etelä- amerikasta tai aasiasta saa vanhempi mies helpommin itseään reilusti nuoremman naisen kuin esim. Suomesta. Itse olen 49 ja ei oman ikäiset naiset tule kyseeseen millään. 35 alkaa olla ylärajalla. [/quote
Tjaa, vaikea sanoa varmasti, kun en ole sinkku, mutta ajatuksena 5 v vanhempi on kyllä ihan maksimi. Mitä enemmän tulee ikää, sen enemmän se ikäerokin alkaa näkyä, ei hyvällä tavalla. N kohta 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko?🤔
Juu näin se on. Pelkälle sekundalle on tarjolla pelkkää sekundaa.
Elttaantunut-sana on mennyt näköjään mummeleilla tunteisiin.
Totuus sattuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Ap 44 ulkonäkö kunnossa.
Mene ap vaikka uimahalliin, kun kilpauimareilla on vuoro ja mieti uudelleen, missä kunnossa se ulkonäkö on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap 44 ulkonäkö kunnossa.
Mene ap vaikka uimahalliin, kun kilpauimareilla on vuoro ja mieti uudelleen, missä kunnossa se ulkonäkö on.
Sieltä voi saunanlauteilta löytää vaikkapa yli nelikymmpisten moninaisia tuoksuja, en suosittele toki siihen etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko?🤔
Niin, kyllähän niitä hyviäkin miehiä on.
Yleensä hyvät miehet menevät hyville naisille. Oletko sinä hyvä nainen?
Mitä ne miehet oikein kuvittelee itsestään?! Tähän asiaan olen törmännyt lukuisia kertoja. Kertovat kuinka eivät huoli saman ikäisiä kuin itse ovat. Nuorempi sen pitää olla! Ja kas kummaa. Nämä miehet jäävät yksin, eivät mitään oikeaa parisuhdetta saa ikinä. Kun itse olin 30 vuotias ja jotkut 40-55v. miehet yrittivät iskeä niin mua öllötti. Ei vaan voi mitään. Olivat ihan ok näköisiä mutta ihan eri porukkaa. Kyllä se ikäero vaan tuntuu monessa jutussa. En minäkään oleta että nuoremmat miehet kiinnostuisivat minusta.
Jaa-a. Ei minulla olisi ainakaan mitään sitä vastaan, jos nainen olisi itseäni vanhempi.
En vain oikein saa kiinni siitä ajatuksesta, että välttämättä monetkaan naiset kiinnostuisivat minusta, koska kaiken ikäiset naiset kiinnittävät eniten huomiota miehen ulkoisiin ominaisuuksiin, ja tässä en oikein pysty erottumaan edukseni. Olen aika lyhyt, ja hiuksetkin harventuvat. Iän tullessa myös ryppyjä on jonkin verran. En liene siis mikään hyvä mies.
Kaipaisin kuitenkin naista, joka olisi hyvä keskustelija, mielenkiintoista seuraa. Pitäisi kulttuurista, kuvataiteesta, historiasta, tykkäisi matkustelusta, pitäisi uusien asioiden oppimisesta. Jonka kanssa voisin viettää aikaa sekä Roomassa että Ilomantsissa. Päiväretkellä Kolilla. Piknikillä Suomenlinnassa tai Fotografiskan uusinta näyttelyä katsomassa.
Ainahan saa tietenkin haaveilla. Nautin erilaisista asioista, mutta lopulta tuntuu siltä, että puolet ilosta menee hukkaan, kun en voi sitä jakaa. Tai ehkä pakenen yksinäisyyttä. Pärjään yksin, mutta miksi elämän pitäisi olla vain pärjäämistä?
Kaikkein tärkein genetiikan ohjaama ulkonäköseikka on ylläripylläri, onko nainen jo valmiiksi raskaana. :D