Taas tämä yksinäisyys ja sinkkuus masentaa
Talvella on yleensä ihan ok fiilis. Keväällä alkaa masentaa katsella, kun miehet kulkevat perusnättien ja söpöjen naisten kanssa kun itse kulkee yksin.
Sukujuhlissa olisi kiva esitellä: "tässä olisi Maiju". Nimi yhdestä ihastuksesta.
Tuntuu vain itsestä siltä, että tasan kaikki noin alle 33-vuotiaat perusnätit naiset ovat jo varattuja. Ei siellä vapaana enää ole ketään. Jos jossain esim. työelämässä kohtaan miellyttävän oloisen naisen, on se aina varattu. Paljastuu keskusteluissa sivulauseessa tai sormuksesta sormessa.
Tietysti on oma vika, kun en opiskeluaikoina käynyt missään opiskelijabileissä. En vain tunne oloani niissä kotoisaksi. Rakastan rauhaa ja hiljaisuutta. Siksi harrastuksina onkin mm. vaellus.
Kavereita on toki ja muutamiakin eri kaveriporukoita, mutta kaikki ovat perheellisiä ja hajaantuneina ympäri Suomea. Nähdään kerran tai pari vuodessa. Harrastuksien kautta nämä porukat muodostuneet.
Opiskeluaikoina oli kyllä joskus flirttiä ja sai sellaisia aika selviä söpöjä katseita eli en ihan rumakaan ole. Tinderissä tuli mätsejä jonkun verran muilta kuin boteilta, mutta kun poistin tinderin ja laitoin uudestaan uudella profiililla, tuntuu olevan taas kovin hiljaista.
Noh vähän sekava vuodatus taas
M37
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia naisia on varmasti jotka ajattelevat samoin kuin sinä, eivät ole tinderissä eivätkä käyneet opiskelijabileissä. Sun pitäisi nyt vain keksiä missä voisit kohdata sellaisia.
No aika vähän on 37-vuotiaita naisia jotka haaveilevat kivan näköisestä miehestä, jota esitellä sukujuhlissa. Tuollainen ajattelutapa jää useimmiten sinne teinivuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis te kaikki miehet suuntaatte ikähaarukan niin pieneksi ja sitten ihmettelette miksei löydy naista? Eihän sitä voi löytyä koska tuon ikäisiä naisia ei vain riitä kaikille, miehiä on muutenkin jo enemmän. Missä logiikka nyt?
ikähaarukaksi voisi asettaa 30-50v. Siintä ryhmästä löytyisi varmaan ainakin yksi vapaa, neitsyt ja k-piikitön
Ootko sama joka elvistelee salilla? Sali-Make on vahvasti gay piirteinen.
nosta ikähaarukkaa niin mahdollisuudet paranee!
Jos kerran yhä kaipaat esittelyesinettä, osta maksulliselta ns. tyttöystäväkokemus? Jos joku sen sinulle myy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä katselet noin paljon itseäsi nuorempia, miksei samanikäinen kelpaa? Siinä yksi syy sinkkuuteesi.
Eikö kuitenkin joku 5-10 vuotta ole aivan normaali asia? Minusta taas minun ikäiseni katselevat enemmän 40-50 vuotiaita. Esim pikkusiskoni on 5 vuotta nuorempi ja hänen uusperheessään on mies 45-vuotias.
M37
1-10 vuotta kumpaankin suuntaan. Ei kaikilla naisilla ole noin paljon vanhempaa miestä, joillain on saman ikäinen, tai voi olla ikäeroa pari vuotta ylös tai alas jne.
mummoni ja pappani välillä oli ikäeroa 14 vuotta, isäni isovanhemmilla n 17 vuotta, serkuillani n 12 v ikäeroa ja enoni vaimo on häntä 10v vanhempi
Sait (söpöiltä) söpöjä katseita, joten et voi olla ihan ruma? Kyllä silti vaan voit. Kauneus on katsojan silmässä? Lisäksi se että et ole ruma ei ole riittänyt kenellekään syyksi poistaa sinua sinkkumarkkinoilta, joten mietipä?
srer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä katselet noin paljon itseäsi nuorempia, miksei samanikäinen kelpaa? Siinä yksi syy sinkkuuteesi.
Eikö kuitenkin joku 5-10 vuotta ole aivan normaali asia? Minusta taas minun ikäiseni katselevat enemmän 40-50 vuotiaita. Esim pikkusiskoni on 5 vuotta nuorempi ja hänen uusperheessään on mies 45-vuotias.
M37
1-10 vuotta kumpaankin suuntaan. Ei kaikilla naisilla ole noin paljon vanhempaa miestä, joillain on saman ikäinen, tai voi olla ikäeroa pari vuotta ylös tai alas jne.
mummoni ja pappani välillä oli ikäeroa 14 vuotta, isäni isovanhemmilla n 17 vuotta, serkuillani n 12 v ikäeroa ja enoni vaimo on häntä 10v vanhempi
Ihan tavalliselta tuo 10 vuoden ikäero tuntuu. Tiedän useitakin pariskuntia, joissa näin. Molemmat akateemisia ja hyvin toimeen tulevia ihmisiä. Esimerkiksi 40-vuotias mies ja 30-vuotias nainen. Mies on nuorekas ja näyttää ikäistään nuoremmalta. Elänyt superterveellisesti koko elämänsä joten johtunee siitä.
En oo varattu ja mua kiinnostais vaellusharrastus myös :D Missä ootte kaikki vaellussinkut?
N31
Minulla oli ainakin tinderissä se ongelma, etten saanut mätsejä myöskään ikäisiltäni eli noin 36-38 vuotiailta. Mutta tuollaisia 20-26 vuotiaita oli enemmänkin. Kyllä se vahvasti tuntuu siltä, että ikäiseni sinkkunaisten kohderyhmä on enemmän 40-50 vuotiaat.
Niin. Siis ap haluaa nätin naisen nukeksi, jota esitellä muille, että hei, mulla on nyt tällainen nätti nukke. Kiva, että mulla on kun teilläkin on.
Mitäs jos ap, kävisit vaikka yksin pariterapiassa vähän terävöittämässä ihmissuhdestrategiaasi. Ehkä huomaat, että haluat oikeasti olla yksin, nainen on vain ikävän äänekäs ja tiellä ja haluaa aikaasi ja kaikkia epämukavia asioita sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Sait (söpöiltä) söpöjä katseita, joten et voi olla ihan ruma? Kyllä silti vaan voit. Kauneus on katsojan silmässä? Lisäksi se että et ole ruma ei ole riittänyt kenellekään syyksi poistaa sinua sinkkumarkkinoilta, joten mietipä?
Mulla oli (ohikiitävän hetken suhde) eksään, joka ajatteli, että suhde on sitä parempi ja seksi sitä parempaa, mitä kauniimmat ihmiset tuon parin muodostavat. Millään muulla ei sitten ollutkaan väliä.
Hän yritti olla hyvä miesesine (kävi salilla ja suihkussa ja ajoi partaa ja laittoi hiuksia ja tuoksui hyvälle) ja halusi mahdollisimman kauniin naisesineen. Ihmisenä oli niin sysipaska, että eläminen hänen kanssaan olisi ollut täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Perusnäteillä alle 33v naisilla on paljon valinnanvaraa. Jos vielä tarkotait perusnätillä luonnonkaunista esim tämän näköistä https://st.depositphotos.com/12982378/54429/i/600/depositphotos_5442950…
He voivat valita melkein kenen miehen vaan, tarjonta on niin suuri.
Perusnätti luonnonkaunis = ammattilaisen meikkaama nainen valokuvamallin luustolla😬
(tai sitten jostain "tavallisesta" loihdittu kuvaan kaunis?). Mutta joo, tuon näköisillä todellakin on varaa valita, kuten kaikilla naisilla jotka jotain missejä. On miehelläkin varaa valita jos näyttää David Beckhamilta.
Voin kertoa Sulle, että 37-vuotiaat naiset ei todellakaan katsele eivätkä halua 50v miehiä. Sitten täytyy olla ainakin poikkeuksellisen nuorekas 50v ja Sami uotiloita ei riitä kaikille :D
Monella voi olla lapsetkin vielä 37-V tekemättä.
Itse olen 38v ja oma mieheni 34v, kaveripiirissäni suurimmalla osalla on itseä nuorempi mies, muutamalla on 2-3v vanhempi. Mutta pääsääntöisesti voi sanoa että 37v nainen katselee n. 32-42v miehiä.
Yksin hyvä olla. Teen mukavia asioita eikä tarvitse toisen mielipidettä. Riittää hyvin kun kaveri käy pari kertaa kuukaudessa peittoa heiluttamassa, se riittää minulle. Oma vapaus parasta mitä tiedän.
M51
No eihän joku nainen tee AP:n elämästä yhtään sen parempaa. Suurimmasta osasta naisista ei ole kuin riesaa miehen elämään. Joukossa on toki hyviäkin, mutta että sellainen sattuisi kohdalle, on sitten täysin arpapeliä. Kaunis ulkokuori ei ole mikään tae että kyseessä on todellinen löytö.
Vierailija kirjoitti:
Siis te kaikki miehet suuntaatte ikähaarukan niin pieneksi ja sitten ihmettelette miksei löydy naista? Eihän sitä voi löytyä koska tuon ikäisiä naisia ei vain riitä kaikille, miehiä on muutenkin jo enemmän. Missä logiikka nyt?
Kaikki?
Itsellä esim. haarukka on +-7 vuotta enkä ole siinäkään joustamaton. Mieluummin ylähaitarista, koska en halua lisää lapsia enkä jaksa toisenkaan pieniä lapsia. Deittipalveluissa minua lähestyvätkin lähinnä omaa ikääni yli 10 vuotta vanhemmat naiset ja voin heitäkin harkita, jos arvot ja elämäntilanne kohtaa.
Livenä taas saan huomiota yli kymmenen vuotta nuoremmilta poikamaisen ulkonäön vuoksi, mutta he taas eivät voi olla samassa elämäntilanteessa ja en siksi heistä kiinnostu. Toki luovuttavat itsekin, kun kuulevat ikäni tai näkevät lähes aikuiset lapseni. Jonkin matkaa yli neljänkymmenen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki?
Itsellä esim. haarukka on +-7 vuotta enkä ole siinäkään joustamaton. Mieluummin ylähaitarista, koska en halua lisää lapsia enkä jaksa toisenkaan pieniä lapsia. Deittipalveluissa minua lähestyvätkin lähinnä omaa ikääni yli 10 vuotta vanhemmat naiset ja voin heitäkin harkita, jos arvot ja elämäntilanne kohtaa.
Livenä taas saan huomiota yli kymmenen vuotta nuoremmilta poikamaisen ulkonäön vuoksi, mutta he taas eivät voi olla samassa elämäntilanteessa ja en siksi heistä kiinnostu. Toki luovuttavat itsekin, kun kuulevat ikäni tai näkevät lähes aikuiset lapseni. Jonkin matkaa yli neljänkymmenen olen.
Minäkin olen aika poikamainen ulkonäöltä. Opiskeluaikana oli yksi ulkomaanmatka, jossa tutustu paremmin kanssaopiskelijoihin. Tavoistani poiketen lähdin baariinkin ja siinä innostuttiin kyselemään toistemme iät. Olin tuolloin 34-vuotias ja osa ei ollut uskoa korviansa. Muutamat luulivat 20-25 vuotiaaksi.
Alkoholia en juonut tuolloin juuri laisinkaan eikä se ole elämään kuulunutkaan kovin vahvasti. En myöskään ole koskaan tupakoinut.
Ok tää kuulostaa hinttimäiseltä, mutta rasvaan naamani melko usein kosteusvoiteella, eryisesti parranajon jälkeen. Voi vaikuttaa ulkonäköönki.
M37
"Tässä olisi Maiju" Olisi koeajettavaksi koko suvulle? Joko on tai ei ole. Jo näin lyhyt teksti/juttutuokio paljastaa.