Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen äidin toive: "Äitienpäivälounas ABC Noutopöydästä"

Vierailija
06.05.2023 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain hevonp:n käpykylässä ABC saattaa oikeasti olla ainoa vaihtoehto, jos haluaa mennä "ulos syömään".

Vierailija
2/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain hevonp:n käpykylässä ABC saattaa oikeasti olla ainoa vaihtoehto, jos haluaa mennä "ulos syömään".

Eli jos isä ei osaa/halua tehdä ruokaa, sitten on mentävä ABC:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä pöllöpalstalla ihmiset osaa elää oikein :D

Vierailija
4/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on äitinä aivan se ja sama, missä syömme äitienpäivälounasta. Oleellista ja ihmeellistä on se, että olen äiti. 

Vierailija
5/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi. Hienoimmissa paikoissa on niin kallista ettei ole varaa. Ei meinaa olla varaa edes huoltoasemien äiteinpäivälounaisiin. Nekin maksaa meiltä kolmelta äkkiä 120 euroa. Tuntuu joka paikassa olevan äiteinpäivälounas 40€/per henkilö.

Vierailija
6/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kelpaisi, ihan hyviä sapuskoja siellä on.

Vierailija
7/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin Abcin sapuskat on hyviä, en loukkaantuisi ehdotuksesta ja voisin vaikka lähteäkin ! Seurahan se tärkeintä on.

Vierailija
8/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänpä lähiABC on valittu Suomen parhaaksi taukopaikaksi ja ruoka on todella hyvää.

Vierailija
9/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalistaa katsomatta tiedän, että siellä on paneerattua jotain.

Vierailija
10/35 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ne lapset ei halua kokota, tai sitten se iskä on vaikka kuollut tai lähtenyt lätkimään.

Miten jotkut jaksaa stressata niin paljon siitä mitä muut tekee. Varsinkin  jos itsellä on kaikki hienosti. Mutta ilmeisesti tällaisten aloitusten tekijöillä ei ole. 

Ei tarvitse pitää jostain tai tehdä jotain, mutta voi silti hyväksyä, että joku tekee niin, silloin jos siitä ei kenelläkään ole haittaa.

Vierailija
11/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä lähellä on onneksi Ikea ravintolan kera. Sinne ÄPeenä.

Vierailija
12/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ABC:n lounaasta.  Ihanan tilava ja ilmava ravintola. Buffet mitä parhain ja kohtuuhintainen isommallekkin porukalle. Kelpaa todellakin. Äiti

Vierailija
13/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi. Hienoimmissa paikoissa on niin kallista ettei ole varaa. Ei meinaa olla varaa edes huoltoasemien äiteinpäivälounaisiin. Nekin maksaa meiltä kolmelta äkkiä 120 euroa. Tuntuu joka paikassa olevan äiteinpäivälounas 40€/per henkilö.

ÄITIEN, ei äitein

Vierailija
14/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ABC:n lounaasta.  Ihanan tilava ja ilmava ravintola. Buffet mitä parhain ja kohtuuhintainen isommallekkin porukalle. Kelpaa todellakin. Äiti

Ihanaa prosessoitua paskaa ja vähän junttien räkää ripoteltuna päälle kun ruuat ovat seisseet tarjolla.

Vierailija
15/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä en ole apsilla käynyt, mutta muuten tykkään heidän ruoista. Turha parjata. Ihan samaa ruokaa mitä muissakin ketju ravintoloissa ja lounaspaikoissa.

Vierailija
16/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisille mikään perus asia riitä kun pitää olla luksusta ja kallista. Onneksi naisten mielestä miehille riittää ne tokmannin sukat ja työlista että voi vaatia miehiltä paljon

Vierailija
17/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei halua tai ei kiinnosta tehdä äidille ruokaa! Jokainen lukutaitoinen ihminen osaa googlata reseptin ja tehdä ruokaa! Selitys, että en osaa on vain tekosyy. Löytyy näitä miehiä vieläkin, että naisen paikka on keittiössä ja minä en miehenä mitään naisten hommia tee.

Nauroin kun joku vuosi sitten ABC-ketjun joku toimitusjohtaja selitti kuinka se ABC:n noutopöytä on heidän kruunun jalokivensä. Onhan se totta kai, että Suomesta löytyy paikkoja, joissa 20 km säteellä se ABC on ainut ruokapaikka. Mutta kannattaisi miehen ottaa silloin se kauha kauniiseen käteen ja tehdä lasten kanssa äidille se lounas? Lehdet voisi julkaista vaikka ohjeet, näin kokkaat äitienpäivälounaan, vaikka et ole ennen keittiössä käynyt.

Vierailija
18/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa luottaa jakeluaseminen lounaisiin 😁 Ei ihan muutama kerta kun sinne sekaan on laitettu kaikkea kivaa tai vahingossa on kokilla sylki lentänyt kökkäillessä. Joskus nähnyt yhtä jos toista...

Vierailija
19/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itse ainakin tykkään viettää äitienpäivää rennosti vaikka lökäreissä, joten usein on tilattu pizzat ja kerran käytiin paikallisella grillillä syömässä lihapiirakat. ABC olisi tähän verrattuna jo ihan next level :D Hienommat ruokailut voi hoitaa sitten joskus muulloin.

Vierailija
20/35 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kannattaa luottaa jakeluaseminen lounaisiin 😁 Ei ihan muutama kerta kun sinne sekaan on laitettu kaikkea kivaa tai vahingossa on kokilla sylki lentänyt kökkäillessä. Joskus nähnyt yhtä jos toista...

Itse olen boikotoinut ABC-lounaita vuoden alusta, kun arkilounaan hinta kohosi 12,70 euroon ja lauantailounaan 14,70 euroon, valikoima ja taso laskivat.

Mutta perusruokaa siellä on tarjolla, eikä kokit sylje siellä ruokiin sen enempää kuin oikeissa ravintoloissakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan