Jokaisen äidin toive: "Äitienpäivälounas ABC Noutopöydästä"
Joko on pöytä varattu? :)
Kommentit (35)
Vien mamman nakkikioskille ja syödään ulkona 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain hevonp:n käpykylässä ABC saattaa oikeasti olla ainoa vaihtoehto, jos haluaa mennä "ulos syömään".
Eli jos isä ei osaa/halua tehdä ruokaa, sitten on mentävä ABC:lle.
Jos iskä on juonut tilinsä ja käet väpäjää
Niin paljon te naisianne arvostatte, Suomi-urpot.
On kyllä aika kaukana näköjään se, mitä jotkut pitävät hyvänä ruokana! Sen verran on ketjuun tullut ABC-ruuan kehujia! Ilmeisesti he olevat koko elämänsä asuneet paikassa, jossa 25 km säteellä ei muita ravintoloita ole, eikä kukaan lähipiirissä osaa muuta kuin eineksiä lämmittää? Ei tuota voi oikein muuten selittää.
Kierrän ihan autoreissuillakin ABC:t kaukaa. Aina tsekataan jotain ketjuun kuulumattomia ruokapaikkoja, jos pitää matkan varrella syödä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika kaukana näköjään se, mitä jotkut pitävät hyvänä ruokana! Sen verran on ketjuun tullut ABC-ruuan kehujia! Ilmeisesti he olevat koko elämänsä asuneet paikassa, jossa 25 km säteellä ei muita ravintoloita ole, eikä kukaan lähipiirissä osaa muuta kuin eineksiä lämmittää? Ei tuota voi oikein muuten selittää.
Kierrän ihan autoreissuillakin ABC:t kaukaa. Aina tsekataan jotain ketjuun kuulumattomia ruokapaikkoja, jos pitää matkan varrella syödä.
Mitä väliä sillä on, että osa käy mieluusti ABC:lla ja sinä et?
En minäkään kriiseile, että osa haluaa maksaa 50 €/hlö äitienpäivälounaita. Meidän perheelle se tekisi 150 €, sillä hinnalla saa kotiin vaikka mitä ruokia ja vielä jää rahaa ylikin. ABC hinnoittelulla meillä söisi lähes koko perhe yhden hinnalla.
Voisko tuon suosiosta päätellä, että aika moni niistä naisista, joille kelpaa lounas ABC:lla, ovat löytäneet miehen ja pysyvät pitkäaikaisessa parisuhteessa? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, että osa käy mieluusti ABC:lla ja sinä et?
En minäkään kriiseile, että osa haluaa maksaa 50 €/hlö äitienpäivälounaita. Meidän perheelle se tekisi 150 €, sillä hinnalla saa kotiin vaikka mitä ruokia ja vielä jää rahaa ylikin. ABC hinnoittelulla meillä söisi lähes koko perhe yhden hinnalla.
En minä sitä kriiseille, että jotkut menee sinne lounaalle. Vaan se minua hämmästyttää, että löytyy ihmisiä, joiden mielestä se ABC:n tarjoama ruoka täyttää hyvän ruuan tunnusmerkit. Kyllä siinä käsitys hyvästä ruuasta on aika kaukana normaalista tai sitten vain valehdellaan itselle, että voi perustella sen ABC:llä käynnin.
Ja jos on joku äitienpäivä, niin miksi ei sitten yksinkertaisesti osta sillä samalla rahalla kotiin tarvikkeet, katso reseptit netistä ja tee oikeasti kunnon lounasta äidille?
Lähinnä autottomien ulinaa tuo huoltoasemien haukkuminen. Autolla ei huvita keskustaan tukkia ja maksaa kalliita pysäköintejä. ABC ravintoloiden taso ei ole sen huonompaa kuin keskiverto ravintolan kaupungin keskustoissa. Ruoka sen sijaan hinta-laatu suhteeltaan parempaa.
Meidän perhe käy Teboililla äitienpäivälounaalla.
Meillä ei ole ABC:tä, mutta samantapainen, itse asiassa Suomen ensimmäinen, ABC: n ns esikuva. Hyvä ruoka, eikä tarvitse vetää ihan ykkösiä päälle, jos vaikka menisi vähän fiinimpään ravintolaan. Monesti käydään syömässä ja niin käy moni muukin. Vilkkaan valtatien varrella, ja aina kun menee lounasaikaan ohi, niin piha täynnä autoja, joten moni muukin poikkeaa syömässä. Tosin ei pöytiin tarjoilua, mutta sitten toiste käydään sellaisessa valkoisten liinojen paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on äitinä aivan se ja sama, missä syömme äitienpäivälounasta. Oleellista ja ihmeellistä on se, että olen äiti.
Mulle ei ole sama. abc:n ruoka on varmaan ok, mutta ne kiljukaulat (helmi-nico-untuvat), jotka kerran vuodessa viedään johonkin ihmisten ilmoille opettelemaan käyttäytymistä. Ja heidän vanhemmat jännittävät näitä nepsyjään mäkättäen takakireästi.... Mieluummin menen jonain muuna päivänä tai muualle syömään.
Me viedään äiskä strippiklubiin ja äiskä saa sylitanssin:3
En ole koskaan nauttinut ruoasta niin paljon, kuin sen kerran, kun lapseni vei minut ABC:lle äitienpäivälounaalle. Lapsi oli säästänyt viikkorahojaan noin 3 kuukautta. Nykyään kun on isompi, niin osaa laittaa ruokaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon te naisianne arvostatte, Suomi-urpot.
Itse haluan mennä ABC:n noutopöydästä syömään. Inhoan näitä hienoja annoksia pieniä piperryksiä, joita tarjotaan paremmissa ravintoloissa. Noutopöydästä otan mikä maistuu yleensä kanaa, lohta pääruokana. Valtava määrä alkupaloja, kakkua ja kahvit.
Sanon kuten tuolla edellä autoilijoiden paikkoja.
Hinta 19:90! Huh huh! Tuollakin päivällä pitää sitten tehdä rahaa, vaikka ruoka on sitä samaa shaissea kuin muulloinkin.