Millaiset verhot olohuoneeseen??
Olohuone ei ole kovin iso, ja siinä isot melkein koko seinän levyiset ikkunat kahteen suuntaan, etelään ja länteen jos oikein muistan. Yhdelle seinustalle missä ei ole ikkunoita tulee sohva ym. Sälekaihtimet löytyy mutta verhot vissiin tarvitsisi, lämpötilaa laskemaan kesäkautena?
Millaisia verhoja suosittelette? Sisustuksessa olohuoneessa päävärit on valkoinen ja harmahtava beige.. Myös lämpimyyttä löytyy mm. hyllyltä jossa vaaleahkoa puunväriä.. Verhojen tulisi mieluummin isontaa kuin pienentää huonetta. Huone saa olla vähän valoisa, mutta kuumuuden esto ja talvella kylmyyden esto olisi plussaa.
Kommentit (27)
Päätä itse mitä ostat äläkä kysele muiden mielipiteitä. Sinähän siellä kotona asut.
Jotain väriä tuohon kämppään ehdottomasti! Keltaista tai pinkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Kuulostat tavattoman tylsältä - ja tyypilliseltä - suomalaiselta sisustajalta. Itse laittaisin tuohon kokonaisuuteen _hyvin_ värikkäät näyttävästi kuvioidut ja runsaat suorat sivuverhot, joiden taakse saattaisin piilottaa tuplakiskoilla pimennysverhot.
Muutin muutama vuosi sitten, täällä hankalat ikkunat, takapihan ovikin vielä...Menin kuule eurokankaaseen sisustussuunnittelijalle, kuvat huonekaluista mukana! Hänen kanssaan suunniteltiin: 4 täyspitkää verhoa, kaksi samaa väriä, kaksi vähän vaaleampaa, keskelle jossa ovi, valkoista, suurikukallista kangasta. On kuulkaas nätit. Hintaa tuli samanverran kuin oakettiverhoille, ei yhtään enempää. Samaan aikaan oli pmpelutarjous vielä!
En ois itse tajunnut ottaa suositellun värisiä, oisin ottanu jotain ihan tavallista! No, on nääkin mutta väri on hieno!
Suosittelen, käytä suunnittelijaa, ei maksa edes!
Minkä väriset nuo täyspitkät 4 verhoa ovat?
Juntti porukkaa. Ehkä etsin vain inspiraatiota, hirveen negatiivista porukkaa täällä ei voi muuta sanoa! Ja joo vaalean Roosaa tulee ja kimaltavaa läpinäkyvää harmaata mietin. Roosat on pimmenysverhoja.
Hyvä ap! Ihanaa että mietit verhoja. Olen ihmetellyt tuttavien koteja joissa ei ole lainkaan verhoja. Se on minusta outoa.
Ikeasta ostin verhot olohuoneeseen. Nuo ovat mustavalkoiset ja niissä on jotain maisemakuviota. Itse lyhensin ne. En tykkää että verhot laahaavat lattiaa. Vallilan verhot on kauhean paksut, eivätkä oikein sovi pieneen olohuoneeseemme. Ohut kangas ja kiva kuvio.
Ikkunassa on myös sälekaihdin.
Keskisen Veskun kartanossa on varmaan juuri tälläiset.