Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ekaa kertaa koronan alkamisen jälkeen puntarilla

Vierailija
12.11.2022 |

Hieman tuntui vaatteet kiristävän, niin piti varovasti kokeilla aamupaino, josko se olisi vähän armeliaampi. Mitä vielä, +10kg kolmen vuoden takaiseen. Järkyttävää. Odotin, että ehkä pari kiloa voisi olla tullut lisää. Kyllä tulee kilot salakavalasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+15 oli mulla kun viimeksi mittasin. Ei varsinaisesti naurattanut. Verkkareissa kun vedellyt etätöissä eikä paljoa punttisalit oo kiinnostanut. Jääkaappi näköjään sitäkin enemmän. enemmän. Mä oon ratkaissut ihan vaan ostamalla isompia vaatteita. Vanhatkin roikkuu tavoitevaatteina. Tiedä sit miten sen elämäntapamuutoksen sais aikaiseksi, kun puoleen vuoteen ei oo tapahtunut.

Vierailija
2/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, teillä on mahdollisuus. Itse sairastuin ja painoa +20kg, koska lääkkeet keräävät nestettä ja pakotettu liikkumattomuus näkyy.

Eli ottakaa vaan niskasta kiinni. Voi olla, että iskeekin joku sairaus ja sen myötä ne seuraavat kymppikilot. Eikä ole kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä... Viime kesänä kävin sairaalassa vaa'alla kun lääkäri pakotti ja +10kg se näytti. Tämä tullut koronan aikana ja sitä ennen oli tullut jo vähän. Nyt syksyllä otin itseäni niskasta kiinni ja 8kg saanut pois. Vielä on jonkin verran tekemistä, mutta kohta normaalipainossa.

En muistanut miten mukava tunne on, kun vaatteet ei kiristä, kroppa ei ole kokoajan hiilari ja sokeri pöhössä, ei turvota ja jaksaa ihan uudella tavalla!

Tsemppiä muillekkin, me pystytään tähän yksi pieni muutos kerrallaan! <3

Vierailija
4/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täältä saa vertaistukea. 👍

Mulla ne kaikki kilot on vatsassa.

Olis nyt osa niistä edes tullut rintoihin...

Vierailija
5/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin paino laskenut vaikka olen aina ollut hoikka. Yksinkertaisesti etätöiden johdosta on ollut aiempaa enemmän aikaa urheilemiseen, ulkoilemiseen ja myös pitempiin yöuniin. Ja on voinut itse panostaa etänä omiin terveellisiin lounaisiin versus työpaikkaruokalan safkat.

Vierailija
6/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle korona ei tuonut yhtään lisäkiloa, punnitsen itseni päivittäin ja suosittelen tätä muillekin:

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/2816dabc-417d-458f-a521-053dcb6c5f…

Vierailija
7/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla korona itsessään on vienyt kokonaan ruokahalun. Olen hoikka muutoinkin, ja nyt koronan kourissa en vain pysty syömään. Kun en syö, mua huimaa ja heikottaa, ja jos saan itseni pakotettua syömään edes yhden leivän, siitä tulee inhottavan etova, huonovointinen olo koko päiväksi 😔

Vierailija
8/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg tuli ekana vuonna. Sitten aloin taas hyötyliikkumaan ja vuoden päästä sama paino.

Vierailija
9/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä pitkään jatkunut korona! Itse kun sairastin viikon verran, niin ei kyllä ruoka maittanut. Laihduin jopa 2 kg.

Vierailija
10/10 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt samassa ajassa 20 kg. Olen vihdoin normaalipainoinen pitkästä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän