Pikku ipana rämpi Lidlissä sormilla irtokarkkeja
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rämpi? Suomen kieli on todellakin alennustilassa.
Lidlissä ei ole irtokarkkeja :)
Rämpiminen on ihan Suomen kieltä. Lidlissä myydään irtokarkkeja.
Itse näin K-kaupassa lapsen kaivelevan sormellaan paistopisteen pullia, Äiti ei kieltänyt, eikä ostanut kaiveltuja pullia. Ilmoitin kassalla, kun ei muuta henkilökuntaa ollut. En jäänyt katsomaan tyhjensikö pullavitriinin. En osta enää paistopisteistä muuta, kuin pussitettua tavaraa.
Rämpiminen on tosiaan suomea, mutta se tarkoittaa esim. metsässä tai muussa hankalassa maastossa kulkemista.
Auts! En lukenut otsikkoa, vain tuon kommenttsi. Rämpiminen todellakin tarkoittaa hankalassa maastossa kulkemista. AP ehkä käytti sanaa kuvainnollisessa mielessä: ikäänkuin lapsi olisi likaisten sormien avulla "rämpinyt läpi karkkisuon".
Vierailija kirjoitti:
Totta. Rämpiä tarkoittaa sitä esim. rmmitään suossa saappaat jalassa tms.
Käsillä rämpimen lienee vaikeeta😅
Itse olisin varmaan käskenyt sitä lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka nyt takertuu tuohon rämpiä -sanaan ovat niitä, joiden mielestä lasten ja aikuistenkin pitää antaa kaivella niitä irtokarkkeja likaisilla sormillaan, ja joiden mielestä on myös ok että maistelee karkkia ja laittaa sen limaisen imeskellyn karkin sitten takaisin sinne laariin. Itse eivät tietenkään pese käsiään vessakäyntiensä jälkeen.
Niin. Eli voin sanoa että olen koko päivän istunut telkkaria ja kaikki ymmärtää
Tuosta syystä en osta irtokarkkeja vaikka mieli tekisi, kuitenkin joku pultsari tai pentu on rääppinyt niitä räkäsormin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran sanoin, niin tämä äityli meni aivan sekaisin siitä ja jahtasi mua pitkin kauppaa hullun kiilto naamalla vaunujensa kanssa :D
Voi apua!!🤣🤣
Näin kerran kun aikuinen mies otti paöjain käsin niitä karkkeja ja kaivoi välillä nenää ja raapi muniaan😒
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä just tyyliin ainoana kauppana ei ole irtokarkkeja?
Kyllä on! Olen itse nähnyt ainakin kotikaupungissani, joskaan en ostanut!
Inhottaa, kun värilliset räpeltävät hedelmiä ja vihanneksia! Ostan ne toisesta liikkeestä syrjemmältä.
Kyllä niitä tulee itsekin sormeiltua ja maisteltua.
Tämän vuoksi en koskaan osta noista mitään. Lapset klähmii joka paikkaan ja ihmiset likasilla käsillä kauhoo.
Tennispalatsin irttariseinä on kauhein. Nähny kun narkkarit nappaa käsillään kouran täyteen karkkia ja suoraa suuhun.
Hyi hitto!!!!
Vapaa kasvatus ja äitin Pikku kullanmuru
Toinen vastenmielinen on salaattipuffet, ihmiset yskii niihin ja tiputtelee ottimia lattialle.
Vierailija kirjoitti:
on osassa lidleistä -ohis
Siksi ostankin vain siitä karkkikaupasta joka oli ennen Filmtown, siellä ei pikkuipanat pyöri yksin ja myyjällä on suora ja selkeä näköyhteys nameihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan vttu, just äsken kävin.
Ai onks siellä vttuakin myynnissä? Mitä maksaa?
Persu kerran kusi niihin laareihin,kyllä nauratti kun köyhät meni niitä ottamaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tulee itsekin sormeiltua ja maisteltua.
Hyi helv! LOPETA HETI!!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan. On ollut jo vuosikausia. Sitä en tiedä, onko irtokarkkipisteitä nykyään maan jokaisessa "Liiterissä", mutta Lidl aloitti kyllä itse irtokarkkien myynnin jo vuonna 2018. Tässä viiden vuoden takainen artikkeli aiheesta.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/201808202201147639
No stadissa eräässä citymarketissa näin alkkiksen penkovan käsillä irtokarkkeja, sitä ennen oli pihalla k.sella.. En ole sen jälkeen ostanut niitä mistään kaupasta.