Pikku ipana rämpi Lidlissä sormilla irtokarkkeja
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "mammojen taivas" on oikea suolistobakteerien superpesäke. Asiansa osaavien mammojen vinkki onkin olla ottamatta karkkeja niin alhaalta että pikkulapset yltävät.
ylempänä kaivaa aikuiset niitä käsin eli pro vinkki on olla ostamatta irtokarkkeja :)
Jos mua tarkoitit joka kirjoitin että kaivan takimmaiset niin luulitko että käsin sieltä niitä kaivan? 🤣 Ihan sillä kauhalla otan takimmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "mammojen taivas" on oikea suolistobakteerien superpesäke. Asiansa osaavien mammojen vinkki onkin olla ottamatta karkkeja niin alhaalta että pikkulapset yltävät.
ylempänä kaivaa aikuiset niitä käsin eli pro vinkki on olla ostamatta irtokarkkeja :)
Juuri tuon takia en osta irtokarkkeja ollenkaan, vaikka olisi kuinka hyvä tarjous.
Vierailija kirjoitti:
Toi on yllättävän yleistä. Kerran todistanut kun kakara tunki suunsa täyteen karkkeja irtokarkkilaarista ja isukki hekotti vieressä.
Mä olen nähnyt kun joku pikkupoika käytti karkkeja suussa ja laittoi ne takaisin ja äiti hymyili vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Rämpi? Suomen kieli on todellakin alennustilassa.
Lidlissä ei ole irtokarkkeja :)
Rämpiminen on ihan Suomen kieltä. Lidlissä myydään irtokarkkeja.
Itse näin K-kaupassa lapsen kaivelevan sormellaan paistopisteen pullia, Äiti ei kieltänyt, eikä ostanut kaiveltuja pullia. Ilmoitin kassalla, kun ei muuta henkilökuntaa ollut. En jäänyt katsomaan tyhjensikö pullavitriinin. En osta enää paistopisteistä muuta, kuin pussitettua tavaraa.
Irtokarkkeja ei voi rämpiä. Irtokarkeissa voi rämpiä mut pitää olla tosi pieni tai karkkeja tosi paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rämpi? Suomen kieli on todellakin alennustilassa.
Lidlissä ei ole irtokarkkeja :)
Rämpiminen on ihan Suomen kieltä. Lidlissä myydään irtokarkkeja.
Itse näin K-kaupassa lapsen kaivelevan sormellaan paistopisteen pullia, Äiti ei kieltänyt, eikä ostanut kaiveltuja pullia. Ilmoitin kassalla, kun ei muuta henkilökuntaa ollut. En jäänyt katsomaan tyhjensikö pullavitriinin. En osta enää paistopisteistä muuta, kuin pussitettua tavaraa.
Rämpiminen on tosiaan suomea, mutta se tarkoittaa esim. metsässä tai muussa hankalassa maastossa kulkemista.
Lidlin asiakaskunta on sitä tasoa etten astu jalallani kyseisen ketjun myymälöihin. Kaiken lisäksi myymälät ovat todella epäviihtyisiä ja valikoima naurettavan surkea.
Mitä väliä, voimismammat ostaa karkkia vaikka laarit ois täynnä pskoota,kunhan se on vaan halpaa .
Vierailija kirjoitti:
Jaloilla rämmitään. Käsillä voi rääpiä.
Oletpas räävitön.
Nämä jotka nyt takertuu tuohon rämpiä -sanaan ovat niitä, joiden mielestä lasten ja aikuistenkin pitää antaa kaivella niitä irtokarkkeja likaisilla sormillaan, ja joiden mielestä on myös ok että maistelee karkkia ja laittaa sen limaisen imeskellyn karkin sitten takaisin sinne laariin. Itse eivät tietenkään pese käsiään vessakäyntiensä jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mua tarkoitit joka kirjoitin että kaivan takimmaiset niin luulitko että käsin sieltä niitä kaivan? 🤣 Ihan sillä kauhalla otan takimmaiset.
en tarkoittanut sinua, ihan on ollut ilo todistaa livenä tyyppejä, jotka siellä paljain käsin seikkailee :)
Siitä ipanasta kasvaa vielä kelvollinen sormen nuolaisija HeVi-osaston asiakaskuntaan.
Todistin muuten kerran, kun eräs naisoletettu kaiveli takamustaan samalla, kun pelasi hedelmäpeliä.
Mamman kullalle ei saa sanoa ei <3
Minä tein kerran mukavan jekun. Jätin pihalle leikkipaikan läheisyyteen pastilliaskin. Nuolaisin jokaista pastillia ja laitoin taksisin rasiaan. Onnea löytäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka nyt takertuu tuohon rämpiä -sanaan ovat niitä, joiden mielestä lasten ja aikuistenkin pitää antaa kaivella niitä irtokarkkeja likaisilla sormillaan, ja joiden mielestä on myös ok että maistelee karkkia ja laittaa sen limaisen imeskellyn karkin sitten takaisin sinne laariin. Itse eivät tietenkään pese käsiään vessakäyntiensä jälkeen.
Millä perusteella? Tuo on minustakin ällöttävää käytöstä. Kieltä voi silti käyttää oikein.
Sitä kieltä, jota puhutaan, eikä sitä, jolla nuoleskellaan irtokarkkeja kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin asiakaskunta on sitä tasoa etten astu jalallani kyseisen ketjun myymälöihin. Kaiken lisäksi myymälät ovat todella epäviihtyisiä ja valikoima naurettavan surkea.
Varmaan sitä samaa väkeä, joita ei haluttu pankkeihin hiekkaa lattioille tuomaan. Käydään me vain Töölöntorin Nybergillä ja Stockan herkkuosastolla. Ai. mutta sehän onkin S-ryhmää nykyisin. Ei kai sitten sielläkään voi asioida. Onneksi ruokaakin voi tilata kotiin ja valita kalleimman liikkeen, niin ei tarvitse jaloillamme astua proletariaatin käyttämiin tiloihin.
Vierailija kirjoitti:
No sanoitko hälle jotain. Et varmaan.
Mitä täällä enää ruikutat?
Suomessa tai länsimaissa ylipäätään saattaa käydä niin, että henki ja terveys vaarantuvat jos erehtyy huomauttamaan lasten käytöksestä.
Mä kerran sanoin, niin tämä äityli meni aivan sekaisin siitä ja jahtasi mua pitkin kauppaa hullun kiilto naamalla vaunujensa kanssa :D
Riippuu Liiteristä, kaikissa ei ole.