Ootko sä hyvä tyyppi omasta mielestäsi?
Jos pitäis arvioida itteään muiden silmissä, niin ootko oikeasti hyvä tyyppi. Rakastuisitko itseesi ja ryhtyisitkö parisuhteeseen?
Kommentit (19)
Olen hyvä tyyppi. Samaa sanovat myös rakas mieheni, joka on ollut kanssani 25 vuotta sekä lapseni, vanhempani, siskoni, appivanhempani, kaikki ystäväni, kaverit, naapurit yms.
Olen muutenkin ihan ok, teen hyvää ruokaa, tykkään pitää paikat siistinä, olen avulias, iloinen ja mukava.
En. Olen yksi maailman paskamaisimmista ihmisistä.
Todellakin.
"Jos mä oisin sä, kyl mäki olisin mun kaa
Kyl mä, kyl mä, kyl mäki olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, kyl mäki olisin mun kaa
Kyl-kyl-kyl mäki, kyl mäki olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, (hei hei) mä luottaisin muhun
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä"
Kusinen aloitus. Riitän itselleni.
Olen! Kaunis, hauska ja mulla on vireä libido. Yleensä olen myös muiden mielestä hyvä tyyppi.
Ilmeisesti, koska minulla on onnellinen parisuhde ja paljon kavereita. Töissäkin olen tullut toimeen niin pomojeni kuin alaistenikin kanssa. Vaikka aina löytyy säännön vahvistavia poikkeuksia.
En minä omasta mielestä mikään huippu ole, mutta kaverit on erimieltä. Ja ei, en haluaisi alkaa itseni kanssa parisuhteeseen kun en muutenkaan halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa. Yksin on hyvä olla. Tänäänkään ei ole tarvinnut sanoa sanaakaan sen jälkeen kun töistä lähdin.
En rakastuisi itseeni ja ryhtyisi parisuhteeseen itseni kanssa.
En ole tippaakaan itseni tyyppiä.
Onneksi olen muunlaisten ihmisten tyyppiä.
Olen hyvä.tyyppi useimmiten. Voisin olla itseni kaltaisen kanssa. Mutta enpä taida haluta enää koskaan parisuhdetta. Ne on koettu pariin otteeseen ja aina oltu epäsopivia.
En todellakaan. Olen tylsä, vanha ja näytän pahalta.
En oikein tiedä. Ainakin vedän ihmisiä puoleeni, tutustun helposti uusiin ihmisiin eli tuttuja ja ystäviä on liuta, joskus liikaa menoa ja meininkiä. Naapureiden kanssa tulen hyvin toimeen ja saan yleensä hyvää asiakaspalveluakin. Harvoin kenenkään kanssa mitään sanomista.
En ole hyvä tyyppi, vaikka sellaiseksi kaikki sanookin. Omasta mielestäni se on enempi vähempi vain esitystä mitä vedän muille ja ainoastaan oman itseni seurassa yksin olen aidosti oma itseni. Ottaisin eron itsestäni heti jos pystyisin, mutta pakko se on vaan yhdessä itsensä kanssa olla.
Olen hyvä tyyppi, mutta vähän eristäytyvä. Ryntäisin iloisen auttamaan jos joku pyytäisi minua muuttoavuksi tai mitä vaan muuta. Viime vuonna tarjouduinkin, mutta apua ei sitten tarvittukaan.
Olen aina aidosti oma itseni, enkä juoruile tai puhu pahaa muista. Tästä syystä kahvipöytäkeskustelut joskus tyrehtyy.
En ole hyvä tyyppi, vaan vähän nahjus. Tarttisin itseäni sosiaalisemman ja eloisamman kumppanin. Ja sellaisen, joka osaa päättää. Topakan emännän, kunnon pirttihirmun.
Seksimieltymykset meillä kyllä osuisi hyvin yhteen.