Muuttuiko elämäsi kun laihduit/sait kropan kuntoon?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Pahinta oli, kun huomasin oman perheen kesken ja töissä, että yhtäkkiä minua kuunneltiin ja otettiin huomioon. Ylipainoisena olin näkymätön ja jos jaoin ajatuksiani, niitä ei kuunneltu.
No tietysti. Kannattaa kuunnella ihmisiä, joilla on homma hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon toi 3..itse saan huomiota aina, painoin mitä tahansa. Siis miehiltä.. Mutta tietty eri miehiltä varmaan. Piikittelyä naisilta saan aina, olin laiha tai lihava, ja miehiltä huonoa käytöstä mis tahansa painossa kuten iskuyrityksiäki jne
Sellaiset arvokkaat ja luonnollisen elegantit kaunottaret ei ärsytä muita naisia. Huomiota kerjäävät itseään korostavat ja tyrkyttävät naiset sen sijaan ärsyttää. Miehet kunnioittavat ensin mainittuja ja kähmivät jälkimmäisiä.
Kokeilepas huvikseen joskus miten iso ero.
Tämä on niin totta. Kyllä omalla käytöksellään nimenomaan vaikuttaa siihen miten muut suhtautuvat. Vaatimattomammankin näköiset tyrkyt ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon toi 3..itse saan huomiota aina, painoin mitä tahansa. Siis miehiltä.. Mutta tietty eri miehiltä varmaan. Piikittelyä naisilta saan aina, olin laiha tai lihava, ja miehiltä huonoa käytöstä mis tahansa painossa kuten iskuyrityksiäki jne
Sellaiset arvokkaat ja luonnollisen elegantit kaunottaret ei ärsytä muita naisia. Huomiota kerjäävät itseään korostavat ja tyrkyttävät naiset sen sijaan ärsyttää. Miehet kunnioittavat ensin mainittuja ja kähmivät jälkimmäisiä.
Kokeilepas huvikseen joskus miten iso ero.
Tämä on niin totta. Kyllä omalla käytöksellään nimenomaan vaikuttaa siihen miten muut suhtautuvat. Vaatimattomammankin näköiset tyrkyt ärsyttävät.
Niin, kai ne Tampereen teekkaritkin oli tyrkkyjä vaan, paksukankaisissa löysissä haalareissaan....?
Se että itse kiinnität eniten huomiota 16-22 vuotiaisiin iloisiin tyttöihin/naisiin ei tarkoita täsmälleen samaa kuin se, että ne naiset olisivat huomiohakuisia.
Mulla se jos mua ei kuunnella, liittyy mun mielestä ihan muihin asioihin kun siihen paljonko painan :DD En edes ymmärrä, miten paino vois vaikuttaa siihen....
Oon ainakin itse niin kaunis, että laihempana varsinkin kuulen naisilta ties mitä törkyä, nyt en niin paljoa vaikka naiset kateellisia ovatkin vaikka olenkin ylipainoinen. Kaikki ylipainoiset ei ole rumia.
Viime kesänä sain lähes joka päivä ulkona kävellessä vähintään yhden miehen perääni joka kertoi kuinka olen kaunis tai pyysi treffeille. Tämä toistunut nyt jo monta kesää, ja viime kesänä oli tukevimmillani, nyt vielä tukevampi. Viime kesänä sain myös melkein fyysisesti kimppuuni naisen, jonka mielestä olin kuulemma parempi kun hän on ja hänellä oli mies siinä, hän melkein kävi fyysisesti käsiksi keskellä päivää kesällä. Lisäksi paljon kateutta. Ja 30 kg löytyy ylipainoa.
En ole koskaan ollut ylipainoinen mutta on mulla ollut huono kroppa. Viimeiset kolme vuotta olen harrastanut voimatreeniä ja kyllä, viime aikoina olen huomannut, että myös hyvännäköiset miehet kiinnittävät huomiota. Eivätkä rumat miehet ole enää kyselleet treffeille.
Tinderiin aion jossain kohtaa mennä, innolla jo odotan miten siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se jos mua ei kuunnella, liittyy mun mielestä ihan muihin asioihin kun siihen paljonko painan :DD En edes ymmärrä, miten paino vois vaikuttaa siihen....
Ehkä ajatusharjoitus auttaa ymmärtämään!
Tarvitset neuvoa elämässäsi, ja tarjolla on kaksi neuvojaa. Toinen on ylipainoinen, nuhjuiset vaatteet, rasvaiset hiukset. Toinen on timmi, skarppi, ja freesi. Voit ottaa ohjeita vain toiselta, kumman valitset?
Vierailija kirjoitti:
Oon ainakin itse niin kaunis, että laihempana varsinkin kuulen naisilta ties mitä törkyä, nyt en niin paljoa vaikka naiset kateellisia ovatkin vaikka olenkin ylipainoinen. Kaikki ylipainoiset ei ole rumia.
Olisipa mielenkiintoista nähdä minkänäköinen olet. Helppohan se on täällä kehuskella miten kaunis on, todellisuus voi olla jotain aivan muuta :D Ja mistä naiset muka sulle kateellisia olis, inhottavasta luonteestasiko? Entä tiesitkö, että sinä et välttämättä ole aivan joka ikisen ihmisen mielestä huikean kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä sain lähes joka päivä ulkona kävellessä vähintään yhden miehen perääni joka kertoi kuinka olen kaunis tai pyysi treffeille. Tämä toistunut nyt jo monta kesää, ja viime kesänä oli tukevimmillani, nyt vielä tukevampi. Viime kesänä sain myös melkein fyysisesti kimppuuni naisen, jonka mielestä olin kuulemma parempi kun hän on ja hänellä oli mies siinä, hän melkein kävi fyysisesti käsiksi keskellä päivää kesällä. Lisäksi paljon kateutta. Ja 30 kg löytyy ylipainoa.
Näkeekö muut niitä kehujia ja kateellisia? =D
Tarvitset neuvoa elämässäsi, ja tarjolla on kaksi neuvojaa. Toinen on ylipainoinen, nuhjuiset vaatteet, rasvaiset hiukset. Toinen on timmi, skarppi, ja freesi. Voit ottaa ohjeita vain toiselta, kumman valitset?
-Vähän tyhmä kysymys, ihan kun ylipainoiset ei vois olla siistejä tai laihat sotkuisen näkösiä?!?!?! :DD Hirveää mielipidevaikuttamista...
Ja monesti koen turvallisemman oloiseksi rotevamman ihmisen, se herättää luottamusta jos ihminen ei ole luun laiha. Kysyisin siltä, joka on käynyt suihkussa ja jolla on tavalliset vaatteet, riippumatta painosta tai ulkonäöstä :D Hymyilevämmältä kysyisin mieluummin. :)
lisipa mielenkiintoista nähdä minkänäköinen olet. Helppohan se on täällä kehuskella miten kaunis on, todellisuus voi olla jotain aivan muuta :D Ja mistä naiset muka sulle kateellisia olis, inhottavasta luonteestasiko? Entä tiesitkö, että sinä et välttämättä ole aivan joka ikisen ihmisen mielestä huikean kaunis?
-Huhhuh, kylläpä ottaa jollain koville jos joku kertoo realistisesti että ylipainoisenakin kokee kateutta naisilta ja kehuja miehiltä jne.
Kyllä, luuletko että mua kiinnostaa jos en ole jonkun mielestä kaunis???? Niin monen mielestä olen, ja se näkyy myös siinä kun miehet tykkää ja naiset on kateellisia, ja ei en ole tyrkky miltään osin. :)
-No varmasti. :) Mutta eipä niitä kaikkea voi tietää jos ei elä mun saappaissa.
Vierailija kirjoitti:
-No varmasti. :) Mutta eipä niitä kaikkea voi tietää jos ei elä mun saappaissa.
Opettele käyttämään lainausnappia, niin kaikki ei huomaa että olet yksi ja sama.
Hyvä. Ja sitten ulos lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen kumpaakin, koska jokaisella ihmisellä voi olla jotain viisasta sanottavaa.
Enää ei tarvitse katsoa sieltä vaaterekin perimmäisestä nurkasta onko tarpeeksi isoa kokoa. Jaksan kävellä paikkoihin ja käytän mieluummin portaita kerrosten välillä, koska se on nopeampaa kuin odottaa hissiä. Valitettavasti sisäreisien röllykät jäi nahkana ja hankaavat yhä yhteen ihon rikki, joten shortseista hameen alla en päässyt eroon. Varsinkin miehet jäävät pitämään ovia auki, eli allekirjoitan tämän näkymättömyyden poistumisen. Joidenkin limaisten miesten kohdalla sitä toivoisi olevansa yhä näkymätön, mutta terveys on kaiken A ja O.