Tapailumiehen likainen asunto
Ihana ihminen mutta miehen asunto osoittautui oksettavan likaiseksi. Oli kyllä siivonnut siten että kaikki tavarat olivat paikoillaan. Ei ollut oluttölkkejä tai pizzalaatikoita lojumassa.
Mutta. Keittiön kaikki pinnat olivat ruskeita liasta. Kaikki ovat jonkun ruskean peitossa. Kahvinkeitin niin likainen etten voinut siihen koskea.
Kaiken lisäksi mies oli polttanut sisällä tupakkaa ja nyt se haju on tarttunut vaatteisiin ja tukkaan.
Miehelle sanoin, että minun seurassa saa luvan mennä parvekkeelle tupakille.
En pääse tästä yli. Kaikki kiinnostus lopahti.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaatuisi siihen tupakointiin jo ensitreffeillä. Se on nykypäivänä niin vahva wt-leima.
Niin että jos lääkäri tai juristi sauhuttelee, niin pidät heitä weeteinä? Itse en polta ja inhoan röökin lemua. En kuitenkaan pidä ketään weeteenä yksin tupakan takia. Kyllä se vaatii "hieman" kaikkea muutakin...
Oliko tää oksetus olarista kotoisin ?
No kaveri menee hiukan jaksamisen rajoilla. Jos pidät siitä kunnolla, niin jeesi sitä siivoamaan kämppänsä yhden kerran. Kiellä tupakoimasta sisällä enää.
Ellei pysty tohon, niin JSS. Jos pystyy, niin on selvästi oppivainen ja pääsee jatkoon.
Minun tapailumies joka on 47 v ja työtön. Sen asunto on aina tip top tosi siisti. Ei likaisia astioita koskaan keittiössä ja mies kyllä siivoo kiitettävästi. Vessakin on siisti että siellä voi asioida. Ekaa kertaa kun menin tapailumieheni luokse niin pelkäsin että on epäsiisti ja käännyn heti takaisin kotiin. Tapailumieheni osaa ja jaksaa kyllä siivota tosi usein ja kuulemma on sanonut ettei tykkää likaisuudesta. Keittiön pitää olla aina siisti. Yleisilme on siisti vaikka tuolilla on kasa pestyjä vaatteita välillä ollut kun ei ole kaappiin laittanut.
Tapailunainen kirjoitti:
Minun tapailumies joka on 47 v ja työtön. Sen asunto on aina tip top tosi siisti. Ei likaisia astioita koskaan keittiössä ja mies kyllä siivoo kiitettävästi. Vessakin on siisti että siellä voi asioida. Ekaa kertaa kun menin tapailumieheni luokse niin pelkäsin että on epäsiisti ja käännyn heti takaisin kotiin. Tapailumieheni osaa ja jaksaa kyllä siivota tosi usein ja kuulemma on sanonut ettei tykkää likaisuudesta. Keittiön pitää olla aina siisti. Yleisilme on siisti vaikka tuolilla on kasa pestyjä vaatteita välillä ollut kun ei ole kaappiin laittanut.
Työttömällä onkin aikaa puunata.
Vierailija kirjoitti:
Tapailunainen kirjoitti:
Totta periaatteessa mutta tapailumieheni on kalastaja ja kalastaa näin kesälläkin voi mennä 8 tuntia 5 päivänä viikossa jos sää sallii kalastukseen. Niin oli viime vuonnakin. Ehtii kyllä siivota kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tapailunainen kirjoitti:
Useinkaan ei vaikuta olevan väliä, onko aikaa vai ei. Jos ihminen on tottunut elämään lian ja roskan keskellä, niin se on hänelle kotoisaa ja kaikki sen siistimpi on neuroottista ylisiivoamista.
Sitä ajattelee, että kun yhden kerran laittaa paikat tip top, pesee pyykkivuoren tai tiskaa homehtuneen astiakasan jne. niin se mies (tai nainen) siitä sitten jatkossa skarppaa. Kokemukseni mukaan ei, vaan jatkaa sikailua ihan entiseen tapaan. - Tällainen minä olen, vastaa hän vain.
Minä viestittelin tosi pitkään erään miehen kanssa ja hän antoi aina kuvan, että on siisti eikä siedä likaista kotia. Oli hyvillään, kun kerroin olevani myös puhtautta ja järjestystä rakastava ihminen. Ensimmäisen kerran häneen asuntoonsa astuessani mietin, mitä v*ttua - täysi roskapussi eteisessä, antoi tohvelit jalkaan (kun sisällä ei kannata kävellä pelkissä sukissa lattioiden likaisuuden takia). Astiat "tiskasi" huuhtaisemalla veden alla.
Yök. Mistä näitä ihmisiä sikiää?
Kyllä fiksu mies olisi vaikka siivoojan palkannut kämpän laittamaan kuntoon jos ap:n vierailu olisi hänelle ollut tärkeä. Ihastunut ihminen haluaa näyttää parhaat puolensa. Jos ei tästä välitä niin ei kyllä muustakaan. Ilmeisesti olisi ilmaista siivoojaa sinusta vailla. En alkaisi.
Onko raumalainen "varatuomari" J.I. taas kyseessä?
Kerrankin joku ymmärsi red flagin kun sellaisen itse näki. Todennäköisesti taustalla on masennus. Käskyllä on aivan samanlainen kämppä, auto, jne. Kaikki periaatteessa siistiä- irtonaista ryönää ja sotkua ei ole. Kaikki pinnat vaan on tauhkassa. Ei sellaiseen kuntoon mene tavarat ihan hetkessä.
Et siis aikaisemmin haistanu hänestä, että polttaa sisällä?
Ihanaa ylimielistä flexausta, juu gou girl