Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen likainen asunto

Vierailija
06.05.2023 |

Ihana ihminen mutta miehen asunto osoittautui oksettavan likaiseksi. Oli kyllä siivonnut siten että kaikki tavarat olivat paikoillaan. Ei ollut oluttölkkejä tai pizzalaatikoita lojumassa.

Mutta. Keittiön kaikki pinnat olivat ruskeita liasta. Kaikki ovat jonkun ruskean peitossa. Kahvinkeitin niin likainen etten voinut siihen koskea.

Kaiken lisäksi mies oli polttanut sisällä tupakkaa ja nyt se haju on tarttunut vaatteisiin ja tukkaan.

Miehelle sanoin, että minun seurassa saa luvan mennä parvekkeelle tupakille.

En pääse tästä yli. Kaikki kiinnostus lopahti.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha ettei viitsi edes ensivierailua varten tsempata sen verran että siivoaisi läävänsä...

Vierailija
22/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaile ketään. Silloin ei ole mitään valitettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS? Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Ei kun oli vaan kokeilu mut ei tuosta ollut mihinkään tuollaisena. On joskus yritettävä ja annettava mahdollisuus rakkaudelle.

Vierailija
24/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaatuisi siihen tupakointiin jo ensitreffeillä. Se on nykypäivänä niin vahva wt-leima.

Vierailija
25/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ne on ne tupakkia kiskovat ranet kyllä niin ihania mut tosiaan se elämän hallinta muuten on vähän niin ja näin

Vierailija
26/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä nyt on ap:n ongelma? Kinnostus on lopahtananut joten se siitä. Käyt suihkussa ja peset pyykit niin tupakanhajustakin pääset eroon.

Vierailija
27/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha ettei viitsi edes ensivierailua varten tsempata sen verran että siivoaisi läävänsä...

Kertoo paljon kuinka kiinostunut on ap:stä. Itsekkin saattaisin luututa vain pintapuolisesti jos joku tinder Heikki olisi tulossa kylään. Auta armias jos joku Ralph Fiennes olisi tulossa niin olisi kyllä asunto killotettu lattiasta kattoon, samoin kun minut päästä varpaisiin.

Ei kai kukaan enään polta sisällä🤢

Vierailija
28/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Olisit kyllä haistanut jo hänen vaatteistaan ja ihostaan, että hän tupakoi ja elää pinttyneen lian keskellä.

Vierailija
29/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitäisi hälytyskellojen soida likaisesta kodista.

Vierailija
30/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kiinnostus lopahti. Aloin edelliseen suhteeseen ihanan miehen kanssa, jonka asunto vain oli likainen. Alkuun oli mukavaa aina puunailla rakkaalle asunto kuntoon, mutta eivät hänen tapansa sillä minun puunaamisella muuttuneet.

Pian tapaamiset hänen luonaan alkoivat tuntua työleiriltä, ja itse hän ei nähnyt tarvetta pitää edes ensivierailun kaltaista siisteystasoa. Ei vienyt roskia koskaan, söi aina samoista likaisista astioista. Ei pessyt edes pyykkiä, mikä tuli todella inhottavana yllättyksenä.

Mietin, oliko ensimmäisen kerran edes jonkinlainen järjestys, vaikka likaista olikin, ehkä jonkun aiemman naisen puurtamisen tulos.

Älä ala samaan!

Onneksi kovin moni nainen ei tarvitse tuota varoitusta.

Vierailija
31/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äidit jotka luette tätä: opettakaa lapsenne siivoamaan jo kotona. Jos lapsi ei omassa asunnossaan siivoa, olette ainakin tehneet voitavanne.

Toisaalta tuollaisilla poikkeusyksilöillä taitaa olla mielenterveyden häiriöitä.

Vierailija
32/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei välitä siivota lääväånsä kutsuessaan potentiaalisen tapailukumppanin käymään ei osoita minkäänlaista kunnioitusta toista kohtaan. Ehkä hän ei edes tajua mitä sama kunnioitus tarkoittaa. Ei siinä miehen mukava luonne auta kun istut pkaisella sohvalla ja tuijotat pinttynyttä keittiötä. Enkä viitsi edes ajatella millainen vuode on...

Vierailija
33/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Ei muutu!

Vierailija
34/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse! Ei muutu!

Mies luultavasti mielellään lainaa lenkkareitaan että ap jaksaa juosta mahdollisimman kauas. Rööki huulessa sitoo vielä kengännauhat ja antaa kevyen potkun persuksille että ap pääsee vauhtiin.

Vierailija
35/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni luona oli myös likaista. Siivosi tasan silloin kun lapset tulivat hänelle. Yhteisessä kodissamme siivoaa ihan normaalisti. Ei vain nähnyt syytä siivota itselleen. Tupakkaa hän ei tosin polta.

Vierailija
36/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaatuisi siihen tupakointiin jo ensitreffeillä. Se on nykypäivänä niin vahva wt-leima.

Musta on vahva wt-leima myös nuuskaaminen ja alkoholin käyttö. Kaikki huumeet on tosi wt. Miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaa tuhota kroppaansa, varsinkaan jonkun viinin muodossa. Hyi. :o

Vierailija
37/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ja naiset, pysykää kovina.  Tollaset suttupytyt kuuluu kaatikselle. Ne jos ketkä EI ikinä opi. Säästytte eroamisen vaivalta  porcaicta.

Vierailija
38/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap paljasti olevansa weetee

Jos yhtään lohduttaa, meillä muilla on paremmat miehet

Tämä. Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
39/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallista taisi olla kiinnostuksesi. Puhu miehen kanssa asiasta? Ei minulla ainakaan kemiaa liian monien ihmisten kanssa ole.

Vierailija
40/53 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niin, että sotkuinen ja epähygieninen ympäristö/itse kertoo aina jonkinasteisista mielenterveysongelmista. Lähempää tuttavuutta en halua sottapyttyjen kanssa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi