Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut nyt kaksi viikkoa Dallasissa, täällä joka puolella "avustajakoiria" jotka siis pääsevät ihan kaikkialle, mikä tahansa syy melkein kelpaa että saa koiralle avustajakoira- statuksen- sama saatava Suomeen!

Vierailija
05.05.2023 |

Esimerkiksi täällä huumeriippuvuus katsotaan vammaksi ja huumeriippuvainen vammautuneeksi joka saa pitää avustajakoiransa mukana kaikissa tilanteissa.
Kaupoissa sekaisin ihmisiä ja koiria, ravintoloissa iloinen haukunta.

Avustajakoiran syrjiminen tuottaa valtavat maksut viimeistään oikeudessa joten eilenkin illalla käydessäni pienessä keskustan mäkkärissä niin laskin 18 erilaista koiraa siinä ajassa kun aterioin.

Hotellissa koiria kaikkialla samoin elokuvateatterissa oli useita koiria kun katsoin elokuvan!

Ihan mahtavaa ja tätä toivon Suomeenkin!
Inhottavaa liikkua Suomessa koiran kanssa kun ei voi piipahtaa kauppaan tai ravintolaan tai kahville kun koiria syrjitään.
Elokuvia katsellessa mukava kun koira vieressä turvana vaikka saattaakin räjähtää haukkumaan jos elokuvassa vaikka näytetään koiraa.

Koirien syrjiminen lopetettava Suomessakin ja helpommin voitava myös Suomessa myöntää avustajakoiran titteleitä koirille joiden lähi-ihmisillä rajoitteita. Esimerkiksi sosiaalisten tilanteiden pelko usein helpottaa avustajakoiran kanssa ja ihminen uskaltaa mennä ihmisten pariin koiransa kanssa, kirjastoon, kahvilaan kuntosalille, uimahalliin.

Jotkut valittavat allergioista mutta kuinka totta ne allergiat oikeasti ovat ja voidaanko väittää että allergisilla enemmän oikeuksia kuin vaikka nepsy- ihmisellä tai sosiaalisten tilanteiden jännittäjillä?

Terveisin koirista pitävä sinkku jonka harrastamista ja sosiaalista elämää syrjintä rajoittaa valtavasti!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on sairaus. Lähes jokaisen amerikkalaisen pitäisi saada avustajakoira.

Vierailija
22/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko allergiat totta? Kuule kyllä on. On mitä suurimmassa määrin. Se ei ole mikään keksitty juttu.

Olen todella allerginen koirille ja saan oireita jo siitä, kun koiranomistajan vaatteiden mukana tulee jotain pölyä tai hilsettä vai mitä lie, vaikka koirakaan ei olisi mukana.

Olen hoitaja terveyskeskuksessa ja jatkuvasti kärsin tuollaisista tilanteista asiakaskohtaamisissa.

Kannattaa hoitaa se lääkitys kuntoon niin ei normi elämä tuota niin paljoa kärsimystä.

Ei astmaa pysty parantamaan lääkkeillä, niillä vain helpotetaan oloa. Ja joku eläinkontakti laukaisee helposti hengenahdistuksen lääkkeiden ylikin.

Oletin, että minulla oli astma, koska oli kaikki oireet, kun lopetin gluteenin ruokavaliosta, niin astma poistui, olinkin allerginen gluteenille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko allergiat totta? Kuule kyllä on. On mitä suurimmassa määrin. Se ei ole mikään keksitty juttu.

Olen todella allerginen koirille ja saan oireita jo siitä, kun koiranomistajan vaatteiden mukana tulee jotain pölyä tai hilsettä vai mitä lie, vaikka koirakaan ei olisi mukana.

Olen hoitaja terveyskeskuksessa ja jatkuvasti kärsin tuollaisista tilanteista asiakaskohtaamisissa.

Kannattaa hoitaa se lääkitys kuntoon niin ei normi elämä tuota niin paljoa kärsimystä.

Ei astmaa pysty parantamaan lääkkeillä, niillä vain helpotetaan oloa. Ja joku eläinkontakti laukaisee helposti hengenahdistuksen lääkkeiden ylikin.

Oletin, että minulla oli astma, koska oli kaikki oireet, kun lopetin gluteenin ruokavaliosta, niin astma poistui, olinkin allerginen gluteenille.

Gluteenilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että eläinkontakti salpaa hengityksen.

Vierailija
24/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tää sopis mulle. Harvempi saa oireita villakoirasta.

Vierailija
25/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siitepölyallergiset voivat elää ja liikkua missään siitepölyaikana?

Ehkäpä näiden eläinallergisten pitäisi saada jotain opastusta heiltä. Ja ottaa lääkkeensä.

Emme me niin paljon ulkona liikukaan, ja pitää käydä suihkussa aina ulkona käynnin jälkeen ja huuhdella siitepölyt hiuksista ja iholta. Onneksi kuitenkin koivut harvemmin kasvavat sisätiloissa.

Vierailija
26/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahalleissa olisi kyllä kiva jos olisi myös lemmikkivuoroja että saisi mennä koiraa uittamaan ja koiran kanssa altaaseen.

Varmasti isosti tulee Suomeenkin tämä trendi

Nii oias kiva uida koiranpaskojen kanssa

Vierailija
27/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suurin osa suomalaisista naisista

Vierailija
28/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Suomen laihoja miehiä tämä ei tietenkään koske.

Vierailija
29/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se ihan kiva syödä mäkkärihamppari koirankarvoilla höystettynä.

Vierailija
30/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole vinkumassa avustajakoiraa

Vierailija
31/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia.

Vierailija
32/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia.

Ja naiset ovat niin paljon lihavempia että keskimääräinen BMI on kuitenkin sama.

Vierailija
34/57 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitteko koirianne vai miksi ne pitää saada kaikkialle aina mukaan?

Vierailija
35/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitteko koirianne vai miksi ne pitää saada kaikkialle aina mukaan?

up koirannussijoille

Vierailija
36/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanhan mä myös ottaa mun hevosen kaikkialle? Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä.

Vierailija
37/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI mitään koiria YLEISIIN tiloihin, "se on kiltti" Niinpä vaan hyökkäsi ahteriin kiinni kun menin ohi! Sairaalareissu, piikit ja antibiootit, takaisinmaksua ei ole kuulunut ei näkynyt! EN edes tehnyt mitään, menin ohi!

Vierailija
38/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jo nyt aivan liikaa koiria. Ainoat hyväksyttävät ovat poliisi-, vartija - ja sokeain opaskoirat. Muut on hankittu vain omaa erinomaisuutta osoittamaan. Ja häiritsemään normaali-ihmisiä.

Vierailija
39/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan sitten mun kuningasboan myös joka paikkaan, eikai se haittaa, jos se hotkaisee välipalaksi jonkun räksyttävän pikku rakin? 🐍

Vierailija
40/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat kuluttaa elämänsä aikana luonnonvaroja yhtä paljon kuin omistaisi henkilöauton. Mua aina huvittaa kun ollaan niin viherpiipertäjää, kasvissyöjää ja vegaania, kun lihansyönti tuhoaa maapallon, ja sitten omistetaan vuffe tai kaksi, ehkä enemmänkin. Kaikki niidenkin ruoantuotanto (jotka sisältää eläinperäistä ainesta!), ylimääräinen rekvisiitta, tavarat jne vaativat yhtälailla maapallon luonnonvaroja. Ja mihin tarkoitukseen? Että saa pitää hyödytöntä haukkua pienessä kerrostaloyksiössä itsensä virkistykseksi. Voi luoja oikeesti. Metsästyskoirat, opaskoirat, huumekoirat asia erikseen, niillä on funktio. Seuraa ja pää kuntoon saadaan muullakin keinoin kuin tukeutumalla koiraan julkisissa tiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi