Mitäpä edessäni seuraavaksi?
Merkitseekö elohiiren hypintä toisessa silmässäni noin parin viikon ajan silloin tällöin jotain vakavampaa?
Entäpä samanpuoleisen nenän sieraimen verenvuoto miltei päivittäin saman ajan puitteissa?
Olen vuosikymmeniä kärsinyt ajoittaisista allergiaoireiluista, ja minulla on käytössäni erilaisia lääkärien määräämiäkin reseptillä saatavia allergialääkityksiä. Olen ajatellutkin, että onkohan nuo aluksi mainitsemani oireilut tulleet jo vuosien ajan käyttämistäni ajoittaisista allergialääkityksistä. Käyttämissäni allergian hoitoon tarkoitettavissa lääkityksissä on lääkärin reseptillä saatavia mm. nenäsuihkeita, ja apteekista saatavia itsehoitolääkkeitä allergiaoireisiini esim. silmätippoja allergisiin oireisiin.
Toisaalta allergioiden tutkinta on ollut vähän sinne ja tänne-meininkiä lääkärien taholta jo vuosien ajan.
Olen kerran kokenut kasvohermohalvauksenkin vuosia sitten ja en todellakaan haluaisi kokea sitä uusintana.
Kommentit (6)
Koska sulla on ollut aiemmin kasvohalvaus ois siinä tapauksessa syystä myös käydä lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitattu verenpaine?
Eipä ole verenpainetta mitattu pitkään aikaan, ja itseasiassa en edes muista milloin viimeksi lääkäri on mitannut verenpaineeni.
Oma kotikäyttöinen verenpainemittari minulla on, mutta se alkaa olla jo vanha kapistus, toimii kylläkin, mutta näyttääkö ihan oikeat lukemat enää?
Ap.
Allergiasta hyvin todennäköisesti johtuu. Osta kosteuttavia tippoja silmiin ja a vitamiini suihketta nenää. Allergialääkkeet kuivattaa limakalvoja, mutta älä jätä käytöstä pois jos niille on tarvetta.