Mitä mieltä ihmisestä jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin työ?
Kommentit (77)
Nämä sellaiset elättävät ne ihmiset, jotka eivät vielä nelikymppisinäkään ole olleet päivääkään töissä. Eivätkä tule koskaan menemäänkään. Mitä mieltä heistä sitten voisi olla?
Mistä minä tiedän. En niitä nää vapaa-ajalla :D Kjeh kjeh
Hyvä että on jotain sisältöä elämässä. Toivottavasti eivät kuitenkaan hanki lapsia.
Mallikansalainen ja samaan pitäisi kaikkien pyrkiä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että on jotain sisältöä elämässä. Toivottavasti eivät kuitenkaan hanki lapsia.
Toivottavasti sinunlainen ei koskaan hanki lapsia.
Pelkäsin tuollaista tulevaisuutta nuorena kaikista eniten, enemmän kuin työttömyyttä. Nyt antaisin mitä vaan, että olisi työ, edes jonkin aikaa, vaikka olisinkin vapaa-ajalla yksinäinen.
Tottunut pärjäämään itsekseen ja takomaan silloin, kun rauta on kuumaa.
Hänhän elää juuri miten pitääkin. Eläkkeellä on sitten aikaa muihin asioihin, harrastuksiin yms. Mutta jos lapsia haluaa niin ne kannattaa tehdä siinä työn lomassa, seksi on aika nopea suoritus joka tapauksessa.
Mun mies. Sitä pitää aina suostutella tekemään mitään muuta kun 80h vko duunia.
Mutta, suhde toimii koska osallistuu kuitenkin kaikkeen mitä yhteisessä kaveriporukassa järjestän joten mikäpä siinä. Ja jää sille 40h viikossa aikaa olla minun kanssani. Olen introvertti joten en koe tarvivani tuon enempää aikaa miehen kanssa.
Parempi kuin ihminen jolla on sisältönä vain työttömyys ja töiden välttely.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin tuollaista tulevaisuutta nuorena kaikista eniten, enemmän kuin työttömyyttä. Nyt antaisin mitä vaan, että olisi työ, edes jonkin aikaa, vaikka olisinkin vapaa-ajalla yksinäinen.
Etkä antaisi.
Moni istuu töissä täällä vauvapalstalla. Että mahtuu sinne töihin tosiaan monenlaista muutakin, kuin vain se työ.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he hanki. Ovat siihen liian vastuuntuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Työn kautta tulee työyhteisö, asiakkaat ym. eli paljonkin sisältöä. Lisäksi töissä viihtyvän toimeentulo on todennäköisemmin turvattu.
Työyhteisöt on usein myrkyllisiä ja asiakkaat hanurista
Miksi siitä pitäis olla jotain mieltä? Ihmisen oma valinta sellainen
Työ sana sisältää sanan yö, joka on outoa siihen nähden että osa korostaa päivätyötään ja aamuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Voithan alkaa poikimaan aikuisten elättämänä.
Vierailija kirjoitti:
Työ sana sisältää sanan yö, joka on outoa siihen nähden että osa korostaa päivätyötään ja aamuja.
Sana hely sisältää sanan yle, mikä on outoa, sillä Ylen budjetti on 550 miljoonaa vuodessa.
Työn kautta tulee työyhteisö, asiakkaat ym. eli paljonkin sisältöä. Lisäksi töissä viihtyvän toimeentulo on todennäköisemmin turvattu.