Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asukokonaisuutesi "arvo"

Vierailija
05.05.2023 |

Istuin tänään junassa ja jäin laskeskelemaan että paljonko mulla on rahaa päällä jos kaikki olisi uutta. Jotenkin hämmennyin kuinka paljon summa oli. En ole shoppailija ihminen ja kaikki tän päivän kamppeet ainakin 5 vuotta vanhoja sukkia lukuunottamatta. Paljonko sulla oli tänään "materiaalista" rahaa päällä/mukana?

Reppu 80e
3 kerää lankoja ja puikot 40e
Kengät 100e
Housut 30e
Takki 150e
T-paita 10e
Sateenvarjo 10e
Alusvaatteet ja sukat 60e
Kuulokkeet 350e
Puhelin 420e

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita n. 7 € alesta

Pitkikset n. 10 €

Alushousut n. 4 €

Sukat lahjaksi saatu

Ei liivejä, koska kotona :D

Vierailija
42/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki 180e

Mekko 50e

Sukkahousut 8e

Kengät alennuksella 35e

Laukku alennuksella 350e

Sormuksista en tiedä, ne ovat perintöä

Korvakorut 60e

Rannekello 150e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varatuilla naisilla ja mammoilla halvat alkkarit heh heh

Mietin vähän samaa. Itsellä jo tavalliset rintaliivit maksaa yksistään 120-160 euroa, alushousut 30-60 euroa. Mistä te suuririntaiset suomalaiset naiset oikein saatte tuohon hintaan alusvaatteita?

Mä olen siis varattu (naimissa) ja mies ja lapsi kutsuu mua mammaksi (1 lapsi) eli en mä nyt ihan tuohon kategoriaan laskeudu. 

Nyt ei tosin ole alusvaatteita eikä oikein muutakaan päällä kuin kolme asiaa. On vaaleansininen H&M pitsimekko, ostettu kirpputorilta ja maksanut 60 snt. Lisäksi äidin neuloma vaalean harmaa paksu villatakki (100 % villaa, painaa kuin synti ja tulee 10 vuotta täyteen) ja veikkaisin tämän materiaalihinnnaksi silloin noin 70 euroa + työtunnit. Vihki- ja kihlasormukset on yhteensä 30 000 euroa. 

Tuli tässä olo, että ollaan kai vähän paremmin toimeen tulevia kun on varaa ostaa tuollaisia kalliimpia asioita ilman, että talous edes hetkahtaa tuosta. 

Vierailija
44/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit 75eur

Neule 670eur

Alusvaatteet yht max 100eur

Kello 2000 eur

Sormukset 5000eur

Tohvelit 85eur

Vierailija
45/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vähän samaa. Itsellä jo tavalliset rintaliivit maksaa yksistään 120-160 euroa, alushousut 30-60 euroa. Mistä te suuririntaiset suomalaiset naiset oikein saatte tuohon hintaan alusvaatteita?

Mä olen siis varattu (naimissa) ja mies ja lapsi kutsuu mua mammaksi (1 lapsi) eli en mä nyt ihan tuohon kategoriaan laskeudu. 

Nyt ei tosin ole alusvaatteita eikä oikein muutakaan päällä kuin kolme asiaa. On vaaleansininen H&M pitsimekko, ostettu kirpputorilta ja maksanut 60 snt. Lisäksi äidin neuloma vaalean harmaa paksu villatakki (100 % villaa, painaa kuin synti ja tulee 10 vuotta täyteen) ja veikkaisin tämän materiaalihinnnaksi silloin noin 70 euroa + työtunnit. Vihki- ja kihlasormukset on yhteensä 30 000 euroa. 

Tuli tässä olo, että ollaan kai vähän paremmin toimeen tulevia kun on varaa ostaa tuollaisia kalliimpia asioita ilman, että talous edes hetkahtaa tuosta. 

Esimerkiksi Tokmannilta saa isompiakin rintaliivikokoja. Sekä edullisia alushousuja.

Vierailija
46/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä seggsiä alkkarit jalassa harrasteta

Vierailija
47/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa varmaan apple watch 4 on kallein, kengät joku 100e. Eli joku 300e max.

Akateeminen yrittäjä. Vaatteilla en koreile, rahat menee harrastuksiin.

Vierailija
48/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies rakastaa mua, ei mun alkkareita!

Vierailija
50/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kymppejä. Suurin osa kirpparilta ostettu.

Vierailija
51/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän piti vastata mitä asusi arvo olisi jos se olisi uutta. Tylsä lukea nyt näitä, että 0 euroa kun sain kaiken ilmaiseksi. Onhan ilmaisellakin vaatteella jokin arvo., varsinkin jos miettii sen olevan uusi. Mulla on työnantajan tarjoamat vaatteet ja muita työvälineitä päällä. Ei nää mulle mitään maksanut, mutta pelit ja vehkeet ovat noin 3500 euron arvoiset, ehkä jopa kalliimmatkin.

Vierailija
52/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bokserit 3 euroa

T-paita 10 euroa

Sukat 2 euroa

53/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat 100,-

Alushousut 20,-

Sukat 15,-

Viskoosipitkikset 40,-

T-paita 40,-

Fleecetakki 100,-

Silmälasit 900,-

Yht n. 1200

Vierailija
54/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni voi pukeutua 30€ pitsistringeihin halutessaan. Itse en halua maksaa epämukavista pikkareista noin paljon.

Vierailija
55/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä yllä ei ole kuin noin 15€. Poislukien ranteessa oleva 300€ aktiivisuusranneke.

Vierailija
56/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, teijän lumputhan on kalliimpia kun eläkkeet.

Vierailija
57/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä Andiatan Cashmere villakangastakki maksoi noin 400 euroa, kengät 120 euroa, mekko 60 euroa ja laukku 100 euroa, rintaliivit 40 euroa.

Hauskaa! olen nro 6. Olemme täysin eri planeetoilta rahankäytön suhteen mutta rintaliivit ovat samaa hintaluokkaa. Ilmeisesti sinä et panosta niihin. Minun on pakko muuten ostaisin 10-15 liivejä alerekistä.

Vierailija
58/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut Bonprix, monipakkauksesta kappalehintana n. 5 e

Rintaliivit Bonprix, monipakkauksesta kappalehintana n. 12 e

Kotihousut lajia Tokmanni/Halpa-Halli n. 15 e (en muista tarkkaan, niin vanhat jo)

T-paita ostettu lempibändin keikalta Frankfurtista torstaina, maksoi 45 e mutta tunnearvo mittaamaton. :D

Villasukat äidin tekemät, en tiedä paljonko langat maksoivat mutta tuskin kovin paljoa

Vierailija
59/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit äitiysvaatekirppikseltä 5e

Collegepaita Lager 157 10e

Rintaliivit h&m 10e

Sukat ja alushousut halpoja, en ala edes arvioimaan.

Vierailija
60/90 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ja rintava keksi nuo urheiluliivit ja useimmiten juuri isotkoot on urheiluliikkeessä alennuksessa ja muutenkin ovat halvempia kuin huonosti istuvat kalliit pitsiunelmat joiden kaaret katkeilevat käytössä. Miksi maksaisin alkkareistakaan enempää kuin parieuroa? Kerran tuhlasin sloggeihun ja niissä on jo reikiä toisin kuin h&m 3kpl paketeissa joita ostin jo paljon ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan