Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin töihin isoon, kaikkien tuntemaan yritykseen: palkka 1600e/kk

Vierailija
05.05.2023 |

Liikevaihto 50 miljardia/vuosi. Työsopimus 3kk. Otin työn vastaan, mutta haen jo toista. Tälläistä nykyajan työelämä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu konserniliikevaihdosta ja eti alan toimintoja ollaan lähivuosina eriyttämässä, koska niillä ei ole paljonkaan tekemistä toistensa kanssa.

Minäkin olin siellä töissä, vuokrafirman kautta toki ja 3kk soppareita ketjutettiin reilu vuosi, kunnes onneksi työllistyin muualle. Tuolla palkalla saa painaa tuotannontehtävissä. Tuotantolaitos sijaitsee Helsingin Vallilassa.

Kuka arvaa yrityksen?

Vierailija
22/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu konserniliikevaihdosta ja eti alan toimintoja ollaan lähivuosina eriyttämässä, koska niillä ei ole paljonkaan tekemistä toistensa kanssa.

Minäkin olin siellä töissä, vuokrafirman kautta toki ja 3kk soppareita ketjutettiin reilu vuosi, kunnes onneksi työllistyin muualle. Tuolla palkalla saa painaa tuotannontehtävissä. Tuotantolaitos sijaitsee Helsingin Vallilassa.

Kuka arvaa yrityksen?

Vallila? Verohallinto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko harjoittelija?

En ole, aiemmin samanlaisista hommista olen saanut 20e/h, nyt 10e/h ja vuokrafirma vetää välistä. Ihan kusetusta.

Eli olet töissä vuokrafirman kautta. Tee työsi hyvin ja yritä päästä itse yritykseen töihin.

Vierailija
24/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osannu neuvotella

Vierailija
25/25 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Itselläkin viimeisin työpaikka valtiolla, ei paljon enempää peruspalkka ollut. Onneksi pääsin opiskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä