Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAARA AALTO epäonnistui musiikki bisneksessä, tuli maitojunalla kotiin, ryhtyy nyt muotiammattiin hyvinvointivalmentajaksi

Kommentit (912)

Vierailija
181/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen voi jäädä unelmiensa vangiksi. Ei osaa ja elää eikä nauttia elämästään koska yrittää vain tavoitella jotain unelmaa.

Kaikki unelmat eivät ole oikeita eikä hyviä.

Joskus joku unelma toteutuessaan tuhoaa ihmisen koska ihminen ei kykenekkään elämään tässä unelmassa.

Vierailija
182/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan ihmeen vihattu täällä

En ole kiinnostunut hänen valmennuksistaan mutta hiton hyvä laulaja on eikö muutenkaan mikään toope.

Ei mikään ihme että on vihattu.

Kun vielä unelmoi briteissä siitä maailmantähteydestä niin mm haukkui Suomen ja suomalaiset.

Rakastaako pitäisi 🤓

Sinutko hän henkilökohtaisesti haukkui julkisesti kun noin vihaat?

Minä olen kuunnellut varmaan 90% haastatteluista mitä on näytetty ja kirjoitettu enkä yhdessäkään ole nähnyt kenenkään haukkumista mutta on puhunut siitä että ei ole saanut alan ihmisiltä kannustusta vaan on yritetty pistää johonkin muottiin johon hän ei halunnut. Tätä samaa on vaatinut lähes jokaisen artistin taustajoukot. Ja onhan tämä suomalainen ilmapiiri ihan järkyttävän ankeaa ja negatiivista. Kaikkien pitäisi olla iskelmälaulajia että pääsee levyttämään.

Sinä mm sitä nyt tässä taas lietsot. Katse peiliin ja tee työtä vihanhallinnan kanssa. Samaa varmaan metelöit nyt Käärijän kohdalla. Ihan järkyttävää luettavaa kaikki Facebookin uutisten kommenttiosuudet. Aivan kuin teinit oksentaisi pahaa oloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan ihmeen vihattu täällä

En ole kiinnostunut hänen valmennuksistaan mutta hiton hyvä laulaja on eikö muutenkaan mikään toope.

Ei mikään ihme että on vihattu.

Kun vielä unelmoi briteissä siitä maailmantähteydestä niin mm haukkui Suomen ja suomalaiset.

Rakastaako pitäisi 🤓

Sinutko hän henkilökohtaisesti haukkui julkisesti kun noin vihaat?

Minä olen kuunnellut varmaan 90% haastatteluista mitä on näytetty ja kirjoitettu enkä yhdessäkään ole nähnyt kenenkään haukkumista mutta on puhunut siitä että ei ole saanut alan ihmisiltä kannustusta vaan on yritetty pistää johonkin muottiin johon hän ei halunnut. Tätä samaa on vaatinut lähes jokaisen artistin taustajoukot. Ja onhan tämä suomalainen ilmapiiri ihan järkyttävän ankeaa ja negatiivista. Kaikkien pitäisi olla iskelmälaulajia että pääsee levyttämään.

Sinä mm sitä nyt tässä taas lietsot. Katse peiliin ja tee työtä vihanhallinnan kanssa. Samaa varmaan metelöit nyt Käärijän kohdalla. Ihan järkyttävää luettavaa kaikki Facebookin uutisten kommenttiosuudet. Aivan kuin teinit oksentaisi pahaa oloaan.

Hän haukkui Suomea ja suomalaisia joka käänteessä.

Eri

Vierailija
184/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmahöttö on ihan väärä ideologia ihmisten valmentamisessa. Tässä tapauksessa se tuntuu myös erikoiselta ratkaisulta, koska valmennusta järjestävä taho ei ole onnistunut edes omien unelmiensa tavoittelussa.

Vierailija
185/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että Saara epäonnistuessaankin saavutti enemmän kuin ap eläessään saavuttaa.

Mitä hän saavutti? On nyt parikymmentä vuotta jauhanut samaa virttä 24/7. Keski-ikäinen mutta henkinen kehitys jämähtänyt jonnekin 12-13 vuoteen.

En tiedä mitä hänelle oikein lapsena tapahtui mutta jokin on mennyt kyllä pieleen ja pahasti. Onko kasattu liiallisia paineita olla ihmelapsi vaikkei eväitä sitten ei oikein ollutkaan? Vai miksi ei kykene tavalliseen elämään ollenkaan.

Saavutti mitä saavutti, mutta joka tapauksessa enemmän kuin AP:n elinaikaiset saavutukset.

Ei se ole saavuttanut mitään.

Vierailija
186/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylä usko yhtään tommosiin life coacheihin kun ne on AINA jotain tyyppejä jotka lähinnä yrittävät itse opiskella elämänhallintaa ja itsestä huolehtimista, ihan dorka ammatti

Vierailija
187/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi. Saara Aallolla menee reaalimaailmassa tod näköisesti 200% paremmin kuin sinulla. 

Vierailija
188/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi niiden nettisivu on kyllä aika härö:

"Alitajunta on se osa mielestäsi, joka huolehtii ruumiisi automaattisista toiminnoista (huh on tosi helpottavaa, ettei sun tarvitse koko ajan käskeä itseäsi hengittämään tai sydäntäsi pumppaamaan, eikö?)"

Alitajunta "pitää valjastaa käyttöön".

Niinkö oikeasti, tähän on Saara Aalto mennyt. Tuo superlupaus, josta odotettiin kansainvälistä tähteä. Ei ole kyllä alitajunnalla tekemistä sydämen tai verenkierron kanssa. Tai siis voihan sitä mitä tähansa höpöjuttua keksiä.

Vierailija
189/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut menestyäkin, nöyrällä asenteella, työnteolla ja oikeanlaisella tiimillä. Ammatti- ihmisillä. Harmi, että nyt joutuu jolksim hölynpöly lifecoach nettikursseilla pärjäämään. Ei noilla muutaman vuoden päästä kukaan itseään elätä.

Kyllä olisi jäänyt ulkomaan keikat ja kisat tekemättä jos olisi nöyrtynyt ja jäänyt Suomessa iskelmälaulajaksi kuten musiikkituottajat halusivat. Ei maailmalla olisi yhtään suomalaista artistia jos kaikki nöyrtyisivät. Suomessa ei vain ole kansainvälistä osaamista joten kukaan ei osaa viedä artisteja ulkomaille.

Vierailija
190/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman ankein maa. Jos uskallat mutta ihan putkeen ei mene, kansalaistoverit uikuttavat, että sieltä se tulee maitojunalla kotiin. Parasta kun sinäkin vain sulkeudut mökkiisi ja juot perjantaisin perseet. Niin muutkin tekee.

"Maailman onnellisin kansa, näkeehän sen naamastansa".

Vierailija
191/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut menestyäkin, nöyrällä asenteella, työnteolla ja oikeanlaisella tiimillä. Ammatti- ihmisillä. Harmi, että nyt joutuu jolksim hölynpöly lifecoach nettikursseilla pärjäämään. Ei noilla muutaman vuoden päästä kukaan itseään elätä.

Kyllä olisi jäänyt ulkomaan keikat ja kisat tekemättä jos olisi nöyrtynyt ja jäänyt Suomessa iskelmälaulajaksi kuten musiikkituottajat halusivat. Ei maailmalla olisi yhtään suomalaista artistia jos kaikki nöyrtyisivät. Suomessa ei vain ole kansainvälistä osaamista joten kukaan ei osaa viedä artisteja ulkomaille.

Hänellä ei niitä ulkomaankeikkoja kuule juuri ollut. Jonkun syrjäkylän joulukadun avajaiset.

Viisureissu tuli kyllä ihan suomalaisilta.

Vierailija
192/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmahöttö on ihan väärä ideologia ihmisten valmentamisessa. Tässä tapauksessa se tuntuu myös erikoiselta ratkaisulta, koska valmennusta järjestävä taho ei ole onnistunut edes omien unelmiensa tavoittelussa.

Saara itse sanonut monta kertaa että on saavuttanut kaikki unelmansa musiikissa. Sinäkö se määrittelet tai päätät että eipäs ole saavuttanut koska ei ole menestynyt kuten SINÄ halusit? On tämä ihmeellinen narsisti-aikakausi kun jokaisen pitäisi elää kuten "minä" haluan tai muuten on valehtelija. Kyllä huomaa taas tästäkin keskustelusta että ei ole häävi ÄO suomalaisilla. Ei voi kuin nauraa 😄.

Vierailija
193/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara itse sanonut monta kertaa että on saavuttanut kaikki unelmansa musiikissa. Sinäkö se määrittelet tai päätät että eipäs ole saavuttanut koska ei ole menestynyt kuten SINÄ halusit? On tämä ihmeellinen narsisti-aikakausi kun jokaisen pitäisi elää kuten "minä" haluan tai muuten on valehtelija. Kyllä huomaa taas tästäkin keskustelusta että ei ole häävi ÄO suomalaisilla. Ei voi kuin nauraa 😄.

Suuri kansainvälinen tähti hänen unelmansa oli. Ei tullut edes menestynyttä kotimaista tähteä.

Vierailija
194/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei niitä ulkomaankeikkoja kuule juuri ollut. Jonkun syrjäkylän joulukadun avajaiset.

Lukisit sinäkin välillä jotain muutakin kuin vauvapalstalta solvauksia. Tietäisit asioita oikeasti niin ei tarvitsisi keksiä asioita jotta pääsee omaa pahaa oloaan purkamaan julkkikseen.

Vierailija
195/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisit sinäkin välillä jotain muutakin kuin vauvapalstalta solvauksia. Tietäisit asioita oikeasti niin ei tarvitsisi keksiä asioita jotta pääsee omaa pahaa oloaan purkamaan julkkikseen.

Ei hänellä ollut mutään keikkoja. Se ns ura jäi haaveeksi ihan samasta syystä kuin Suomessakin.

Vierailija
196/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo höpinä on täysin omaa tulkintaasi. Ei puutu enää kuin se perinteinen kateus-viittaus.

Vierailija
197/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri kansainvälinen tähti hänen unelmansa oli. Ei tullut edes menestynyttä kotimaista tähteä.

Määrittele menestynyt kotimainen tähti? Itsensä on elättänyt laulamalla vuosikausia. Oletko sinä?

Vierailija
198/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta se voi jankuttaa mahalaskunsa jälkeen?

Vierailija
199/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo höpinä on täysin omaa tulkintaasi. Ei puutu enää kuin se perinteinen kateus-viittaus.

Jos kateuteesi viitataan niin usein, että oikein perinteeksi muodostuu, niin sopisi katsoa peiliin.

Vierailija
200/912 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tulkintaasi oli sinunkin höpinäsi, todella kaukaa haettua tulkintaa, sanoisin että täysin keksittyä soopaa. Et sinä kateellinen ole, olet mt ongelmainen vihasi kanssa. Kannattaa käydä juttelemassa jollekin ja työstää ihmisvihan syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi