SAARA AALTO epäonnistui musiikki bisneksessä, tuli maitojunalla kotiin, ryhtyy nyt muotiammattiin hyvinvointivalmentajaksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5108e7aa-16a5-4ebb-bbac-a251f0…
Mitä mieltä olette?
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele Saaran päätöstä ryhtyä hyvinvointivalmentajaksi. On varmaan saanut muiden pahoinvoinnista niin paljon omaan niskaansa, että haluaa kantaa kortensa kekoon.
Näissä bisneksissä se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Hymyssä suin olen kuunnellut, kun joku Sarasvuo latelee itsestäänselvyyksiä ja kuittaa itselleen jumalattoman palkkion.
Tää Saaran kiusaaminen koskettaa varsinkin nyt, kun on vasta luettu lehdistä Jasmin Voutilaisesta ja miten rajua nettikiusaamista joutui kestämään. En voi edes kuvitella mitä Saara joutuu sietämään.
Tämä palsta on vain jäävuorenhuippu ja me unohdetaan tämä, kun lähdetään täältä tänään. Saaralle ja monelle muulle kiusaaminen on JOKAPÄIVÄISTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisuus. "Kun minäkin elän tylsää ja tavallista elämää , niin kaikkien muidenkin pitää".
Kun ihmisellä on hauras mielenterveys, se tavallinen ja turvallinen elämä kannattelee paremmin kuin epävarma yrittäjyys ja suuruudenhulluus.
hautaan päättyy molemmat
Mutta tolla pelillä paljon aiemmin ja suuremman tuskan ja kärsimyksen kautta.
Toki ei niillä mitään kuluja tuossa pyöri.
Helvettiäkö sinäkään olet sellaisia ennustamaan.
Saatat ite kuolla lonkka murtuneena maaten, kuset housussa lääkittynä ja sidottuna viimeset 10v elämästä vaikka kuinka kiltisti yrittäisit elää. Ei sitä kukaan voi tietää kuinka täältä kukin lähtee
Heillä on kaikki toimeentulo kiinni tuossa.
Isänsä teki jo konkurssin.
Yrittäjyys on raskas kakku. Sanna Kiisken kohtaloa tuskin kukaan hänelel toivoo.
Törkeä kommentti myös Sanna Kiiskeä kohtaan. Toivon Sannallekin vain ja ainoastaan kaikkea hyvää elämässä.
Olisipa ihmiset kiltimpiä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kenenkään per settä kutittaa mitä Aallon Saara elämällään tekee? Hohhoi 😀
Tämä on kyllä hauska palsta sillä täällä päivästä ja vuodesta toiseen keskustellaan muista ihmisistä mutta jos keskustellaan äippien idoleista niin sitten tulee näitä viestejä joissa ihmetellään miksi täällä keskustellaan muista ihmisistä.
Niin, jotkut eivät ole henkilötasolla näitä vastaan, vaan tällaista ilmiötä. En ole myöskään sen jälkeen avannut Spotifya, kun heidän diilinsä Joe Roganin kanssa vuosi julkisuuteen. Koska en halua rahoittaa edes välillisesti moista.
Onko Saaralla ja Merillä nyt yhteinen työ. Ennen Meri oli Saaran manageri.
Iltalehti riepottele ja kiusaa tekemällä näitä törkyjuttuja ja klikkiotsikoita. Median riepottelu on välillä karmaisevaa tiettyjen ihmisten kohdalla.
Sopii Saaran imagoon. Hänhän on hyvinvoinnin perikuva! Varsinkin jenkeissä on tosi yleistä, että menestyneet julkkikset ja muut ihmiset on rakentanut myös hyvinvointibisnestä siihen oman brändin ympärille. Antti Tuiskukin hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkaat ja intohimoiset ihmiset todellakin elää niin suurella liekillä, että kyllä siinä varmasti välillä ollaan aika vereslihalla. Se vähän niinkuin kuuluu siihen luonteenlaatuun, jonka ansiosta parhaimmillaan tehdään myös niitä huippu upeita juttuja.
Ei tavallinen , tasaisen harmaa hiirulainen koskaan voi käsittää tätä.
Elää teidän fanien kustannuksella. Kukaan muu ei hänen valmennuksiaan osta. Ei toki ole ainoa has been, joka näin tekee.
En ole kenenkään fani, mutta inhoan tätä Saaran systemaattista anonyymia nettikiusaamista. Oikeastaan mulle on ihan sama kuka on kiusauksenkohde, haluan puolustaa ihan jokaista.
Kukaan ihminen ei ansaitse tämmöistä sontaa niskaansa jatkuvasti. Vuosikausia.
Ei totuuden kertominen ole kiusaamista. Eikä Aalto ole ainoa, joka yrittää väsätä jotain epätoivoista bisnestä ratsastaen hetken kuuluisuudella. Meriittejä, kun hänellä ja enemmistöllä hyvinvointivalmentajista ei ole.
Sanoo tyypillinen koulukiusaaja...
Vierailija kirjoitti:
Sopii Saaran imagoon. Hänhän on hyvinvoinnin perikuva! Varsinkin jenkeissä on tosi yleistä, että menestyneet julkkikset ja muut ihmiset on rakentanut myös hyvinvointibisnestä siihen oman brändin ympärille. Antti Tuiskukin hyvä esimerkki.
Se johtuu siitä, että ihmiset eivät osta osaamista, vaan mielikuvia. Sen vuoksi "brändi" auttaa myymään rehellistä sontaa kauniisti paketoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että ihmiset eivät osta osaamista, vaan mielikuvia. Sen vuoksi "brändi" auttaa myymään rehellistä sontaa kauniisti paketoituna.
Olen eri mieltä. Tarvitaan aikamoinen määrä hyvinvointia ja psyykkistä kapasiteettia, että voi saavuttaa elämässä jotain niin hienoa kuin vaikka Saara. Tarvitaan valtavasti itseluottamusta, rohkeutta ja erilaisia henkisiä voimavaroja ja uskon, että Saaralla on paljon annettavaa myös muille.
Menestyminen on päänsisäinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Tarvitaan aikamoinen määrä hyvinvointia ja psyykkistä kapasiteettia, että voi saavuttaa elämässä jotain niin hienoa kuin vaikka Saara. Tarvitaan valtavasti itseluottamusta, rohkeutta ja erilaisia henkisiä voimavaroja ja uskon, että Saaralla on paljon annettavaa myös muille.
Tuollaisia hyväuskoisia hölmöjä juuri nämä bisnekset rahastavat.
Ostakaa ihmeessä valmennuksia sellaisilta ihmisiltä, jotka on itse saavuttanut elämässään jotain tai sellaisilta ihmisiltä, joita arvostatte ja ihailette. Siinä vaaditaan paljon painimista omien pelkojen ja rajoitteiden kanssa. Kuunnelkaa näitä ihmisiä.
Kyllä mä näen Saaran oikein hyvänä esikuvana oikeastaan kenelle vaan.
Saara on aina vaatinut itseltään liikaa. Vaikka suoriutuisi 10 niin pitää pyrkiä vielä parempaan. Silloin se menee korniksi, piiskuri komentaa vielä lisää. Lahjoja on ja paljon on saanut tehdä.
Se riitävän hyvä olisi 10, siihen hän nyt pyrkii. Näin ymmärsin Kioskin ohjelmasta.
Sellainen rento Saara, joka ei tee asioita hampaat irvessä. Ehkä se vielä nähdään, niin toivon 🤎
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa ihmeessä valmennuksia sellaisilta ihmisiltä, jotka on itse saavuttanut elämässään jotain tai sellaisilta ihmisiltä, joita arvostatte ja ihailette. Siinä vaaditaan paljon painimista omien pelkojen ja rajoitteiden kanssa. Kuunnelkaa näitä ihmisiä.
Pitäkään rahat itsellä, menkää metsään ja paistakaa vaikka nuotiolla makkaraa tai vaikka vaahtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hyväuskoinen hölmö ja elämässä eteenpäin menevä ihminen, kuin nettikiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hyväuskoinen hölmö ja elämässä eteenpäin menevä ihminen, kuin nettikiusaaja.
Minun työni onneksi nojaa tieteeseen eikä tunteisiin ja mielikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkään rahat itsellä, menkää metsään ja paistakaa vaikka nuotiolla makkaraa tai vaikka vaahtokarkkeja.
Moni kaipaa apua ja rinnallakulkijaa. Ei tää oo ollenkaan huono juttu, kun miettii miten vaikeaa sitä apua on ylipäänsä saada tänäpäivänä. Kaikki mikä lisää ihmisten hyvinvointia ja onnellisuutta omassa elämässä on ainoastaan positiivista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kaipaa apua ja rinnallakulkijaa. Ei tää oo ollenkaan huono juttu, kun miettii miten vaikeaa sitä apua on ylipäänsä saada tänäpäivänä. Kaikki mikä lisää ihmisten hyvinvointia ja onnellisuutta omassa elämässä on ainoastaan positiivista!
Vähintäänkin outoa, jos rahaa pyytävä b-listan julkkis on se rinnallakulkija. Ei tule ensimmäiseksi mieleen kovin rationaalinen ihminen.
En ihmettele Saaran päätöstä ryhtyä hyvinvointivalmentajaksi. On varmaan saanut muiden pahoinvoinnista niin paljon omaan niskaansa, että haluaa kantaa kortensa kekoon.