Kuvaile työpaikkasi mukavinta ihmistä. Millainen luonne, käytös?
Kommentit (22)
Rempseä, ystävällinen, rääväsuinen, välittävä, suojeleva.
Helposti lähestyttävä, mukava, avulias, hiljainen ja rauhallinen.
Kivannäköinen, avoin henkisesti ja fyysisesti eli mukavaa työmatka "seuraa".
Minä. Huumorintajuinen. Ahkera. Aina ystävällinen kaikille. En ole puhelias joten jaksan kuunnella mitä muilla on sanottavaa, eikä työaika kulu jutusteluun. Huono puoleni on välillä moittia salaa muita joskus ärsyttäviä työkavereita.
Huolellinen, jäsennelty, sees, lämmin. Tuntuu, että oma muistikin toimii paremmin niin lämpimän ja mutkattoman ihmisen läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti lähestyttävä, mukava, avulias, hiljainen ja rauhallinen.
Olisinpa minä tämä.
Onpas kiva ketju! Kiitos AP.
Mulla on kaksi esimiestä joista tykkään. Toinen on tosi räväkkä ja suorasuu. Ottaa myös vaikeat asiat esille tosi selkeästi.
Toinen on todella varautunut ja hiljainen. Tietää paljon, mutta antaa muiden puhua. Sitä ei oikeastaan edes huomaa.
Minun esimies on armollinen ja tukee minua onnistumaan työssä. Lisäksi suojelee alaisiaan tarvittaessa. On oikeudenmukainen.
Melkein eläkeikäinen nainen, joka jaksaa neuvoa, opettaa ja kannustaa. Ei puhu pas*aa kenestäkään. Arvostan.
Ystävällinen, avulias, lempeä, pitkään talossa ollut joten tuntee ja tietää suunnilleen kaiken. 55+ ikäinen nainen. Huumorintajuinen, osaa nauraa itselleen ja kertoo usein hauskoja sattumuksia mitä hänelle on vuosien varrella käynyt.
S-ketjun mainoksessa se SEPPO tuntuu leppoisalta työkaverilta! Missä näitä Seppoja on?
Vierailija kirjoitti:
Minun esimies on armollinen ja tukee minua onnistumaan työssä. Lisäksi suojelee alaisiaan tarvittaessa. On oikeudenmukainen.
Samat sanat, kyllä pomoni on työpaikan mukavin henkilö. Joskus ehkä väärälläkin tavalla lepsu, mutta toisia tukeva asenne ja työnteon mahdollistaminen, alaisten puolustaminen ja ymmärtäväisyys (ja ihan hyvä huumori) vievät kokonaisuuden kirkkaasti plussalle.
Koutsaava, valmentava ja tsemppaava. Haluaa että pääsen urallani eteen päin. Sparrailee ja jeesaa monissa jutuissa. Kyseessä oma esimies.
Vierailija kirjoitti:
Kivannäköinen, avoin henkisesti ja fyysisesti eli mukavaa työmatka "seuraa".
Tällainen olisi kyllä kiva!
t: paljon matkusteleva työläinen
Vierailija kirjoitti:
Pöreähkö, kirpakka, viipyilevä.
Missä hän viipyilee? Onko hän siis aina myöhässä?
Vierailija kirjoitti:
Koutsaava, valmentava ja tsemppaava. Haluaa että pääsen urallani eteen päin. Sparrailee ja jeesaa monissa jutuissa. Kyseessä oma esimies.
Tästä olen kateellinen!
satuolento, kuten joulupukki, ehkö hv tai hp sopisi?
Hyväntuulinen, huomioi jokaisen, läsnä hetkessä.