Omituisimmat vaatevalinnat, joita olette häissä nähneet?
Kommentit (63)
Serkku tuli mun häihin valkosessa pitsimekossa, kukkahärpäke hiuksissa. Se oli aika hämmentävää.
Leggingsit tyrmää joka kerta.
Serkkuni häissä oli nainen kokonaan mustassa mekossa, mikä sinällään ok, mutta myös sukkahousut oli mustat. Pidin kesähäihin aika erikoisena valintana.
Vaaleanpunaiset trikoiset pyöräilyshortsit, t-paita, puuvillaiset nilkkasukat ja avokkaat. Ihan kuin olisi just mökiltä puutalkoista tullut, avokkaat vaan jalkaan niin tulee juhlava vaikutelma.
Paljain jaloin, olkaimeton rantamekko päällä, ei rintaliivejä, vihkiminen KIRKOSSA
Erottui joukosta, ei edukseen, kaikilla muilla naisilla juhlavaatteet päällä
Tennarit, hame, neule ja urheilukello. Hiukset roikkui auki vapaana ja olemus todella arkinen. Häät oli vieläpä astetta hienommat.
No kyllähän näitä erikoisuuksia Suomi-häissä aina näkee. Kaverin häistä jäi mieleen sulhasen sukulaistyttö. Kirkuvan punaiset takkuiset hiukset, joku bändi napapaita, musta minihame ja jäätävät mustat keinonahkaiset tolppakorot. Suttuinen meikki. Kyllähän sitä nuorena pukeutui vaikka mihin, mutta nuoria voisi vähän opastaa, kuinka häihin pukeudutaan.
Törkeän kommentoijan viesti kertoo enemmän hänestä itsestään kuin kenestäkään toisesta ihmisestä. Häpeä!
Vieraalla morsiusmekon näköinen mekko päällä. Muuten kaikki ovat olleet aina hyvinpukeutuneita.
Solvausta, miettikää vähän, mitä puhutte!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huohottavien läskikasojen trikootelttaviittaviritykset mitä ihmeellisimmissä sateenkaaren ja ripulin väreissä.
Niin. Mitäpä lihava naisihminen sitten voisi päälleen laittaa, ellei sellaisen ison mekon, joka väkisinkin muistuttaa telttaa?
Ja sinä pidät sitä omituisena.
Onko sulla joku muu vaihtoehto heille esittää? Esim. joku housuasu? Miltä se näyttäisi? Tiukka mekko? Näyttäisikö paremmalta?
Ja väri pitäisi tietenkin olla joku harmaa tai ruma beessi, eihän häät ole iloinen juhla.
Jos painaisit itse jotain 150 kiloa, et luultavasti haluaisi näyttäytyä missään juhlissa, mutta jos sinua vaatimalla vaadittaisiin tulemaan, niin olisipa mielenkiintoista tietää, mitä laittaisit ylläsi. Tietenkin kierrät tämän tokaisemalla, että et ole läski eikä sun siksi tarvitse sitä miettiä, mutta olisi kohtuullista sitten sun olla arvostelemattakaan isojen ihmisten pukeutumista.
Niin ja en ole läski minäkään, mutta sen verran läheltä tiedän asiasta, että toivoisi ihmisten olevan arvostelematta edes niitä vaatteita, jos lihavuutta arvostelevatkin. Heidän on mahdotonta pukeutua samalla tavalla kuin hoikkien ja normaalipainoisten.
Yritit auttaa, mutta ei mennyt ihan putkeen tämäkään. "En ole läski."
Olen kesällä menossa häihin joissa ei kellään ole pönötysvaatteita (vihkiminen ed. päivänä), on rento juhla kavereiden kesken.
Miehellä pinkeä kauluspaita, joka oli kiristetty valtavan mahan päälle. Sen näköinen että nappi sinkoaa irti hetkellä millä hyvänsä. Ei olisi iso vaiva hakea jostain kolme numeroa isompi paita ennen juhlia, niitä nyt saa mistä tahansa.
Sulhasen äidillä oli musta meshpaita. Ei ollut pukenut alle rintaliivejä tai toista paitaa. Nännit näkyi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olen kesällä menossa häihin joissa ei kellään ole pönötysvaatteita (vihkiminen ed. päivänä), on rento juhla kavereiden kesken.
Tietenkin asia on eri, jos hääpari nimenomaan haluaa rennot häät.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Suomessa on vaikea löytää sopivia häävaatteita? Tunnetussa nettikaupassa mainostetaan satiinipukuja juhliin naiselle, 100% polyesteriä, kelpaako häihin?
Mitä sinne häihin sitten pitäisi laittaa, jos keinomateriaali ei kelpaa? Villaa, silkkiä tai pellavaa ei oikein ole saatavilla. Harva edes menee juhliin pellavassa, kun se rypistyy. t. neuvoton
Tietääkseni kukaan ei ole sanonut, että polyesteri olisi kieltolistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa neuvoa, mistä niitä kauniita häävaatteita saa? Muotiliikkeet myyvät polyesteriä.
Riippuu budjetista. Kirppis, räätäli tai merkkiliikkeet.
Kiitos. Olen käynyt läpi kaikki nettikaupat, joita olen löytänyt. Olen selannut varmaan toistatuhatta mekkoa. Olen tutustunut myös merkkiliikkeiden valikoimiin. Olen kyllä pettynyt. Jos materiaali on oikea, vaate on väärän muotoinen, värinen tai kokoinen tai hinta hipoo pilviä. Ei ihme, että tekokuidut ovat niin suosittuja.
Miehellä farkut ja lenkkarit ja kolme numeroa liian suuri musta puvuntakki.
Ainahan siellä on joku jolla joku trikookolttu tai kokomustaa päällä