Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat vaatevalinnat, joita olette häissä nähneet?

Vierailija
05.05.2023 |

Kertokaa!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omani, aikuisena hävettää.

Olin reilusti ylipainoinen, epävarma 14-v., joka ei tykännyt mekoista ja tai naisellisista vaatteista.

Laitoin päälle vaaleat farkut ja tumman kauluspaidan. Näin jälkeenpäin mietin, miksei äitini pakottanut laittamaan jotain muuta. 

Vierailija
62/63 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan osaa neuvoa, mistä niitä kauniita häävaatteita saa? Muotiliikkeet myyvät polyesteriä.

Onko viskoosi, puuvilla tai modaali siis häissä kielletty? En puhu nyt trikoosta.

Viimeksi taisin itse käyttää Uhanan silkki-puuvillakimonoa.

Nansolta ja R-Collectionilta saa pellavaa, ainakin jälkimmäisellä on myös silkkiä mallistoissaan. Tällä hetkellä r-collectionilla ei kyllä ole kaavoiltaan minua miellyttäviä malleja, vaikka muutama luottovaate on sieltä.

En muuten taida itse tällä hetkellä omistaa ihan suoraan kesähääkelpoista kolttua, moni vähän hienompi vaatteeni on musta tai hieman kylmemmät sään edustusvaate. Mainittu kimono on kovassa käytössä kulunut arkivaatteeksi ja ihana sellainen onkin.

Kiitos. Täytyypä katsella. Viskoosi on kai hyvä materiaali, mutta pelkkä puuvilla tuntuu vähän arkiselta. Silkki-puuvilla on jo hyvä. Modaalista en tiedä. Usein koot loppuvat 44:seen ja olen isompi, siksikin on vähän haastetta.

Minäkin olen kai kokoa 48-50, paitsi marketeissa, joissa hyvin voi löytyä 44 tai L-kokoinen sopiva vaate. Rinnanympärys 116, lantio 120. Olen löytänyt vaatteita R-Collectionilta, Kaikolta, Noukilta, Kainolta, Aarrelabelilta, Uhanalta, Marita Huurinaiselta ja ihan Zalandolta. Vaikeinta on ottaa tarpeeksi pieni koko joustavasta vaatteesta.

Mittanauha auttaa paljon. Useimmilla nettikaupoilla on joko vaatteen tai kehon senttimitat hyvin esillä. Tsemppiä sinulle!

Se, jolle vastasit

Kiitos, olet tosi kiva. Ollaan melkein samaa kokoluokkaa. Olen ostanut muita vaatteita lähinnä Stockmannilta, Cellbesiltä ja Zalandolta, myös Haltilta ja Raiskilta (ei ole enää). Näistä mainitsemistasi on toivon mukaan apua. 😊

https://www.r-collection.fi/product/4935/vilma-silkkimekko-sumunvihrea

Tässä silkkimekossa esimerkiksi isoin rinnanympärys 124 ja muut mitat vielä enemmän.

Minulla on heiltä vähän vastaava kokopitkä puuvillainen edestä napitettava mekko, ja se kuten kaikki muukin heiltä ostamani on aivan todella hyvin tehty.

Tuo mustikanvärinen on kaunis ja sopiva hintakin. Yllättävää saada näin henkilökohtaista palvelua. Kiitos vielä!

No mutta onpa todella kiva, jos mekko löytyi, ja vielä kotimaiselta valmistajalta :))

Ihanaa kesää Sinulle! <3

Samoin sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole hääjuhlat, mutta kerran yksi ihminen tuli juhliin, joissa muilla pojilla oli puku, mustissa farkuissa ja hupparissa. Mutta hänen perheellään oli todella vaikea tilanne mm. taloudellisesti, joten sain käsityksen että tuo asukokonaisuus oli niin lähellä pukua kuin mahdollista. Ajatus oli tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi