Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajat! Paljon on vuositulosi? Mikä hoitaja olet?

Vierailija
05.05.2023 |

.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

$235,000 , anestesiahoitaja, San Francisco, CA

Vierailija
62/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huonopalkkaisia alalla ei ole mahdollista tehdä mitään iltoja ja viikonloppuja ja ylitöitä. Kyllä hoitajana voi lyödä rahoiksi jos vaan haluaa.

Menee vaan toiseen työhön. Esim siivooja voi ottaa toisen siivousduunin. Minäkin keikkailen myös muualla kuin omalla työpaikalla . Useammassa paikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 44 000 eur. Sh. Pelkkää aamuvuoroa, ma-su. Tyytyväinen sekä palkkaan, työoloihin, että lomaoikeuteen.

Vierailija
64/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuorotyö keskussairaalassa, Pohjanmaan alue, sisätaudit, noin 60000 €, palkassa 2 henkilökohtaista lisää (kielilisä).

Vierailija
65/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan hitajista ei suurentele yhtään palkkaansa, he kaikki ovat niin rehellisiä.

Miksi pitäisi suuren Ella. Itse asiassa tienasin tarkalleen 71 654 e viime vuonna.

Tuntipalkka omassa työssä ikälisineem ja Henk kohta lisineen 15.4 ja keikkapaikoissa 14.22

Tein lomat ja vapaat töitä ja lisäksi pitkiä vuoroja.

Ei tässä mitään suurentelua ole. Ihan omasta selkänahasta nämä rahat on tehty ja luopumalla vapaista

No,mitenkäs se muu elämä?Onko mitään järkeä olla aina töissä.Siinähän palaa loppuun todella varhaisessa vaiheessa.Tietenkin se on oma valinta,mutta elämässä on muutakin.Sanon tämän kaiken ihan hyvällä,mutta kannattaa miettiä.

Vierailija
66/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona dollaria.Hoitelen erään sulttaanin kolme kertaa vuodessa.Hän on nopea,joten tuntipalkkani on ihan ok.

Vierailija
67/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan hitajista ei suurentele yhtään palkkaansa, he kaikki ovat niin rehellisiä.

Miksi pitäisi suuren Ella. Itse asiassa tienasin tarkalleen 71 654 e viime vuonna.

Tuntipalkka omassa työssä ikälisineem ja Henk kohta lisineen 15.4 ja keikkapaikoissa 14.22

Ei tässä mitään suurentelua ole. Ihan omasta selkänahasta nämä rahat on tehty ja luopumalla vapaista

No,mitenkäs se muu elämä?Onko mitään järkeä olla aina töissä.Siinähän palaa loppuun todella varhaisessa vaiheessa.Tietenkin se on oma valinta,mutta elämässä on muutakin.Sanon tämän kaiken ihan hyvällä,mutta kannattaa miettiä.

Olet oikeassa. Mutta, joskus on pakko tehdä selvitäkseen. Itekki teen keikkaa hoitajana lisätöinä muiden töiden ohessa,kosk palkka ei riitä.

Vierailija
68/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaja jaksaa tehdä vaativaa ja vastuullista työtään vakityönsä lisäksi vaikkapa keikkaillen ja siten ansaitsee enemmän kuin muut alalla, se on periaatteessa ok ja kunkin oma asia. Keskustelua hoitajien asemasta ja palkkatasosta yleensä tämä näin ulkopuolisen kannalta hämmentää. Kuinka voi tehdä noin paljon lisätyötä laadukkaasti. Eikö vakituisen työn työnantajataho puutu keikkailuun?

Vierailija
69/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh ja työskentelen neurokuntoutuksessa, tällä hetkellä teen pelkkää päivätyötä perhetilanteen vuoksi. Vuosiansio päätyöstä noin 44000 ja sivutoimesta noin 15000, mulla on toiselta alalta toiminimi. Ensi vuoden alussa paluu kolmivuoroon, ja palkka nousee silloin aika kivasti. Nytkin olisi ollut mahdollisuus lisätyöhön viikonloppuna satunnaisesti mutta perhetilanne tosiaan sellainen, ettei millään onnistu puolison työn vuoksi.

Entinen työkaveri työskentelee kolmatta vuotta Riadissa Saudi-Arabiassa naistenklinikalla. Vuositulot lähes 150000 dollaria. Eläminen kuulemma aika ankeaa jopa länsiyhteisössä, mutta aikoo olla siellä vielä vuoden ja tienata. Pohjoismaalaiset ja englantilaiset terveydenhuollon ammattilaiset ovat siellä kovassa huudossa ja hyvin arvostettuja ja näkyyhän se palkassa. Norjalaisia siellä on kuulemma paljon.  Perheettömän helppo lähteä, perheellisen ei niinkään ellei puoliso sattuisi saamaan työtä myös. Itse en lapsia siihen maahan veisi.

Meneeköhän tuo nyt niin, että kun suomalaiset hoitajat pyrkivät Norjaan hyvin palkattuihin töihin, niin Norjasta lähdetään vielä suurempien rahojen perään sitten? Onhan tuo aikamoista.

Vierailija
70/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, päivätyö, vuosiansio 36 000 €.

Vierailija
71/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Mutta, joskus on pakko tehdä selvitäkseen. Itekki teen keikkaa hoitajana lisätöinä muiden töiden ohessa,kosk palkka ei riitä.

Anoppi on lähäri ja heittää keikkaa vakityönsä lisäksi. Tekee keikkalaisena pääosin yö- ja iltavuoroja. Viime vuoden tienestit yli 70000 euroa.

Vierailija
72/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 000 erikoissairaanhoito, poliklinikka, päivätyö

Vierailija
73/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

$235,000 , anestesiahoitaja, San Francisco, CA

Jep, hyvät ansiot, mutta ei voi verrata Suomen sh työhön. Jenkeissä tuossa työssä vaaditaan master's degree, eli ainakin viiden vuoden opinnot hoitoalalta ja työkokemusta. Lisäksi vastaat anestesioista itsenäisesti. Vastuu paljon suurempi kuin Suomessa sh:lla.

Vierailija
74/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta hoitajan työtä en enää tee. Nykyinen ammattini on toimittaja. Oon 2-vuorotyössä ja viime vuonna ansiotuloni oli tarkalleen 62 348,70 €.

Vierailija
75/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoitaja jaksaa tehdä vaativaa ja vastuullista työtään vakityönsä lisäksi vaikkapa keikkaillen ja siten ansaitsee enemmän kuin muut alalla, se on periaatteessa ok ja kunkin oma asia. Keskustelua hoitajien asemasta ja palkkatasosta yleensä tämä näin ulkopuolisen kannalta hämmentää. Kuinka voi tehdä noin paljon lisätyötä laadukkaasti. Eikö vakituisen työn työnantajataho puutu keikkailuun?

Miksi puuttuisi. Ihminen saa vapaalla vaikka seisoa päällään. Se nyt ei työnantajalle kuulu, teetkö keikkaa kesälomalla. Teen sitten hoitotyötå tai myyn persettä

Vierailija
76/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, miten huolissaan ollaan, jos ei ole muuta elämää ja tekee keikkaa. Mutta sitten jos ei pääsekkään itse hoitoon, itketään, kun hoitaja ei tehnytkään ylitöitä

Vierailija
77/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta hoitajan työtä en enää tee. Nykyinen ammattini on toimittaja. Oon 2-vuorotyössä ja viime vuonna ansiotuloni oli tarkalleen 62 348,70 €.

Kiinnostelis tietää mitä piti opiskella sh-työn jättämisen jälkeen että pääsi töihin toimittajaksi ja missä olet toimittajana? Oliko uusi työpaikka helppo saada?

Yle, kaupallinen media, sähköinen puoli vai tekstisisällöt, aikakauslehti, sanomalehti, paikallinen media vai mikä?

Vierailija
78/100 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, miten huolissaan ollaan, jos ei ole muuta elämää ja tekee keikkaa. Mutta sitten jos ei pääsekkään itse hoitoon, itketään, kun hoitaja ei tehnytkään ylitöitä

Kyllähän lääkäritkin tekee privaateissa vastaanottoa kunnallisen työpaikan lisäksi. Osa lääkäreistä myös päivystää. Mutta hoitajien lisätyöt ovat ongelma?

Vierailija
79/100 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43702 kirjoitti:

Onpa kovat palkat sairaanhoitajilla/lähihoitajilla.  Mitä ihmettä valitatte huonoista palkoista kun kuukausittainen bruttopalkka on 4000-5000 e? Lääkärin palkoilleko pitäisi päästä vai. Itsellä AMK-koulutus terveydenhuoltoalalle (työskentelen psykiatriassa) ja bruttopalkka päivätyöstä ikälisien ja kahden henkilökohtaisen lisän myötä vaivaiset 3100 e. Hävettäisi jo valittaa noilla palkoilla.

Mä en kanssa ymmärrä mitä tässä valitetaan. Mulla on maisterintutkinto yliopistolta, 12v työkokemusta ja palkat heiluu ihan samoissa.

Sinä tee päivätyötä. Nuo hyvät palkat hoitajilla on kolmivuorotyötä ja lisäksi ylityötä. Älä viitsi.

Mulla on myös korkeampi koulutus kuin heillä, eikä mitään mahdollisuuksia vaikuttaa saamaani palkkaan. Tekisin erittäin mielelläni työni illalla/ yöllä ja saisin siitä parempaa palkkaa. Mutta ei, mun alalla tällaista mahdollisuutta ei ole. Myöskään ylitöitä en voi päättää tehdä, vaikka haluaisin.

Kuuluisa ammatinvalintakysymys kato.

Vierailija
80/100 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 400€/ bruttona vuodessa. Eli 2200€/kk bruttona, sis. lomarahat.

Lähihoitaja, lastenhoitajana päiväkodissa. 1 ikälisä.

Nyt opiskelen tradenomiksi.