Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajat! Paljon on vuositulosi? Mikä hoitaja olet?

Vierailija
05.05.2023 |

.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhteiskunnalla on varaa maksaa tuollaisia jättipalkkoja? Noista on varaa pudottaa heti 25-30%.

Kuten varmasti luit niin moni tekee ylityötä.

Itselläni kolmivuorotyön palkka 43000. Ei yhtään ylityötuntia. Sh olen.

Vierailija
22/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ansiotulot brutto 97000 € ja pääomatulot 35000 €. Hoidan rakennusprojektien johtamiseen liittyviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tulot hieman alle 53000, mutta teen päätyön lisäksi paljon keikkaa ja ylitöitä. Lähihoitaja ja päätyö kahta vuoroa.

Epäilen tätä tulotasoa. Kovempi palkka kuin sairaanhoitajalla ikälisien kanssa.

Vierailija
24/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on pienet tulot kaikilla, ihan köyhyysrajalla kiikutaan :'D

Noissa suuri mm saa palkoissa on lukuisia ylitöitä. Itse olen sh ja en todellakaan jaksa tehdä ylimääräistä.

Kyllä saan tuohon 53000 vuodessa tehdä paljon keikkaa ja ylitöitä. Teen tuplavuoroja ja välillä yökeikkaa. Ei se todellakaan ole helpolla tullut.

Vierailija
25/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhteiskunnalla on varaa maksaa tuollaisia jättipalkkoja? Noista on varaa pudottaa heti 25-30%.

Joo, se työmuurahainen on painanut niskalimassa 16e tuntipalkalla hommia. 38,5h viikkotyötyntien lisäksi tehnyt 20h ylimääräistä. Sä meinasit laskee sen tuntipalkan 8e? Nyt on hoitajapula, toiset ei jaksa tehdä kuin 80% työaikaa ja toiset jaksaa tehdä ekstraa ja keikkailla oman työn lisäksi. Raha motivoi.

Itse tekisin vain yhtä työtä enkä ekstravuoroja, jos saisin työstä 25e/h

Vierailija
26/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tulot hieman alle 53000, mutta teen päätyön lisäksi paljon keikkaa ja ylitöitä. Lähihoitaja ja päätyö kahta vuoroa.

Epäile ihmeessä. Kaikki kokemuslisät on ja teen paljon keikkaa ja ylitöitä. Tuplavuoroja ja öitä. Eipä ole vapaa-ajan ongelmia ollut. Varmaan tänä vuonna pääsen samaan jos jaksan painaa.

Vierailija
27/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ansiotulot brutto 97000 € ja pääomatulot 35000 €. Hoidan rakennusprojektien johtamiseen liittyviä asioita.

Erikoista työtä hoitajalle

Vierailija
28/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

68000. Hki kaupunki lähihoitaja.

En usko. Tai sitten ehkä jos teet kaiken työn keikkafirman kautta ja yli normaalin työajan.

Vierailija
29/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilet, kun kirjoittaja kirjoittaa tekevänsä kahta työtä?

Vierailija
30/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta vakuutusalan työssä nykyään. Vuositulot on 50 000 e.

31/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kovat palkat sairaanhoitajilla/lähihoitajilla.  Mitä ihmettä valitatte huonoista palkoista kun kuukausittainen bruttopalkka on 4000-5000 e? Lääkärin palkoilleko pitäisi päästä vai. Itsellä AMK-koulutus terveydenhuoltoalalle (työskentelen psykiatriassa) ja bruttopalkka päivätyöstä ikälisien ja kahden henkilökohtaisen lisän myötä vaivaiset 3100 e. Hävettäisi jo valittaa noilla palkoilla.

Vierailija
32/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

68000. Hki kaupunki lähihoitaja.

En usko. Tai sitten ehkä jos teet kaiken työn keikkafirman kautta ja yli normaalin työajan.

En ole sama mutta lh työkaveri tienasi hieman alle 70000 euroa viime vuonna, mutta tekee aivan mielettömästi töitä. Oman työn lisäksi keikkailee ja.tekee ylitöitä. Välillä tekee 24h vuoroja..ei ole laillista mutta ei siihen kukaan puutu. Tänää kyllä hyvin mutta on jo sairasta

Vierailija
33/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43702 kirjoitti:

Onpa kovat palkat sairaanhoitajilla/lähihoitajilla.  Mitä ihmettä valitatte huonoista palkoista kun kuukausittainen bruttopalkka on 4000-5000 e? Lääkärin palkoilleko pitäisi päästä vai. Itsellä AMK-koulutus terveydenhuoltoalalle (työskentelen psykiatriassa) ja bruttopalkka päivätyöstä ikälisien ja kahden henkilökohtaisen lisän myötä vaivaiset 3100 e. Hävettäisi jo valittaa noilla palkoilla.

Luuletko että raha helpolla tulee. Peruspalkka ilman mitään lisä on on alle 2600. Teen PALJON ylimääräistä, että saan tuon vajaa 53000 vuodessa. Siitä vaan itsekin tekemään jos kateus vaivaa

Vierailija
34/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen seurannut niin monelle tuntuu olevan rehentelyn aihe tuplavuorojen ja ylitöiden tekeminen, mutta sitten sen varjolla jätetään raskaammat hommat niille, jotka tekevät "vain" normivuoron. Tehokastahan tuo ei ole nähnytkään.

Vierailija
35/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen seurannut niin monelle tuntuu olevan rehentelyn aihe tuplavuorojen ja ylitöiden tekeminen, mutta sitten sen varjolla jätetään raskaammat hommat niille, jotka tekevät "vain" normivuoron. Tehokastahan tuo ei ole nähnytkään.

En tiedä missä olet töissä mutta meillä on joka vuorossa ihan omat hommansa, jotka on tehtävä. Potilaita tulee ja menee. Jokainen tekee töitä ihan täysillä.

Vierailija
36/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43702 kirjoitti:

Luuletko että raha helpolla tulee. Peruspalkka ilman mitään lisä on on alle 2600. Teen PALJON ylimääräistä, että saan tuon vajaa 53000 vuodessa. Siitä vaan itsekin tekemään jos kateus vaivaa

Ei varmasti ole alle 2600. Ainakin 2800-2900 on peruspalkka.

Vierailija
37/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse olen kokenut ja osaava työntekijä, joten yleensä mulle on laitettu ne osaston ns vaikeimmat ja raskashoitoisimmat potilaat tai eniten potilaita olin sitten normivuorossa tai tuplavuorossa. Sen verran toivon, että potilaat eivät vaihdu, vaan hoidan sitten samoja potilaita koko 14h tuplavuoron ajan.

Vierailija
38/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi yli 40te teistä siis oikeasti liian vähän?

Vierailija
39/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43702 kirjoitti:

Mä en kanssa ymmärrä mitä tässä valitetaan. Mulla on maisterintutkinto yliopistolta, 12v työkokemusta ja palkat heiluu ihan samoissa.

Vierailija
40/100 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43702 kirjoitti:

Ei varmasti ole alle 2600. Ainakin 2800-2900 on peruspalkka.

Ei ainakaan VARHASSA. Turussa on aina ollut Suomen huonoimmat palkat hoitajilla. Peruspalkkaa on juuri tuo mainittu 2600. Kaupungilla oli vuosi sitten vielä 2438e, jota oli korotettu, koska korona. Aivan palkat palkat on.

Orpo voisi turkulaisena ja nyt pääministerinä käyttää valtaa ja kehoittaa Varhaa nostamaan hoitajien palkat muiden hyvinvointialueiden tasolle.