Kadehdin Kaarina Kivilahtea! Hänen ruokavaliotaan!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009560156.html
Ilta-Sanomissa kerrotaan Kaarina Kivilahden ruokavaliosta. Lähes kahdeksankymppinen ja edelleen upealta kaikin puolin näyttävä Kaarina syö joka päivä puoli litraa jäätelöä ja kolme suklaapatukkaa ns. tavallisen ruoan lisäksi. Hän myös herkuttelee hampurilaisilla ym.
Minäkin tykkään jäätelöstä ja suklaasta, suorastaan himona, mutta terveydellisistä syistä en voi niitä usein syödä, vaikka haluaisin syödä joka päivä.
Eikä Kaarina Kivilahti edes liho!
Minä ainakin lihoisin tuolla ruokavaliolla, vaikka liikunnallinen ihminen olenkin (kuten Kaarinakin).
Kommentit (105)
Ei siis... Jos meikit, vaatteet ym. ovat elämänsisälto, quite fine so. KK vain tosiaan oli kuulemani mukaan töykeä, ohitteli jonoissa ostarilla &c. Munkkiniemessä ihmisillä on käytöstapojen osalta pitkä muisti.
En ole kovin helposti lihovaa tyyppiä, vanhemmiten on muutamia kiloja tullut. Minun iho reagoi jo nuorena suuriin sokeri määriin.
Sai lapsiltaan 50-vuotislahjaksi 50 kg suklaata.
Mitä sille tapahtui?
Minä mielelläni söisin paljon suklaata, mutta kokemuksesta tiedän, että maksa-arvot ja kolesteroli paukkuu. Myöskään veren sokeriarvot ei kestä sitä. Harmi.
En kyllä kadehdi tuota ruokavaliota. Mulla tulee huono olo jos syön paljon makeaa ja rasvaista ruokaa säännöllisesti.
Syön mielummin joka päivä paljon marjoja, hedelmiä, kasviksia, hapankaalia, kimchiä ja kaikkea raikasta ruokaa josta tulee hyvä olo.
Mahakin voi hyvin.
Totta kai herkuttelen välillä. Mutta huomaan että jos alan syömään usein epäterveellistä ruokaa, tulee jotenkin väsynyt ja huono olo.
Rouva K esti miehensä tapaamasta aiemmasta avioliitosta syntyneitä tyttäriään. Mies oli ehtoo puolella alkanut tavata jo aikuisia lapsiaan salaa. Kun mies kuoli ei Kaarina ja hänen tyttäret voineet hyväksyä et aiemmasta liitosta syntyneet lapset saa mitään perintöä. Mitenhän tämä loppujen lopuksi päättyi? Oli jossain vaiheessa lööpeissä mut sit katosi kun pieru saharaan. Mut joo syökööt itsensä jäätelöllä turvoksiin mut ei mikään mukava nainen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, noin söi myös sisareni, tai siis väitti syövänsä, oksenteli jatkuvasti, oli kyllä hoikka ja luurankokasvot kuten kaarinallakin. Sisareni kuoli, elimistö meni sekaisin jatkuvasta oksentelusta, sydän uupui. Sisareni hillitsi nälkää myös huumeiksi luettavilla lääkkeillä.
Jatkuva oksentelu tulee leveät leukaperät. Jostain luin tuollaista.
Sivu
Mahtaako olla ihan totta? Huomion hakuiset ihmiset keksivät mitä tahansa saadakseen huomiota.
(Perus)avmamman päivittäustä välipalaa nuo on, mitä sit nyt ihmettelemään.
Tunnen tällaisia ihmisiä, jotka voivat lihomatta syödä mitä vaan.
Ovat siis luonnostaan laihoja ja aineenvaihdunta pelaa hyvin. Geeneistä se on kiinni.
Itse lihon pelkästä herkkujen näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Sai lapsiltaan 50-vuotislahjaksi 50 kg suklaata.
Mitä sille tapahtui?
Siitähän on voinut sulattaa itselleen suklaakylvyn.
On perinyt hoikkuus geenit. Mikään ei kerry läskiksi elimistöön.
Tutkijat löysivät mahdollisen ”hoikkuusgeenin”, jonka ansiosta prosentti ihmisistä pysyy luonnostaan hoikkina
Tutkijat testasivat teoriaansa hiirillä ja kärpäsillä. Tiedotteen mukaan tutkimuksessa ilmeni, että tämän ALK-geenin ”sammuttaminen” johti siihen, että eläimet pysyivät hoikkina, vaikka niiden ruokavaliossa oli paljon sokeria ja rasvaa.
https://tekniikanmaailma.fi/tutkijat-loysivat-mahdollisen-hoikkuusgeeni…
Vierailija kirjoitti:
Ette ole tosissanne! Kuka oikeasti uskoo moisia väitteitä?! Suklaata, jäätelöä, hampurilaisia... Tuolla ruokavaliolla syntyy taatusti ylipainoa, ellei sitten kärsi jostain sairaudesta.
Siitä on paljon tutkittua tietoa, jotkut voivat syödä rajattomasti, johtuen geeneistä.ja hormooneista. Jo kauan sitten vanhakansa kutsui heitä läpipaskoksi.
https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/958a00bc-a2cb-41ec-b844-9c3670f7b2…
Kontrolloi varmaan muuta syömistä tarkoin. Jo putikkiaikokna söi 200g levyjä, ehkä aterioita korvasi noin. Kovin kalpea kasvoiltaan ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloi varmaan muuta syömistä tarkoin. Jo putikkiaikokna söi 200g levyjä, ehkä aterioita korvasi noin. Kovin kalpea kasvoiltaan ollut aina.
Kalpea? Luulen, että hänellä on vain niin hirveät meikkivoidepakkelit, liian vaaleana
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä vaan on ihmisiä, jotka eivät liho ruokavaliosta huolimatta. Minä ja minun äidin puolen suku ollaan hyvä esimerkki tästä. Olen 172 cm, 49 v ja en koskaan ole painanut yli 60 kg (paitsi raskaana ollessani). Pystyn syömään ihan mitä haluan. Nuorempana kärsin alipainosta ja oikein yrittämällä yritin lihottaa itseäni (öljy ja ravinnelisät). Terve olen, tutkittu on.
Tykkään herkuista ja tulee syötyä esim suklaata päivittäin. Muuten minulla on todella säännöllinen ateriarytmi. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Ruokailuja en voi ikinä jättää välistä, koska muuten alkaa heikottamaan. Kulutus minulla on todella nopeaa, jota liikunta tehostaa entisestään. Kävelylenkinkin jälkeen huomaan tarvitsevani jotain välipalaa.
Sama täällä. Olen viisikymppinen ja paino on pysynyt samana, mitä olin parikymppisenä. Enkä rajoita millään tavalla syömisiäni, eikä paino vain nouse. Taas mies, joka syö samaa ruokaa, lihoo jos jos yhdenkin herneen ylimääräistä. Välttelee herkkuja, sokeria ja rasvaa ja minulle ne eivät vaikuta mitään. Isän puoleni suvussa kaikki ovat hoikkia, vaikka herkuttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole tosissanne! Kuka oikeasti uskoo moisia väitteitä?! Suklaata, jäätelöä, hampurilaisia... Tuolla ruokavaliolla syntyy taatusti ylipainoa, ellei sitten kärsi jostain sairaudesta.
Näin ajattelen kans. Koko juttu tuntuu hatusta vedetyltä, rouva syö suklaata, jäätelöä ja hampurilaisia, toki perus kotiruokaa myös. Ehkä on ikänsä jotain roolia vetänyt ja syömisdiskurssi on tätä, vaikka totuus on toinen. Voi toki olla sairautta ja muutakin.
Taitaa jonninverran narrata.