Kadehdin Kaarina Kivilahtea! Hänen ruokavaliotaan!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009560156.html
Ilta-Sanomissa kerrotaan Kaarina Kivilahden ruokavaliosta. Lähes kahdeksankymppinen ja edelleen upealta kaikin puolin näyttävä Kaarina syö joka päivä puoli litraa jäätelöä ja kolme suklaapatukkaa ns. tavallisen ruoan lisäksi. Hän myös herkuttelee hampurilaisilla ym.
Minäkin tykkään jäätelöstä ja suklaasta, suorastaan himona, mutta terveydellisistä syistä en voi niitä usein syödä, vaikka haluaisin syödä joka päivä.
Eikä Kaarina Kivilahti edes liho!
Minä ainakin lihoisin tuolla ruokavaliolla, vaikka liikunnallinen ihminen olenkin (kuten Kaarinakin).
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivilahti on kyllä upea. Nuorena hän oli ehkä Suomen kaunein nainen. Silloin mietin, että miksei hän osallistunut Miss Suomi-kisoihin.
Karina on niin loistava, että kelpaisi vaikka euroviisuihin Käärijän tanssijaksi.
Mutta mites ne Kaarinan testamenttikohu nyt jakselee??
Mielenkiintoinen tää väärennyskohu olikin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/014564a6-8c7d-4773-97ee-6d7e66…
Miksi hän kokee tarpeelliseksi kertoa tuon kaikelle kansalle?
Voit syödä lihomatta joka päivä karkkia jos et syö ruokaa niin paljon. Mutta. Se tulehduttaa ja kuluttaa elimistöä. Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän kokee tarpeelliseksi kertoa tuon kaikelle kansalle?
Toimittaja on tietysti kysynyt mikä on hänen hoikkuutensa salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kivilahti on kyllä upea. Nuorena hän oli ehkä Suomen kaunein nainen. Silloin mietin, että miksei hän osallistunut Miss Suomi-kisoihin.
Tässä nyt mietin, että eikö iltapäivälehdet ole enää kiinnostuneita, kun pitää tänne tulla tyrkylle?
Tiedän yhden ns läpipaskon. Laiha vaikka syö rutkasti ja erityisesti pullaa ja herkkuja.
Hänhän on selvästi ektomorfi. He nimenomaan ovat pitkäraajaisia, siroluisia hoikkia. Kova aineenvaihdunta ja kilpirauhasen toiminta. Eivät kerää rasvaa eivätkä lihasta vartaloonsa. Tunnen hyvin muutaman tällaisen. Sitten on mesoformit, usein atleettisia tiimalaseja, herkästi saavat lihasta. Endoformit isoluisia, rotevia, helposti lihovia ja lihasta kerryttäviä. Nämä pätevät moneen ja sitten sekoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit ja aineenvaihdunta. Toiset saavat syödä mitä vaan kuinka paljon vaan eikä kilot kartu.
Olen tuntenut sellaisia.Mahdotonta vaan tuntuu olevan uskoa että tässäkin ollaan erilaisia. Heti keksitään syömishäiriö ja väitetään valehtelijaksi.
No ei se biologia nyt niin erilaista ole eri yksilöillä.
Jos päivän energian kattaa pelkällä hötöllä, ja välttää kaloreita, niin mites ravintoaineiden saanti?
Yksi Fazerina-suklaapatukka 37g sisältää 202 kcal.
1 dl Pingviini vaniljakermajäätelöä 99 kcal.
3 patukkaa ja 5 dl jäätelöä yhteensä 1100 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä paljon.
Onhan se. Jos pienikokoinen, ikääntyvä nainen söisi tuon verran herkkuja päivässä (1100 kcal) niin normiruokaa voisi syödä n.600-900 kcal päivässä tuon lisäksi. No, kyllähän se tietysti onnistuu jos osaa oikein koota ruokavalion, mutta sokerin ja rasvan osuus on silti luvattoman korkea. Luulisi verenpaineiden ja kolesteroliarvojen ja sokeriarvojen nousevan.
Juu, noin söi myös sisareni, tai siis väitti syövänsä, oksenteli jatkuvasti, oli kyllä hoikka ja luurankokasvot kuten kaarinallakin. Sisareni kuoli, elimistö meni sekaisin jatkuvasta oksentelusta, sydän uupui. Sisareni hillitsi nälkää myös huumeiksi luettavilla lääkkeillä.
Voin uskoa häntä, mutta missään määrin terveellistä tuo ei ole... Siis hampaille, verisuonille ja sisäelimille.
Olen itse "samanlainen", mutta en vedä hesedieettejä, koska ei se minullekaan terveellistä ole. Painoa siitä ei kertyisi, koska tulee vaan isompi kakka :D Minkä minä sille voin, että elimistöni toimii näin :D Ei ole minun valintani, miltä näytän. Ei minulla ole kovin hyvää itsekuria saati s-häiriötä. Aina luullaan väärin ja pidetään sairaana tai neuroottisena.
Se on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä paljon.
No ei ole, jos tuo on kaikki mitä päivän mittaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä paljon.
No ei ole, jos tuo on kaikki mitä päivän mittaan syö.
Niin, mutta tuossa artikkelissahan hän mainitsi, että sen lisäksi hän syö myös ns. tavallista ruokaa.
ylimielistä valehtelua, pitää suomalaisia naisia tyhminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä paljon.
Onhan se. Jos pienikokoinen, ikääntyvä nainen söisi tuon verran herkkuja päivässä (1100 kcal) niin normiruokaa voisi syödä n.600-900 kcal päivässä tuon lisäksi. No, kyllähän se tietysti onnistuu jos osaa oikein koota ruokavalion, mutta sokerin ja rasvan osuus on silti luvattoman korkea. Luulisi verenpaineiden ja kolesteroliarvojen ja sokeriarvojen nousevan.
Ei mitenkään voi syödä noin paljon herkkujen lisäksi pienikokoinen, ikääntyvä nainen. Itse olen isokokoinen, ikääntyvä nainen enkä missään nimessä syö enempää kuin 1400-1500 kcal päivässä tai paisun yli satakiloiseksi äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole tosissanne! Kuka oikeasti uskoo moisia väitteitä?! Suklaata, jäätelöä, hampurilaisia... Tuolla ruokavaliolla syntyy taatusti ylipainoa, ellei sitten kärsi jostain sairaudesta.
Riippuu ihan määristä, siitä mitä muuten syö ja kuinka paljon liikkuu.
Mun mitat on 52kg/162cm, oon yli nelikymppinen ja voin syödä suklaata, jäätelö ja hampurilaisia juuri niin paljon kuin haluan. Syön kasvisvoittoisesti, esim. lounaaksi aina salaatin. Liikun paljon, sekä koiran kanssa että salilla ja tanssiharrastuksessa. Ja olen aina ollut tällainen, kai tämä on geeneissäkin. Joskus mietin, että mulla ei ehkä ole yhtä vahva makeanhimo kuin monella, tuntuu että syön paljon suklaata ja jäätelöä, mutta ehkä moni syö sit vaan enemmän.
Ehkä hänellä on sairaus.
Olisin täynnä selluliittia tuolla ruokavaliolla vaikka paino pysyisikin kurissa.