Missään maailmassa ei kaupat tyrkytä ihmisille niin paljon PAPRIKAA kuin Suomessa
MikäVITTUniissä paprikoissa on että suomiakat ostaa aina niitä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut ennen paprikan syönnistä vatsavaivoja, mutta nyt olen opetellut kypsentämään paprikaa niin, että tätä ongelmaa ei tule jos syön paprikaa pieniä määriä. Minusta paprika on kuitenkin varsin työläs vihannes käyttää ruuanlaitossa ja siksi sen käyttö on jäänyt vähälle. Ihmettelen ettei myynnissä ole paprikaa sellaisessa muodossa, että sen voi heittää pakkauksesta suoraan pannulle (siemenet poistettu ja valmiiksi pilkottu).
Onhan sitä. Pakastealtaasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut ennen paprikan syönnistä vatsavaivoja, mutta nyt olen opetellut kypsentämään paprikaa niin, että tätä ongelmaa ei tule jos syön paprikaa pieniä määriä. Minusta paprika on kuitenkin varsin työläs vihannes käyttää ruuanlaitossa ja siksi sen käyttö on jäänyt vähälle. Ihmettelen ettei myynnissä ole paprikaa sellaisessa muodossa, että sen voi heittää pakkauksesta suoraan pannulle (siemenet poistettu ja valmiiksi pilkottu).
Työläs? TYÖLÄS!!?
Samaa äimistelen. Leikkaakohan tämä henkilö paprikan niin, että siemenet sekoittuvat paloihin ja sit poimii ne yksitellen?
Ei niitä siellä kukaan kenellekään tyrkytä. Kaikkia tuotteita mitä on tarjolla ei katsos ole mikään pakko ostaa