Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheet, eksät ja nyksät

Vierailija
04.05.2023 |

Täällä aiemmin joku nyksä pohti miksei miehen eksä ollut yhtään kiinnostunut hänestä, vaan lähinnä vältteli.

Kertokaahan te muut uusperheelliset millaiset välit teillä on eksien ja nyksien kesken tai vaikka lasten tai lasten ja aikuisten kesken. Hyvät ja huonot kokemukset otetaan vastaan. Voiko osallistua samoihin juhliin, moikataanko kaupassa, vaihtuuko viestit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa tuntemissani perheissä erot on toki alussa ollut vaikeampia, mutta melko pian vanhemmat ja nykyiset puolisot ovat alkaneet yhteistyöhön. Toki aina jotain pientä jupinaa voi olla, mutta lapset edellä mennään, yritetään olla näyttämättä lapsille mitään epäsopua.

Tosi monet läheiseni elävät uusperheissä, kaikki ovat somessa kavereita, voivat vaihtaa lasten kuulumisia, ovat ystävällisiä toisilleen jne. Ja nää nyksät huolehtii tietyistä arjen jutuista, se on ok, isommat päätökset toki vanhemmilla.

Ehkä vain tietynlaiset ihmistyypit tekee asioista erityisen vaikeita?

No itse esim. olen lapseton ja parisuhteessa miehen kanssa, jolla lapsia. Saan jo työpaikan kahvihuoneessa yliannostuksen näiden mammakerholaisten juttuja. Lasten kanssa tulen juttuun kivasti, mutta mihinkään oksettavaan mammakuvioon en lähde en prkele.

Vierailija
22/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa tuntemissani perheissä erot on toki alussa ollut vaikeampia, mutta melko pian vanhemmat ja nykyiset puolisot ovat alkaneet yhteistyöhön. Toki aina jotain pientä jupinaa voi olla, mutta lapset edellä mennään, yritetään olla näyttämättä lapsille mitään epäsopua.

Tosi monet läheiseni elävät uusperheissä, kaikki ovat somessa kavereita, voivat vaihtaa lasten kuulumisia, ovat ystävällisiä toisilleen jne. Ja nää nyksät huolehtii tietyistä arjen jutuista, se on ok, isommat päätökset toki vanhemmilla.

Ehkä vain tietynlaiset ihmistyypit tekee asioista erityisen vaikeita?

No itse esim. olen lapseton ja parisuhteessa miehen kanssa, jolla lapsia. Saan jo työpaikan kahvihuoneessa yliannostuksen näiden mammakerholaisten juttuja. Lasten kanssa tulen juttuun kivasti, mutta mihinkään oksettavaan mammakuvioon en lähde en prkele.

Tällä viittaisin siihen, että vaihtaisin miehen lasten kuulumisia heidän äitinsä kanssa. Ei kiinnosta puhua muiden kuulumisia,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain pitää lapset eron jälkeen ja jatkaa elämää käytännössä totaali yh:na. Sellainen olin ollut jo liiton aikanakin. Tai no on isä olemassa ja tapaa lapsia hyvin harvoin. Hänen puolisoa en ole koskaan tavannut enkä näe mitään syytä tavata. Yhteisiä juhlia en minä ainakaan tule koskaan järjestämään. Näin kulunut jo monta vuotta ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme